![]() |
Rollercoaster tycoon 2
ik weet dat dit spel al erg oud is :) maar ik krijg hem niet opgestart..?? als ik de cd-rom erin dauw dan kan ik een taal kiezen (nederlands dus..) en dan begint die wat te doen en dan opeens komt dr een foutmelding met : rc2 is niet gedownload op de pc :|
ik heb alles al geprobeerd, 10x aan en uitzettend, cd-rom schoonmaken, adobe reader 6.0 opnieuw geinstalleerd :s :( ik wil sow graag mun spelletje spelen.. |
tis wel de originele?
|
Waarom installeer je Acrobat Reader opnieuw als je RTC wilt spelen? Dat heeft toch niets met elkaar te maken.
Probeer eens het spel opnieuw te installeren + de laatste patch te downloaden. |
jah tis gewoon de orginele, net gekocht.. :S installere/opnieuw installeren dat lukt me dus niet :(
|
Even exact vermelden wat de foutmelding is en welk bestuuringssysteem jij hebt. Check ook meteen of het spel ook voor dat systeem gebruikt kan worden (windows xp?) zo niet, moet je misschien dosbox installeren.
(maar zo oud is die volgens mij ook weer niet) |
Misschien is je computer te snel, daar had ik eerst ook last van.
Wel vet spel, vandaag gedownload. :o |
Oud? Het is zéker van na 2001.
|
Citaat:
|
heel erg bedankt allemaal!
ik weet inmiddels waar het aan ligt.. :o op de voorkant staat heel snugger: expansion pack... oeps..daar had ik dus echt niet op gelet..ik heb echt 2uur zitten proberen :p :o blond..hahahaha |
Omfg LOL :D
|
Citaat:
|
hahaha damn..sorry ik was te door elkaar toen ik dat spel kocht ofzo :) volgende x als zoiets zich voordoet zal ik eerst aandachtig de voorkant bestuderen, oke ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |