![]() |
samen in één kamer
zoals je ziet slaap ik met mijn broer in dezelfde kamer maar ander bed. Dat gebeurt maar 2 nachten om de 14. soms ik wil mezelf dan ... je weet wel maar hij mag het niet horen. Hebben jullie soms oplossingen behalve 'doe het niet' of 'doe het er voor' of 'wacht tot hij in slaap ligt' ik weet, kben veel eisend :cool:
|
Misschien heeft hij wel precies hetzelfde probleem. ;)
|
ja
als t 2 dagen per 2 weken is.. kun je toch wel op die 2 dagen niet.... |
ik heb t ooit hem getoond in een pashokje maar daar schaam ik me nu over :o en ge weet dat ik het doe. maar nu pesthij me daarmee en wil ik het doen als ie het niet weten. En hij ... niet maar hij doet he top een andere manier wat ik hier wel ni gaa uitleggen
|
doe het niet in je bed maar ergens anders
|
Citaat:
|
damn, wat zijn sommige mensen toch verslaafd aan zichzelf :D
|
Ik heb gelachen, maar ik ga toch wat reacties verwijderen.
Misschien kun je de badkamer proberen? |
leer stil klaarkomen, zodat je een diepe zucht alleen hoort. (en dat zou net een gaap kunnen zijn dus)
|
het is maar 2 dagen :S
|
Citaat:
Het is niet zo'n punt, lijkt me. Of je komt stil klaar, of je doet het in de badkamer. |
Doe het lekker bij elkaar. ;)
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doe je moeilijk om 2 dagen... Is niet alsof ie er dan afvalt oid...
|
Citaat:
|
Tja, volgens mij geef je zelf al de antwoorden. Of je moet idd HEEL stil zijn.
Suc6 ermee, hopelijk doet hij het nog als je 2 dagen niks kan doen, want dat is toch wel erg lang :rolleyes: |
Citaat:
En wat de rest al zegt: doe het dan niet, of doet het voor je broer komt slapen, of doe het als ie slaapt, of als ie smorgens eerder opstaat dan jij, doe het in de badkamer, of onder de douche. Of leer het stil te doen. Lijkt me duidelijk :confused: |
Stil zijn, of je gaat voor je komt even snel naar de wc.. of je doet het onder de douche, of helemaal op het toilet of gewoon niet.
|
Citaat:
Heb je je broertje laten zien hoe jij masturbeert? Ziek :| |
ja daar denk ik nu over, maar we waren al heel de namiddag aan het praten in een zwembad over sex enzo en van het één kwam het ander. je hebt wel gelijk hoor :$
|
:eek: aaaaaaaaah
PUKE |
stel je niet zo aan, 2 dagen zonder moet toch kunnen, anders doe je het gewoon stil ofzo, echt veel andere oplossingen zullen er niet zijn..
|
Doe het maar maak geen geluid..
doe ik ook wel eens (als er iemand op mn kamer slaapt) |
Voor de TS: Als hij slaapt, zoals je ziet, stop jij jouw piel gewoon in zijn poep, simpel! (y)
|
zoek een vriendin
|
punt
|
Heb je een voorhuid?
|
Stil rukken is volgens mij onmogelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, maar je hoort altijd wel dingen. Vingeren is een stuk makkelijker stil. Rukken moet toch behoorlijk snel ende wild.
|
Citaat:
|
En wat als je nu een keer per ongeluk over hem heen spettert?
|
Citaat:
|
...zoek een hobby..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als hij het toch al een keer van je heeft gezien, wat is dan het probleem :confused:
Doe het lekkah bij mekaar. (Y) |
:) Genoeg wel zo he...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |