Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Ik heb gister die inenting gehad en nu kan ik me arm amper bewegen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=129642)

rockyj 16-06-2002 17:14

Ik heb gister die inenting gehad en nu kan ik me arm amper bewegen

Het wordt ook steeds pijnlijker enzo, zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik kreeg trouwens die spuit ook 2 keer omdat ik de eerst keer 'teweinig' kreeg ofzo.
Meer mensen die last hebben?

(ik maak hier een apart topic van omdat die grote meer gaat over het waarom wel of niet een prik halen, dit is een andere vraag over dat ond.)

PiNoW 16-06-2002 17:35

zelf heb ik dr geen last van gehad, vriend van mij had wel gigantisch spierpijn in zen arm en nek,
gaat vanzelf over met 3 dagen ofzow..
anders moet je dr ff iemand (dokter oid) naar laten kijken..

*Fallen_Tear* 16-06-2002 17:36

Misschien heb je nu te veel :p

Maar dat zal wel niet toch???Anders is het wel heel stom :s

shanli 16-06-2002 17:42

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Misschien heb je nu te veel :p

Maar dat zal wel niet toch???Anders is het wel heel stom :s

lol
ik moest ook eens een spuit hebben en ik ben links en ze hadden het in mijn linkerarm gedaan en toen werd ie ook dik en het deed pijn,maar ik kan em wel nog bewegen.
Gewoon afwachten zouk zo zeggen.

Andijvie 16-06-2002 18:07

Ze spuiten het in een spier, die wordt dus stram. Kan even pijn doen, paar daagjes. Daarom spuiten ze ook altijd in je 'slechte' arm (als je rechtshandig bent in je linker, als je linkshandig bent in je rechter).

Komt wel weer goed hoor :)

brittje 16-06-2002 18:26

Je moet gewoon veel bewegen.
Daarom doen ze die prik juist in je goeie arm!! Des te eerder is t weer over! :rolleyes:

rockyj 16-06-2002 18:27

Citaat:

Andijvie schreef:
Ze spuiten het in een spier, die wordt dus stram. Kan even pijn doen, paar daagjes. Daarom spuiten ze ook altijd in je 'slechte' arm (als je rechtshandig bent in je linker, als je linkshandig bent in je rechter).

Komt wel weer goed hoor :)

Hmm bij mij spoten ze het maar gewoon in me linkerarm zonder te vragen welke arm me slechte arm was

Siyabonga 16-06-2002 18:46

Citaat:

rockyj schreef:

Hmm bij mij spoten ze het maar gewoon in me linkerarm zonder te vragen welke arm me slechte arm was

ja, hoorde ik ook van een vriendin van me

maar rockyj, wees gerust, die pijn is na een paar daagjes weer weg!!

Geraldine 16-06-2002 18:52

mjah, mijn halve klas loopt ook met een zere arm rond.
ik heb er niet zo'n last van, misschien dat ze bij mij op een andere manier geprikt hebben ofzo? wat minder diep in die spier misschien?
kweenie, maar tis heel normaal hoor...

Love Crime 16-06-2002 19:18

ik heb er geen last van gehad

Andijvie 16-06-2002 19:21

Citaat:

brittje schreef:
Je moet gewoon veel bewegen.
Daarom doen ze die prik juist in je goeie arm!! Des te eerder is t weer over! :rolleyes:

Ze doen hem in je slechte arm...

Built to last 16-06-2002 20:07

nergens last van

(heb ik ook geen prik gehad.)maar mn nichtje en mn vriendin hadden wel beste last

helenaatjuh 16-06-2002 20:23

jaah echt erg,m'n hele arm opgezwolen en kan het niet echt bewegen,en gisteren last van nekramp haha
en had koorts.....

kirsten 16-06-2002 21:31

Als je nog koorts krijgt en dat soor van symptomen zou ik toch maar zo snel mogelijk naar de dokter bellen... Want een prik 2 keer krijgen, dat zal ook wel niet de bedoeling zijn... (proficiat voor de dokter :mad: )

Aries 18-06-2002 14:14

Heu ... wel eens geprobeerd om die spier te masseren????
wil nog wel eens helpen... van waar ze geprikt hebben naar boven..
succes ermee...

ABgirl 19-06-2002 19:29

Heb de prik gisteren gehad. Voelde er toen (bijna) niets van, maar nu voelt het als een soort spierpijn en is die plek een beetje dik. Het is me uiteindelijk meegevallen na alles wat ik gehoord had.

MissBi@tch 22-06-2002 17:05

LOL daarom hek oa die inenting niet laten doen...en omdat ik bang ben voor spuiten :D

Aurora 22-06-2002 18:58

Citaat:

MissBi@tch schreef:
LOL daarom hek oa die inenting niet laten doen...en omdat ik bang ben voor spuiten :D
Ow yeah ik ben niet de enige die het niet laat doen haha

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.