Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   een klaarkomvraag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=129668)

MaTtHiJzZz 16-06-2002 18:02

een klaarkomvraag

hey,

ik heb een vraagje: hoelang duurd het voordat jullie klaarkomen door af te trekken (gemiddeld)?

het is maar een vraag om te kjiken ofdat alles nog werkt haha

Bart Erik 16-06-2002 18:07

op je 13 jaar hoef je daar niet echt van wakker te liggen......

ga maar naar pokemon kijken ofzo...

MaTtHiJzZz 16-06-2002 18:12

Citaat:

Bart Erik schreef:

ik lig er juist wel wakker van dat is het nou juist. mijn vriendjes hebben het er altijd over dat ze 3/4 keer per dag klaarkomen, maar mij is het nog maar 1 keer gelukt. Willen jullie mij a.u.b. helpen?

P.S. ik kijk geen pokemon meer, maar de latere films op v8

Rosie 16-06-2002 18:50

jakk, ik was van plan hier even serieus op te reageren maar na de opmerking van v8 neem ikl dit helemaaaal niet meer serieus.
Zoek fijn een vriendin die met je piemeltje wil spelen of vraag je vriendjes het even.. misschien helpt dat :rolleyes:

miss_virus 16-06-2002 18:54

zeg de stofzuiger slang erop, of vraag het je pappie eens tis tenstotte toch vaderdag maybe he wants to help you :P ;) ;) :D :D :D (y) :rolleyes: :rolleyes:

Squall 16-06-2002 18:56

Waarom neem je niet zo goudvis van je en laat je die op je pikkie zuigen :D je kan het ook met je hond doen of je kat maar ja die bijten je lul eraf of hou je wel van een beetje kinky :confused: ;) ;) ;) ;) ;) ;)

miss_virus 16-06-2002 18:57

Citaat:

Squall schreef:
Waarom neem je niet zo goudvis van je en laat je die op je pikkie zuigen :D je kan het ook met je hond doen of je kat maar ja die bijten je lul eraf of hou je wel van een beetje kinky :confused: ;) ;) ;) ;) ;) ;)
tuurlijk of neem van die bloedzuigers en zet die erop ;) ;)

Squall 16-06-2002 18:58

ik heb jou liever schat! :p

Tha Ice 16-06-2002 18:59

Citaat:

miss_virus schreef:

tuurlijk of neem van die bloedzuigers en zet die erop ;) ;)

Kun je ze er met zweep vanaf slaan mits je van SM houd....

Blenderhead 16-06-2002 19:06

minuutej oadf 2
maar nu moementeel k denk ee n half uur ofow

Koen 16-06-2002 19:07

Kunnen we nog serieus zijn of hoe zit dat? Is het nou wérkelijk zo moeilijk hier normaal op te antwoorden? Valt me van een aantal wel een beetje tegen..

Blenderhead 16-06-2002 19:19

Citaat:

Koen schreef:
Kunnen we nog serieus zijn of hoe zit dat? Is het nou wérkelijk zo moeilijk hier normaal op te antwoorden? Valt me van een aantal wel een beetje tegen..
zie je toch!

Built to last 16-06-2002 19:43

ssssst hij ligt al op bed nu...

mathfreak 16-06-2002 19:56

Citaat:

MaTtHiJzZz schreef:
hey,

ik heb een vraagje: hoelang duurd het voordat jullie klaarkomen door af te trekken (gemiddeld)?

het is maar een vraag om te kjiken ofdat alles nog werkt haha

Bij mij duurt het ruim een half uur voordat ik klaarkom, maar bij de een kan het korter duren en bij de ander langer. Dat is voor iedere persoon en ook voor iedere situatie verschillend.
Als het jou tot nu toe maar 1 keer per dag gelukt is om klaar te komen, terwijl je vriendjes beweren dat zij 3 tot 4 keer per dag klaarkomen, dan is dat niets om je ongerust over te maken. Hoofdzaak is dat jij je prettig voelt bij wat je met jezelf doet, en hoe vaak je dat per dag of per week doet maakt daarbij niets uit. De een heeft er meer of minder behoefte aan dan de ander, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het in vergelijking met je vriendjes te weinig zou doen. Je moet het alleen doen als je er op dat moment behoefte aan hebt en anders niet. Als je het wel zou doen terwijl je er op dat moment geen behoefte aan hebt zou het iets dwangmatigs worden en dat is niet de bedoeling. Mocht je er behoefte aan hebben om het vaker dan 1 keer per dag te doen, dan merk je dat vanzelf wel.

MaTtHiJzZz 16-06-2002 20:22

Citaat:

mathfreak schreef:

Bij mij duurt het ruim een half uur voordat ik klaarkom, maar bij de een kan het korter duren en bij de ander langer. Dat is voor iedere persoon en ook voor iedere situatie verschillend.
Als het jou tot nu toe maar 1 keer per dag gelukt is om klaar te komen, terwijl je vriendjes beweren dat zij 3 tot 4 keer per dag klaarkomen, dan is dat niets om je ongerust over te maken. Hoofdzaak is dat jij je prettig voelt bij wat je met jezelf doet, en hoe vaak je dat per dag of per week doet maakt daarbij niets uit. De een heeft er meer of minder behoefte aan dan de ander, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het in vergelijking met je vriendjes te weinig zou doen. Je moet het alleen doen als je er op dat moment behoefte aan hebt en anders niet. Als je het wel zou doen terwijl je er op dat moment geen behoefte aan hebt zou het iets dwangmatigs worden en dat is niet de bedoeling. Mocht je er behoefte aan hebben om het vaker dan 1 keer per dag te doen, dan merk je dat vanzelf wel.

oke bedankt daar heb ik tenminste wat aan. U bent ook de enigste die gewoon normaal reageert, nogmaals bedankt voor uw moeite

tnx

HeerVanHasselt 16-06-2002 20:43

Citaat:

Rosie schreef:
jakk, ik was van plan hier even serieus op te reageren maar na de opmerking van v8 neem ikl dit helemaaaal niet meer serieus.
Zoek fijn een vriendin die met je piemeltje wil spelen of vraag je vriendjes het even.. misschien helpt dat :rolleyes:

Hij is lang niet de enige die op 13 jarige leeftijd de filmpjes op v8 interresant vond.

Die vriendjes van je hebben gewoon een grote bek, er uberhaupt een competitie van maken is eigenlijk te triest.

perseus 16-06-2002 21:26

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:

Die vriendjes van je hebben gewoon een grote bek, er uberhaupt een competitie van maken is eigenlijk te triest.

Idem.

Ik doe er overigens 10 seconden over :D ;) :p

(Sorry, kon het ff niet laten)

Roxy 17-06-2002 04:14

Citaat:

MaTtHiJzZz schreef:

oke bedankt daar heb ik tenminste wat aan. U bent ook de enigste die gewoon normaal reageert, nogmaals bedankt voor uw moeite

tnx

hij is wel netjes opgevoed! :D
maaruh ik denk dat die vriendjes van jou vooral stoer doen... dat hoort nou eenmaal op die leeftijd net als dat jij het stoer vind dat je erotische films kijkt...
over het klaarkomen, dat verschilt van een 10 minuten tot meer dan een half uur ofzow.. ligt er aan of je van te voren al erg opgewonden bent en het verschilt natuurlijk oowk per persoon...
maar maak je dr vooral geen zorgen over, van jouw vrienden zal zeker niet iedereen 3/4x per dag kunnen klaarkomen... maar wat maakt het uit als het wel zo is? ieder lichaam ontwikkeld zich in zn eigen tempo, je bent nog jong dus je sexuele behoefte zal nog wel groeien en dan zul je waarschijnlijk weleens vaker per dag klaarkomen... maar doe dit alleen omdat je er lichamelijk behoefte aan hebt en nie omdat je met hun wil concurreren ofzow...

)Vampje( 17-06-2002 12:12

Citaat:

Bart Erik schreef:

Laat die jongen toch gewoon z'n vraag stellen!

DJ Incompetent 17-06-2002 12:17

10 minuten ofso :o

scara 17-06-2002 17:16

hoe lang het duurt?

als ik het zelf doe kan dit op een paar minuutjes (je eigen lichaam ken je namelijk het best)

als mijn vriendin het bij mij doet kan het wel redelijk wat langer duren (maar is dubbel zo zalig)

chatfreak2002 17-06-2002 21:12

ik heb geen idee eigenlijk, ik zit er niet met een stopwatch bij; maar ik denk ongeveer 10 minuten

issie88 27-04-2005 21:32

10 min ofzo....

Mariekje* 27-04-2005 21:34

Kijk even naar wat je upt.. wil je :rolleyes:

MTpower 27-04-2005 22:36

uit 2002 :eek:
maarre... minuutje of 2 - 3 :P

Chaucus 27-04-2005 22:46

3 jaar voor ie weer omhoog komt iig :p

Tofke_H 28-04-2005 00:47

slot

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.