![]() |
Soulwax.
Destiny's child gemixed met Nirvana. De mafste dingen doen die lui. Check eens een paar van die remixes. Echt lachen als je het hoort en t klinkt vaak ook best aardig |
Soulwax is heel iets anders dan wat je nu opnoemt.
Ze heten 2 Many dj's. Soulwax is gewoon een hele goede rock band. |
ik zeg:
- much against everyone's advice - conversation intercom. prima nummers. |
Dat zijn toch de Flying Dewaele Brothers?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat 't zo zat;
voor de cd 2 many dj's zijn ze de fucking/flying dewaele brothers, en voor de 'bandmuziek' (koele nummers zijn too many dj's, conversation intercom, much against everyone's advice) heten ze soulwax. |
:confused: :o
|
Citaat:
jij hebt het correct! (volgens mij dan :D) |
Citaat:
|
kvin ze als Soulwax toch wel heel erg kewl
|
Dus komt Soulwax dan toch als '2 many dj's' op Werchter?
|
Citaat:
alles goed? |
Citaat:
|
Citaat:
ik mail terug met een foto enz. Ga nu ff pauze vieren tot 11 uur. misschien tot dadelijk. kuzzzzz |
dating blijft een duchtig onderdeel van dit forum
|
de broertjes van Soulwax=de broertjes van Fucking/Flying Dewaele Bros= de broertjes van Samantha Fu (remember 'Discotheque' in mijn ogen de leukste)=2 many deejays
:p |
Citaat:
thanks anyway, but no thanks |
Heej meneertje...hou je even in je achterhoofd dat gwennie van mij is :p
|
Soulwax is erg gaafjes..heb het album hier ook liggen.. die nogal op aparte wijze in m'n bezit gekomen is maar dat terzijde :D
|
kvind het allebei koel... kzit eigenlijk wel te wachetn op de nieuwe soulwax cd...
saturday (van soulwax) gemixt met billy jean is overigens ook heel vet... p.s.1 ze hebben een hele koele remix van muscle museum van muse gemaakt p.s.2 wel grappig dat ik hier een paar weken geleden een topic over opende en dat er toen niemand op reageerde en nu wel veel mensen |
Citaat:
helemaal geweldig (mits je Pim Fortuyn fanaat bent) ontopic; dat discotheca nummer is inderdaad wel koel, was 't alweer helemaal vergeten. dat was toch voor een film ofnie? |
Citaat:
dat was ik :( |
Citaat:
wat was jij? |
Neeneenee dat zijn 2 many DJ's Soulwax is hun oude band.. (waar ze nu helaas niet zoveel meer mee doen)
|
Citaat:
|
Dat weet ik, maar met "oude" bedoel ik "oud-mdat-ze-zo-lang-al-niks-van-zich-hebben-laten-horen"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je goed naar Soulwax hebt geluisterd weet je bv ook dat ze een nummer hebben dat zo heet, en als je nog beter naar Soulwax luisterde zou je weten dat je ze zwaar zou beledigen als je ze "rockband" zou noemen.... |
ja, nu metal
|
Citaat:
tis gewoon alternatieve rock Caramel is oowk nog een kewl nr van hen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
stephen en david VAN soulwax komen ALS 2 many djs op lowlands... dus niet soulwax als... blaat ik raak er helemaal van in de war :( |
Citaat:
dus ja, rockband, als in: niet dat dj gedoe maar gewoon band... maar wat is er toch zo moeilijk aand ie namen? tzijn gewoon de 2 broers maar dan onder andere projecten.. |
Citaat:
Maar Stephen en David draaiden wel op Lowlands, maar dat heb ik gemist. :/ Ze draaiden als 2 Many DJs geloof ik op Studio Brussel.... |
Citaat:
Daarnaast de nummer die ze gebruikt hebben voor die bootlegs beschouwen ze zelf niet als 'fout'. Ik overigens ook niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |