![]() |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule E..
Uitslag poule D:
Teun 72% Rockaholic 70% Haligh 65% Broeder 54% EZblade 51% Populairste afvallers Eleanor Rigby 33% Jimmy Who? 33% Sjoerd 33% Scarlett 33% ... Het concept zal inmiddels wel bekend zijn: Ik heb 112 meestpostende-, alombekende- en enkele nieuwe lifestylers geselecteerd. Ook forumbazen en -bazinnen mogen dit jaar meedoen. Het gaat als volgt: de gegadigden zijn verdeeld over 8 poules van 14 forumers. Uit die 14 kandidaten kies je je 5 favoriete. De 5 forumers met de meeste voorkeursstemmen gaan door naar de volgende ronde. De forumers die in poule E voor een felbegeerde plaatst bij de top 5 gaan strijden zijn: Trimm Trabb Avelon Kuik Freakjuh monolo Mortischa Grandmommy 11568 Dr. Aep Fake Mindfields Ninh Sorry June bug Je stem is pas geldig als je op 5 forumers gestemd hebt. Denk erom dat er niet geflamed mag worden. Link vorige topic.. |
Trimm Trabb.
Grandmommy. Fake. Dr. Aep. Sorry. |
June Bug, want daar heb ik een keer mee in de mac gezeten :)
Grandmommy, want die is wel kèk Fake, natuurlijk man, PROSTITUTE DISFIGUREMENT \m/:mad:\m/ Freakjuh, omdat ze hier weg is :( Dr. Aep, daarom. |
Avelon - snoepje, we gaan regelmatig party-en
Freakjuh - daar ging ik mee naar interpol, lang geleden monolo - leuk meisje Mortischa - stoerr en heel vriendelijk Grandmommy - grappig |
Trimm Trabb
Monolo Fake Sorry Grandmommy |
Avelon
Freakjuh Dr. Aep Fake Mindfields |
Citaat:
|
maar het is nog niet eens 12 uur
Avelon monolo Mortischa Grandmommy June bug |
Mortischa
Dr. Aep Trimm Trabb monolo Fake |
Citaat:
|
monolo
Mortischa Grandmommy 11568 Dr. Aep |
Citaat:
|
Avelon
monolo Mortischa Grandmommy Fake |
Citaat:
|
Avelon
monolo Grandmommy Fake Sorry deze was kk moeilijk zeg :mad: . ik twijfelde tussen avelon, mortischa en freakjuh. maar aangezien ik avelon en mortischa toen in de sugar factory zag en avelon iets aardigs kies ik voor haar. |
Trimm Trabb
Ninh Fake Monolo Grandmommy |
Freakjuh
Mortischa Avelon Grandmommy Fake |
Trimm Trabb
Freakjuh monolo Grandmommy Dr. Aep ... :( |
Trimm Trabb
Avelon Freakjuh Mortischa Sorry |
Trimm Trabb
Fake monolo Grandmommy Dr. Aep |
Trimm Trabb, gewoon
Avelon, omdat ze lekker swingt monolo, omdat we niet samen konden swingen Mortischa, ook een swinger Mindfields, goedkoper 2e hands lowlandskaartje (y) |
Trimm Trabb
Kuik Grandmommy Fake Freakjuh |
Grandmommy
Dr. Aep Mortischa Freakjuh June bug |
Mortischa, oldschool utrecht muziek meeting 2000 :)
Fake, goede muzieksmaak en spot ik weleens van een afstandje op school :p Freakjuh, leuk meisje Grandmommy, heeft een pony en dat is leuk Avelon, ooit eens mee gepraat bij radiohead en ik vond dr aardig :) |
Freakjuh
Mortischa Fake Mindfields June bug |
Ik zal es onderbouwing geven
Trimm Trabb, lijkt me een aardig en down-to-earth meisje Freakjuh, was een goede forumbaas Mortischa, een meisje dat dj't (y) Grandmommy, vind ik grappig posten Fake, een jongen met rood haar van zichzelf zonder dat t echt lachwekkend stom is (y) |
Trimm Trabb
Avelon Freakjuh monolo Grandmommy |
Citaat:
|
Citaat:
maar dankje, t zal de wijn zijn :s |
Trimm Trabb
Avelon Kuik Freakjuh Mortischa |
Avelon - skanken bij de toasters!
monolo - hete chick op lowla Mortischa - alleen al vanwege je grim fandango shirtje Dr. Aep - EbolAiii Fake - je moeder in een broekrok |
Avelon - britt (y)
Freakjuh - freek (y) Dr. Aep - warhammer (y) Mindfields - snes (y) Ninh - :cool: (y) Voor verdere motivatie ben ik nog steeds te lui. Daarbij moet ik zo Fairly Odd Parents kijken. (a) |
Mindfields - dat ben ik!
Trimm Trabb Mortischa Grandmommy Avelon Allemaal lekkere chicks. |
grandmommy
freakjuh Fake monolo Avelon |
Freakjuh
monolo Dr. Aep Fake Mindfields |
Avelon
monolo Mortischa Grandmommy Ninh |
Trimm Trabb
Freakjuh monolo Dr. Aep Fake |
Grandmommy ze post leuk en is mooi
Trimm Trabb niet zo'n tutje en schattig met dr dude monolo mooi en lijkt me aardig irl Freakjuh was een leuke forumbaas Ninh omdat ie zo mooi kan tekenen en een leuk hoofd heeft |
Kan ik niet met de jury naar bed om zo een plaats in de top 5 te bemachtigen ? Ik zag ooit dat teun zich als kringspiermusketier uitgaf dus geaardheid is geen punt.
Vote for Pedro! of Snoodaard. |
Trimm Trabb
Avelon Freakjuh monolo Mortischa |
Monolo
Grandmommy Fake Trimm Trabb Mortischa |
Avelon
Kuik Freakjuh monolo Fake |
fuck ik ga nog niet zo goed. Hopen dat de zwevende stemmers nog richting mijn kant vliegen!
bij elke stem op mij een gratis foto van mij met handtekening!! |
Avelon
Freakjuh Grandmommy Dr. Aep Fake |
Citaat:
|
Trimm Trabb
Avelon Grandmommy Ninh Sorry |
Citaat:
|
Trimm Trabb
Avelon freakjuh monolo grandmommy |
He shit!
Trimm Trabb Avelon monolo Grandmommy Fake |
Fake
Mindfields monolo Dr. Aep (maar dan alleen voor de handtekening natuurlijk, dat snap je wel eh) enne enne enne... euhh.... doe maarrrrr... Trimm Trabb, want ja, daarom. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |