![]() |
Apparaatje in je rug voor orgasmes?
Mijn beste vriend vertelde me laatst dat hij een reportage op tv had gezien waar een man bij toeval een uitvinding had gedaan. De man had een apparaatje uitgevonden die operatief in de rug (weet niet precies meer waar) in de rug geplaatst werd. Je kreeg er een knopje bij, zodat je klaar kon komen wanneer je erop drukte.
Deze uitvinding was erg handig voor vrouwen die nog nooit zijn klaargekomen of hier moeite mee hebben. Maar goed, ik snapte het allemaal niet zo (en ik zat me ook te bedenken dat als het zo is, je dat knopje niet los in je broekzak moet doen tijdens de les) maar zijn vriendin zei ook dat het op tv was geweest. Iemand enig idee over welke reportage en/of wel apparaat ze het hadden? Vond het een beetje wazig allemaal... |
Citaat:
|
Nou lekker...dan hoeft niemand meer moeite te doen.
Daar gaat de mensheid nou aan kapot, zinloze kutuitvindingen (N) |
Citaat:
@ Evil: Maar het bestaat dus wel? |
Uhuh dat heb ik ook gezien op tv. Maar het werkte niet bij elke vrouw. En het was ook niet zo van 'ik druk op het knopje en 3 sec later heb ik een orgasme'. Sex werd er alleen stukker aangenamer van, bij sommige van die vrouwen dus. Ëén van die vrouwen werd wanhopig omdat 'zelfs dit niet werkte'. Was trouwens geen Nederlands onderzoek. Maar ik weet ook niet meer op welk net het was..
|
Oh, wat vreselijk. Ik sluit me aan bij Ereshkigal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou alleen een vinding zijn voor vrouwen die echt haast onmogelijk zijn. |
Citaat:
|
Dat heb ik ook gezien! Dat apparaatje heet "Orgasmatron", en ik vond het maar raar. Je krijgt een soort draadje in je rug geprikt, waarnaar soort elektronische schokjes naartoe worden gestuurd. En 't ligt er een beetje aan waar dat draadje zich bevindt, maar na een beetje schuiven en puzzelen moet 't op het goeie plekje terecht komen, waardoor je dus uiteindelijk prikkelingen krijgt rond je schaamstreek en zo een orgasme krijgt.
Maar het waren ook wel wanhopige vrouwen die meededen aan 't onderzoek. Naja vaag allemaal, ik vind het maar onzin |
wtffff
|
gewoon een taser pakken, werkt veel sneller :cool:
|
omg, echt ziek. ik zou zoiets nooit doen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bullshit? lijkt mij leuker om zelf een vrouw op haar hoogte punt te brenge :s kan aan mij ligge hoor^^ :p
|
Ik zou die afstandbediening jatten en aan de buurjongetjes geven als ik ruzie had met mn vrouw. Nee, ik zou geen cyborg mokkel willen hebben. (n) Ambacht maakt macht
|
Ik heb het ook gezien. :)
Voor die vrouwen zou het denk ik wel een uitkomst zijn als het wel zou werken. Ook voor de mannen trouwens, die vrouwen hadden helemaal geen zin in seks en nu ineens wel. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een vent voetbal belangrijker vindt dan mij plezieren dan kan ie mooi ergens anders voetbal gaan kijken en z'n sleutels inleveren, die komt er bij mij dan niet meer in :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Sex&the City, ik heb het in totaal 2 keer gezien? :s Heb het nooit de moeite waard gevonden om te volgen. :o Ben ik vreemd? :s :D |
Citaat:
Je kijkt geen Sex & the city, ik pink een traantje weg van geluk :D |
Citaat:
:confused: Heb trouwens eens gekeken op Orgasmatron, en dat is een soort van hoofdmassage ding iets... Blijf het maar een apart gegeven vinden. Maar goed, als het voor sommige vrouwen zo wel kan... |
Citaat:
Ontopic: HEBBEN! |
Citaat:
|
geen polonaise aan mijn zenuwstelsel
|
orgasmatron, nou weet ik eindelijk wat die kandidaat promotie daarmee bedoelde!
maar goed, 1 op de 5 vrouwen die niet kunnen klaarkomen? weten ze dan wel wat het is? voor hetzelfde geld kwamen ze best wel klaar, hadden ze alleen veel hogere verwachtingen ofzo. |
Citaat:
|
haha zou wel lache zijn, zit je in de kroeg druk je op een knopje bezorg je der weer een een orgamse.
|
ik zal er dan echt wel voor zorgen dat ik zelf die knop bij me heb hoor!
(voor vrouwen die wel gewoon orgasmes kunnen krijgen. er bestaan toch van die dingen die je kunt dragen en ook kunt activeren met een knopje? als zij die nou draagt terwijl je samen naar de kroeg gaat en hij het knopje heeft :D) |
Citaat:
Nee, heb die reportage niet gezien :o |
Citaat:
-Voetbal -Talpa Elk figuur dat daarvoor zn vrouw alleen laat is een zwakkeling. |
Ik vind het maar een wazig idee...
stel je voor dat dat ding kapot gaat :s of in verkeerde handen valt.. nee dankje ik doe het liever op de ouderwetse manier ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Dit nieuwe machientje lijkt me onzin. |
Ik heb daar wel iets over gelezen, geloof ik. Ik herinner me dat het ergens ánders voor was en dat die orgasmes een onbedoelde bijwerking waren (die de vrouwen meestal niet zo erg vonden :o). Geloof dat het pijn moest opheffen o.i.d.
|
Citaat:
heb het programma ook gezien, maar het kwam er eigenlijk op neer dat het voor geen meter werkte. maar dit kan weer komen doordat de proefpersonen allemaal psychisch gestoorde mensen waren (op erotisch-emotioneel gebied dan). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |