![]() |
Na hoeveel keer haalde jij je theorie?
Ben benieuwd.. Heb hem zelf nog niet, maar ik zal er wel lang over doen. :o
|
na 4e x pas, de
1e x 8fout 2e x 7fout 3e x 6fout 4e x 2fout toen mocht je nog maar 5fouten maken. |
Eerste keer zeven fouten, tweede keer zes.
|
@Tiño, hoeveel nu dan? Vijf fouten vind ik ruim voldoende als grens. :p
Ontopic, ik ben nog geen achttien, maar dat moet een eitje zijn. ;) |
auto: 1 keer
motor: 2 keer. 1e keer 6 fout, dus 1 teveel toen. (jaartje geleden nu) :) |
Twee keer, maar het is niet al te moeilijk als je het theorieboek kent.
|
Citaat:
Ik heb hem in één keer gehaald, met nul fout. |
1e x, 0 fout.
|
In 1 keer met 3 fouten:cool:
Cursusje hielp me daarbij. |
1e keer: 2 fouten
|
weliswaar voor de brommer, maargoed
in 2 keer, eerste keer 6 fout (toen mocht je dus idd maar 5 fout hebben), 2de keer 3 fout dacht ik. |
Eerste keer meteen foutloos. Best trots op, moet ik zeggen :cool:
|
scooter --> 1x 6 fout :D
|
In 1 keer.. met 5 fout..
maar ik raad niemand een ANWB-cursus boek aan.. want het sluit helemaal niet aan bij wat je op het CBR krijgt... |
Nu kan ik eindelijk eens zeggen dat ik iets mbt autorijden in één keer heb gehaald. ;) In één keer dus, met één fout (ik koos er maar voor dat een kind van 5 op de achterbank in een autozitje moest, ik wist niet of het nu wel of niet verplicht was, dus koos ik wat me het veiligste leek, kan daarom niet zo over die fout in zitten ;):)).
|
autotheorie: 1x :) zonder te leren.. 5 fout :)
|
autotheorie: 1 keer
|
Auto: In 1 keer, toen had ik 5 fouten :p (oude regeling) dus ik heb best wel geluk gehad.
Mijn zusje is maandag voor de tweede keer opgeweest, en heeft het opnieuw niet gehaald. :( |
Citaat:
Ik heb dat boek en als ik dingen oefen op de pc, dan werkt dat amper (N) |
Citaat:
|
Eerste keer, 4 fouten (mocht er toen 5 hebben).
|
Meteen de eerste keer, weliswaar met 6 fouten.
|
Citaat:
En wat je zegt over dat ANWB-boek, dat klopt. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik gezakt ben. Wat zijn wél goede boeken? Want ik wil de 2e x toch wel echt slagen. |
Citaat:
|
WOoehoe, 1 x!!!!!!
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na 2x,
1e keer 8 fout, tweede keer 5. Ik had met cursus, maar dat hielp dus niet echt. Eerste keer 's ochetnds vroeg opgegaan, tweede keer 's middags, op dezelfde dag. |
4e keer heb ik het gehaald
elke keer net paar fouten teveel, het lig er maar net aan welke vragenronde je hebt en of je op tijd intoetst en niet daarna nog veranderen waardoor je ook wel te laat kan zijn met drukken |
Citaat:
Verder moet je als je er nog niet helemaal zeker van bent gewoon pas in de laatste 2 seconden antwoord geven(misschien schiet het antwoord je ineens te binnen), bij twijfel iig niet te snel, want met verbeteren ben je vaak te laat. |
na 1 keer, met 1 fout. Ik dacht zelf dat ik 4/5 fouten had gemaakt, dus dat viel ontzettend mee.
|
1e keer met 0 fout.
|
1 keer...2 dagen na de Carnaval; nog helemaal gaar. Wel maar 2 fouten..
|
1x, 2 fouten.
|
1e keer gehaald, met 0 fouten.
|
1 keer ;)
|
Na 2x, simpelweg omdat ik een luie zak ben en geen zin heb om te leren.
En met 6 fouten :| 2 maanden later werd ingevoerd dat je 6 fouten mocht hebben ipv 5 fouten :| Rijexamen zonder problemen in 1x gehaald |
4x.
Elke keer 6 fouten. De laatste keer 0 fouten. Praktijk overigens wel in een keer gehaald. |
Best veel mensen halen hem in 1x :bloos:
Maja ik moet de 9e op. (n) |
Gewoon een kwestie van geluk, dat je niet echt van die kut vragen krijgt. En je moet ook wel wat leren natuurlijk, je krijgt het niet voor niets. ;)
|
1e x direct gehaald, 6 fouten. :D
Mja, ik had er wel slecht voor geleerd. |
1e gehaald met 5 fouten (je mocht 6). Omdat ik mn praktijk niet haalde binnen het jaar dat ik mn theorie had (ik was heel optimistisch en had hem meteen een maand na te beginnen met lessen gehaald), moest ik theorie overdoen. Toen weer gehaald, met 2 fouten en niet te leren. ;)
|
1e keer met 4 fouten.
Heb geen boek aangeraakt maar 1,5 dag cursus gehad. |
Citaat:
|
Auto theorie in 1x keer met 3 fouten. Motor theorie weet ik binnenkort, druk doende met het leren er van.
|
Auto: in 1 keer met 5 fout.
Maar ik moet wel zeggen dat ik een gigantische vertraging heb opgelopen bij het rijden zelf (bah, al dat weggegooide geld), daardoor deed ik ook veel later theorie examen dan oorspronkelijk de bedoeling was en heb ik dus ook veel meer geleerd. |
Na 2 keer
1ste keer 10 fout 2de keer 2 fout |
na 1x... toen had ik 6 fout :P:P:P net op het randje!
|
eerste keer, 2 fout
|
in 1x, 3 fout.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |