![]() |
MTV europe music awards.
wie gaat dat kijken?
ik als ik niks te doen heb:p het zal toch wel tig keer worden herhaald. 20.00. uur |
Ach, het is beter dan de Oscars. Misschien. Als ik er langs kom laat ik het zeker aan staan.
|
ja herken de homo komt niet meer dus haha:p
|
ik ga t wel kijken :D
WIr sind helden treed op !! |
Citaat:
|
weet iemand wie er nog meer optreden vanavond?
|
|
oh en 2 dagen geleden nog in de melkweg
|
hoe laat?
|
Ik ga niet kijken, want ik ga naar Racoon :p
(had het anders wel gekeken waarschijnlijk, dus ik kijk wel één van de 1000 herhalingen ;)) |
Ik vind in elk geval dat Gabriel Rios de award voor beste Nederlandse/Belgische act moet krijgen (Y)
|
Citaat:
|
Wou dat ik dat kon zien :(
|
Dit ga ik dus echt niet kijken.
|
Citaat:
|
omg dat die kleding van die ene van tatu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik altijd zo fucking kut vind is dat bv best dutch en belgian act ( anouk trouwens gewonne :D )
dat alleen wij in NL en belgie dat te zien krijgen.. want dit gebeurt namelijk tijdens de reclame.. en zo ook bij de andere landen ( wou graag best german act zien :S ) verder BORAT haha |
ze herhalen het altijd 100 keer dus ik zal er vast wel wat van te zien krijgen (n)
|
die artiesten die iets gaan uitreiken zijn altijd zo irritant. (n)
|
die rode vd pussycat dolls is gewoon een man :eek: , heb ik ontdekt op die 'rode loper' .. als iemand dat stukje nog es ziet met een herhaling moet je eens opletten, t is echt gewoon een man...
|
Citaat:
|
Borat is een held. :)
|
Ik vind Borat wel een held maar of hij grappig genoeg is om de hele MTV awards te hosten? Hmm. Verder vind ik die pakjes van Madonna echt niet kunnen. Kleed je naar je leeftijd :(
|
Ik vond dat Foo Fighters moesten winnen :(
|
Ik vind dat Franz Ferdinand en de Kaiser Chiefs hadden meoten winnen. Voor de rest vond ik de line-up die kwam optreden en opdagen ERG MATIG. John Legend, de Foo Fighters, green day en SOAD uitgezonderd (Y)
|
White Stripes hebben niet gewonnen :( .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey, speelde SOAD maar 1 nummertje?? Ik zag ze opkomen en naar mijn gevoel kwam dat scherm met "bye bye" al na 1 nummer :confused: .
Schandalig... |
Nog leuke anekdotes?
|
Citaat:
|
barbara van mtv had nog een laaste kaart om weg te geven
wie t beste wastkeburt kon zingen kreeg hem stond ze daar met een groot bod met de text er op en een cd spelertje bij de hand.. en die portugezen: watskeburt.. haha lol |
Citaat:
|
Hoe zat het met dat optreden van Gorillaz?
Hoe was het gedaan zeg maar, die 'poppen' op het podium? |
Citaat:
Helaas mocht het niet zo zijn.. |
wie heeft trouwens de free your mind award gewonnen?
|
Citaat:
|
Jagshemash!
James Blunt heeft een award gewonnen. wee-wah-woo-waah! :( |
Keek vooral voor borat, die was zo grappig (y)
En de gorillaz, en madonna natuurlijk :) |
Citaat:
http://www.tiscali.nl/images/3/6/eRPPISA25.jpg |
ik heb vandaag al 3x op mtv gekeken in de hoop er iets van te zien maar helaas, het wordt niet zo vaak herhaald als de tmf awards :rolleyes: wordt het wel herhaald eigenlijk?
|
Citaat:
|
Honderd procent pure schijt, zoals alles wat maar enigszins te maken heeft met MTV. Behalve Bebop.
|
Citaat:
het zag er echt gaaf uit, maar ik had geen idee hoe het nou zat :) |
Vond het erg leuk, vooral Borat <3. Diezelfde acteur is trouwens ook Ali G voor degene die het nog niet wisten. ;) Verder optreden van de Gorillaz erg vet, apart. John Legend volgens mij geen prijzen (?) vind ik wel erg jammer.
|
Dat optreden van de Gorillaz was visueel gezien misschien wel het vetste van de hele MTV awards. Verder vind ik het jammer dat er telkens zoveel lui genomineerd worden waar ik nog amper iets van gehoord heb - en waarom heeft Greenday gewonnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |