![]() |
Muggen
Ik ben vanacht weer geprikt door muggen. Kut beesten. Ik snap niet dat ze er nu nog zitten.
Ik hoorde een vaag verhaal dat er een plaag was ofzo? Zijn er meer mensen die er last van hebben? |
breek me de bek niet open..
nu valt het mee maar een tijdje terug ... |
Voor deze tijd van het jaar is het nog vrij warm, er zijn ook nog veel lieveheersbeestjes en ik heb ook nog wespen gezien...opzich ook wel te verklaren dat er nog muggen zijn... Ik had/heb er ook last van.
|
vanacht 7 keer geprikt, allemaal op m'n rechter onderarm :mad:
|
Echt he?
Ik kan ook echt niet slapen als ik weet dat er eentje rondvliegt tot ik het heb gevangen :| Houden ze geen winterslaap ofzo? |
Citaat:
|
Gewoon hopen een erg strenge winter, laat die krengen maar doodvriezen (y)
|
Citaat:
|
Nu is het bij mij al gelukkig weg, maar de afgelopen weken heb ik bijna heel de nacht die beesten dood lopen slaan omdat ik niet kon slapen door hun gezoem. Komt denk ik gewoon omdat het nog erg warm was de laatste tijd.
|
Heb er nu weer 2 bij in m'n nek en 1 in m'n gezicht :mad:
|
De laatste tijd slaap ik zo diep dat ik ze niet meer hoor. Maar ik heb wel heel veel muggenbulten ja (n)
|
Het zal niet lang meer duren totdat ze de pijp uit gaan, 't begint aardig af te koelen nu. Goddank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muggen gaan dood als het een nacht goed vriest... dat heeft het nog niet echt gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |