![]() |
Zusje van je vriendin
Wat doe je als je al een paar jaar een vriendin hebt, maar merkt dat haar (5 jaar) jongere bloedmooie zusje verliefd op je is geworden. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het een zeer aantrekkelijk meisje is waar ik direct voor zou vallen als ik vrijgezel zou zijn geweest.
Eigenlijk zou ik best wel eens willen kijken hoever ze zou gaan of ben ik dan heel fout? Los van alle moralistische reacties, ben ik er benieuwd naar of er mensen zijn die dit herkennen. Vooral de reacties van meiden die ook verliefd zijn (geweest) op de vriend van hun zus ben ik uiteraard nieuwsgierig naar. :bloos: |
ik herken het niet, maar volgens mij moet jij of dat zusje uit je hoofd zetten of er serieus over praten met je vriendin.
|
Lijkt me er nogal aan liggen wat jij zelf voelt.
Als je kijkt hoe ver zij zou gaan zit je heel erg fout...vind ik dan iig. Je hebt een relatie en vreemd gaan (waar het dan toch wel op gaat lijken) vind ik niet kunnen. Ik ken het verder zelf niet (sowieso hebben mijn zusjes nog nooit een vriend gehad, de situatie heeft zich dus ook niet voor kunnen doen). |
Duh, tuurlijk zit je fout als je kijkt hoever ze zou gaan, je hebt een relatie man. Dan begin je toch een grietje dat 5 jaar jonger is, en waarvan je weet dat ze verliefd op je is, niet even 'uit te proberen'.
|
Alleen al het feit dat je er een topic over opent (je bent er dus kennelijk echt over aan t denken) is weerzinwekkend.
Als ik je vriendin was had ik je gecastreerd. 'Haar 5 jaar jongere zusje' (n) |
Kijken tot hoe ver ze zou gaan?? uuh..
Volgens mij weet je zelf wel dat je dan fout zit ;) En hoe oud is dat zusje? |
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad!
De meesten hadden altijd wel broertjes of broers, maar daar kon ik dan niet verliefd op worden (afgezien van het moraal) aangezien ze toch allemaal verschillende karaktereigenschappen hebben, en vaak niet de karaktereigenschappen waar ik dan in mijn vriend op gevallen was. En uitproberen? fout... Alleen maar omdat ze bloedmooi is? Dat is nog eens oppervlakkig ook nog... (zo even snel afgeleid uit je post, ken je persoonlijk natuurlijk niet, maar goed) |
Keihard batsen natuurlijk.
|
Citaat:
is niet alleen omdat ze erg mooi is. Belangrijkste is eigenlijk dat het een hele lieve meid is, die ongeveer alles in zich heeft wat ik in een meisje zoek. (in reactie op een andere poster, ze is 16). Ze is zeg maar de nog veel 'betere' versie van haar grote zus. Wil niet zeggen dat mijn vriendin een doos is, totaal niet eigenlijk. |
haha 'batsen'. Beetje teveel Break Out! gelezen? :D
|
Trio for teh win!
|
Citaat:
|
als je ballen hebt maak je het uit en ga je met haar zusje.
en wtf is batsen :| |
Citaat:
|
Hmz, proberen hoever je kan gaan zou ik sowieso niet doen, ik denk namelijk dat daar nogal pijnlijke situaties uit voort kunnen komen.
Bovendien weet je toch niet zeker of zij verliefd op je is, misschien is zij jou wel aan het uitproberen, kijken hoever jij ingaat op "de hints die ze geeft?"Ik kan niet uit je verhaal opmaken of ze dat doet maar ik zou niet weten hoe je er anders achter zou moeten komen. Als je werkelijk verliefder op dat zusje bent dan op je vriendin .....sjah....denk niet dat je vriendin je dat in dank afneemt, en de sfeer zal ook nie zo heel leuk meer zijn als je straks voor dat zusje komt in plaats voor haar. Gevoel kan je niet tegenhouden maar ik zou er zo weinig mogelijk mee doen als ik jou was. Misschien is het een bevlieging. Ken je dat zusje eigenlijk wel net zo goed als je eigen vriendin? Is ze echt wel lief? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ts: het is heel fout en nog een fout. dat je daar ooit eens over hebt nagedacht. :nono: shame on you! |
Citaat:
|
Citaat:
en het enige wat ik me afvroeg was of het blad nog bestond, mijn mening over dat blad staat terzijde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oooh zzz
|
Citaat:
|
ah gozer hoe geil om de liefde met het zusje van je vriendin te bedrijven. Hier zijn mensen voor bij Jerry Springer geweest. Ik zou m'n kans pakken vooral omdat ze het toch waarschijnlijk niet door zal vertellen aan haar oudere zus.
|
Mag alleen ná aanschaf van de pedopas. (y)
|
Citaat:
Daarnaast zou ik ongeacht of jij ook verliefd op haar bent of wordt nooit iets met haar beginnen. Kom op dat kan je toch echt niet maken naar haar je huidige vriendin toe??? Het lijkt wel een gtst; nina wordt verliefd op bing; het vriendje van Sjors haar au-paire.... |
Ik vind het ook raar van dat zusje, je kan dat toch niet maken..verliefd worden op de vriend van je zus, dat is zo not done!
Bedoel het kan dan misschien een leuke jongen zijn, maar dat doe je je zus toch niet aan als je een beetje een hart hebt.. |
Citaat:
|
Dat is zo, je kan er niks aan doen, daar heb je gelijk in maar je kan het gewoon niet maken om wat met de vriend van je zus te beginnen, dat is veel te pijnlijk..
|
maar dat is hier toch helemaal niet het geval? hij denkt er ZELF toch aan? volgens mij heb dat zusje het ook niet eens gezegd ofzo maar heeft ie dat zelf uit haar gedrag opgemaakt. misschien vindt ze hem wel gewoon heel aardig.
als er iemand fout zit is het de ts. |
nou, de opa van mn vriend was ook eerst met de zus van de oma en toen met de oma :p
|
Het kan wel, maar hoe jij het stelt, spreekt niet echt waarde uit voor jouw huidige vriendin, om eerlijk te zijn.
En als je al denkt aan 'uitproberen' hoe ver ze zal gaan, moet je het gelijk uitmaken met je huidige vriendin, dan zou je evt. verder kunnen kijken. |
Citaat:
Citaat:
|
uitmaken met je vriendin, want je voelt blijkbaar toch niks voor haar.
en je bedriegt haar gewoon achter haar rug om. |
Citaat:
|
Regel een trio.
|
Citaat:
|
Een beetje genaaid om er met haar zusje vandoor te gaan hé? Lijkt me geen strak plan.
|
Fout, fout en nog eens fout. Het is behoorlijk lullig om er met het zusje van je vriendin vandoor te gaan. Er is toch iets niet goed als je zegt: "Ze is zeg maar de nog veel 'betere' versie van haar grote zus. " Dat zeg je toch niet over je vriendin? Doe normaal man. Vraag je toch eens af of je nog wel gelukkig bent in je relatie.
Ik denk dat ik daar trouwens het antwoord wel op weet. Als je nog gek op vriendin bent, heb je niet eens oog voor een ander! |
Ik ben blij dat ik jouw vriendin niet ben :nono:
|
Stuur een brief naar de Fancy. :)
|
wat een sukkel ben jij.. met je bloedmooi! beetje zo'n klein kind uitproberen hoe ver ze gaat! als je straks niemand meer overhebt, hebben die 2 zussen voorgoed ruzie misschien om een sukkel als jou
|
Citaat:
|
Jezus, als ik wist dat mijn vriend dat soort gedachtes had, dan had ik hem z'n ballen via zn mond naar zn anus getrapt! :s (n)
Gatver man! Citaat:
Goh, ik vind je zusje lekkerder en beter, een 2.0 van jouw, dus ik ga met haar verder. Wordt nog vet gezellig aan de ontbijttafel in dat huis! Die familie is beter af zonder jouw! :nono: |
Als ik jouw vriendin was had ik gelijk je ballen eraf getrapt en je in de container gegooid. God, dit is wel erg triest. :o
|
Arme vriendin...
|
Ach wat is fout. als haar zusje lekkerder is, gewoon die vriendin dumpen als die minder leuk is. je gaat toch ook geen dode hond houden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |