![]() |
Dresscode voor NBA spelers
http://www.nba.com/news/player_dress_code_051017.html
NBA spelers moeten zich straks in pak vertonen. Wat vinden we hiervan? |
Ik vind het allemaal gezeur.
Het gaat toch hoe ze in het veld presteren? (Voor in het veld zijn er trouwens ook regels voor kleding en die moeten wel gerespecteerd worden, vind ik.) |
Hehe zal ze leren :p
|
pak?
- A long or short-sleeved dress shirt (collared or turtleneck), and/or a sweater. - Dress slacks, khaki pants, or dress jeans. Het gaat ook om de momenten dat ze zich met hun werk bezig houden. Dat is dus vrij normaal allemaal. |
Voetballers moeten dat ook van hun club.
|
Citaat:
|
Lijkt me moeilijk basketballen
:| |
Ja, geen echt pak dus, maar 'netjes' en nee niet in het veld.
En ja, voetballers moeten het van hun club, maar dit is een regel van de NBA, van de bond dus.. Ik vind het een beetje raar dat de bond hier regels voor stelt. Aan de andere kant liep een aantal NBA-spelers er wel bij als een hip hopper, dus van die kant kan ik er ook wel begrip voor opbrengen. |
Ik denk dat de KNVB die regel de clubs ook wel heeft ingefluisterd.
Maar goed, als de NBA merkt dat sponsors, want dit was het geval geloof ik ook, zich niet meer in willen laten met de sport vanwege die "pimp"kleding kan ik dat best begrijpen. Ik kan het trouwens sowieso begrijpen. |
Ja, het heeft idd met sponsors te maken, de 'blanke upperclass' kijkt liever niet naar pimps ofzo ;) Om maar heel even stereotype te redeneren :)
|
Dress code naast het veld vink igg wel wat overdreven ....
|
Het gaat dan ook over de uitstraling van de sport naar de buitenwereld. In vele sporten is dit zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |