![]() |
Oudere games op een nieuwe pc?
Werkt dat goed? Ik heb nu een pentium 4 met windows XP en zo.. werken spellen als Command & Conquer (de allereerste in de reeks) en Red Alert daar fatsoenlijk op? Ik heb nu nog ff geen ruimte om ze te installeren, als ik er niet aan moet beginnen weet ik dat alvast ;)
|
Je hebt een p4, maar geen ruimte over????
Jeezus...wat heb je er allemaal op staan zeg!!!! Volgens mij moeten ze het goed doen, en als ze te snel gaan zijn er vertragers op internet te vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar euhm je denkt wel dat de spellen uit die tijd erop draaien? |
Lijkt me wel, met de compatibiliteitsmodus...
|
als je telekinetische gaven hebt om de snelheid bij te houden.... :o
|
keb er ook last van kwil WarCraft II draaien op mun 733 Mhz, maar dan kan ik amper naar links gaan en dna zit ik al aan het einde van het level (Scrollen) dus als iemadn een vertrager heeft ofzow Mail em dan plz.!
|
Yuri's Revenge in ieder geval wel,
RA denk ik dan ook... |
Ik heb wel eens van een programma'tje gehoord dat MoSlow heette...waarmee je dus je moederbord softwarematig kon vertragen zodat je (stok)oude spelletjes normaal kon spelen.
Zoek eens op Google zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het net geprobeerd, met Red Alert en Command & Conquer... en ze werken allebei niet :( C&C gaat direct weer terug naar Windows, Red Alert geeft iets als '16bit werkt niet' :(
Dan maar op de oude pc boven installeren.. |
Citaat:
|
Mijn mening is dat je oude games gewoon op een oude pc hoort te spelen :) Ik weet niet precies waarom, gewoon voor het nostalgische gevoel denk ik.
Daarom heb ik ook een AMD K6-500 met Voodoo3 met Win98 , met een 14 inch monitor :p speciaal voor oude dos, win95/98 en 3Dfx spellen. Ik ben C&C en Red Alert ook toevallig weer aan het spelen, wat waren dat toch goede spellen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dan mijn P200 met Win'95 :o Speelt perfect DOS spellen :) |
Citaat:
Ik zou een P200 trouwens ook niet echt 'oud' noemen, nee dan moet je toch echt een AT, XT of een 2,3 of 486 hebben :cool: |
Really don't get it.
Draai War Craft I op een AMD 1060 Mhz no problems at all. Draait gewoon zoals ook op me 486. Niks geen slow programma nodig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |