![]() |
Stella McCartney otnwerpt voor H&M
Vanaf 10 november ligt de 'Stella McCartney for H&M Autumn 2005' in de winkel. Wat vind je hier van? Was het na Lagerfeld wel genoeg of moeten ze dit juist veel vaker doen?
Sta jij 's ochtends vroeg als een van de eerste voor de Hennes of zie je wel wat er over blijft? Ik vind het wel leuk, ik heb de collectie op de site even bekeken en er zitten leuke dingen tussen (y). Ik ga zeker even kijken maar daar is alles wel mee gezegd. |
lekker vechten in de drukte voor een pullover.
mij niet gezien :) . |
wel leuk hoor maar als het inderdaad weer zo druk wordt, hoeft het voor mij niet (n)
|
ik snap niet wat er zo boeiend aan die hele hnm kankerzaak is, ben er een paar keer naar binnen gelseurd door vixen en het is de meest zouteloze handel die ik ooit gezien heb
|
eh leuk hoor :confused:
|
ik heb het er ook niet voor over :S
|
Ik vind het een leuk initiatief maar ik denk niet dat ik er iets van zal kopen, heb er nog niets van gezien trouwens.
|
Wie is dat überhaupt?
|
Citaat:
Ufke wordt lifestyle.. |
zag al wat op de h&m-site maar ik vind het niet geweldig, net zoals ik die karl lagerfeld collectie ook niet bijzonder vond.
ik ga er ook niet speciaal voor naar de h&m dus, maar het zal zeker wel weer een drukke bende worden :| . |
Net op die site gekeken en ik vind het allemaal lelijk.
|
Citaat:
anders: dochter van paul macca. |
Nee ik leef in een grot :)
Ik bedoelde ook meer dat wat er van haar hand komt en wat iedereen schijnt te kennen. |
ik vind die groenige jurk best leuk, maar ik vind 80 euro teveel geld :o
|
Ik ben er vaak geweest in de hoop iets leuks te zien.
Maar nee. Geen ene zak. |
ik ben te lui om daar moeite voor te doen.
|
Vind het een beetje mutsige kleding.
|
leuk maar niet mijn ding
ik zou het wel willen als het gratis was natuurlijk :mad: |
ik vind het leuk, een paar toffe jasjes zitten er zker tussen (y) maar wss vind ik het te duur of irl toch niet mooi.
|
Citaat:
|
ik zie alleen maar zwart in m'n venster :confused:
|
Ik vind de H&M kut en zelfs een topdesigner kan met een minibudget geen kwalitatief geweldige collectie ontwerpen.
|
Citaat:
Ik vind er wel wat leuke dingen tussen zitten, zit wel echt haar eigen stempel op in tegenstelling tot de collectie van Lagerfeld. Maar niet mijn stijl. |
Oh.. ik hoop dat Vivienne Westwood ook eindelijk eens mee gaan werken daaraan!
|
Omg, awt is het lelijk!
|
Cool. :cool:
|
Citaat:
|
ben benieuwd. en voor degenen die de h&m kut vinden:
hoe kan dat nou? tis niks bijzonders, maarja voor een random shirtje.. prima toch? |
Citaat:
|
Wat ik heb gezien van de collectie zijn oninteressante, saaie stukken
|
Ik vind het niet echt origineel en niet mooi. Ik ga er niet voor langs in ieder geval
|
Iets kopen van Stella hoeft nou ook weer niet direct, nee. Plus dat ik geen zin heb in agressieve AMFI'ers die voor dag en dauw H&M Kalverstraat & Nieuwendijk bestormen :nono:
|
wat hermione zegt + veel te gangbaar.
|
Citaat:
|
als er mensen zijn die niet in de drukte willen maar wel die kleding willen: ga naar breda, daar hadden ze twee maanden na karl lagerfeld nog shit van hem liggen.
ik ga er niets van kopen, heb de online collectie gezien en ik vind hem doodsaai en truttig. geen goede basics en niet mooi afkledend. gedverdemme wat een kutcollectie. boooring. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De 2e blauwe wrapdress vind ik wel wat hebben, de tuxedo en de oversized trenchcoat ook, en het mens shirt. Daar houdt het dan ook op.
|
Citaat:
at hermione: :eek: ik heb een scheef beeld. nu voel ik me onwetend :( maar dat ben ik ook. |
stijlvol, maar heel saai
|
Ik vind er niet zoveel aan. (n)
|
Citaat:
en merels: misschien is het gewoon mijn mening, noep zat tenslotte ook op amfi en dat is geen veromodasnol, maar mijn opleiding deelde een gebouw met amfi en ik zag bijna nooit een echte hipperd |
:cool:
|
Citaat:
En ja, Stella zal het beter kunnen dan een simpel onbekend designertje, maar feit blijft dat een goede collectie van hoog niveau gewoon niet voor H&M-prijzen verkocht kan worden. Ze zouden wel gek zijn, al was het mogelijk. |
Citaat:
ik zou niet weten waar je anders terecht kan,merkkledij a la brooklyn shops is me te duur. en hippe tweedehandswinkels zijn er hier gewoon niet,dus waar moet een mens dan naar toe voor kleren,juist ja,de h&m,ik had het ook liever anders gehad,al hebben ze soms best leuke dingen die ik dan ook koop. |
Die broeken zijn echt heel lelijk vooral.
Voor de rest is de ene helft lelijk, de andere helft saai en misschien 1 of 2 dingen wel tof. |
nah. heb zitten kijken maar vind het helemaal niks (n)
|
Ja en dan zeker één keer in de week iemand tegenkomen die hetzelfde aanheeft als jij.
Mij niet (meer) gezien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |