![]() |
woorden en taal
welke woorden vind je mooi?
welke lelijk? welke vind je gewoon niet kunnen of typerend voor een bepaalde groep mensen? welke hadden moeten worden afgezworen in 2003? heb je nog speciale woorden die alleen jij en je makkers gebruiken? vertel het me (y) |
putkunkers
:(:(:( :s :s :s (n) (n) (n) |
otis en ik willen bij deze graag even kenbaar maken dat het woord 'heet' echt niet meer kan
'sloerie' is ook een beetje geweest 'meiden' is terug van weggeweest zelfde geldt voor 'meissie' fout wordt goed :mad: ohja het is geen woord maar <3 is voor de niet-gebruikers ook best irritant vind ik ok ik heb een hoop agressie in me maar ik hoop dat jullie me allemaal willen helpen met het opstellen van een zwarte en een gouden lijst (l) |
Citaat:
'helaas pindakaas' |
Citaat:
|
otis says
<3 moet echt oprotten het ge-hoiii met drie keer een iii of CUTE of LEKKOR ik vind t ook dom als mensen het woordje YEAH te vaak gebruiken aan t einde van een zin of post ofzo , onnodig pOOs en snOOs was leuk maar nu is het ver-loserd |
o jeetje, snel op mijn zwarte lijst zetten dan :eek:
|
Citaat:
|
wildebras
stumper loeder enig gers kek ravotten prutser schooier pisflikker snertjong pestmongool platters wippen graf smakker toet snoet snuiter die woordjes vind ik enig. |
Citaat:
|
Ik ga 'matties' inruilen voor 'makkers', maar ik heb nog een lange weg te gaan :):):) Verder vind ik al die smilies ook een beetje vervelend worden :):):):):):) Ik geloof echter niet dat ik daar ooit af kom :):):):):):):):)
|
Ik ga prat op 'ergens prat op gaan', YEA, heet, <3.
|
jammer dat je zo bent
is vet in, ouwe schobbejak |
het beestje bij zijn naam noemen. (L)
en ik haat het woord 'melig' (n) |
mormel (y)
|
chick
dude oenemeloen psycho spuit elf" 'stufi' stoner hoteldebotel 'pathetic' deostick opkikker gezelligheidsdier 'btw' mondwater dingetje 'pics' vet item gozert een break nemen pleuro's yoghurtsnack tafelvoetbal :'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((90-i |
wat een onzin.
|
pleuro en euri (n)
en yogurtsnack idd :| bakkie doen |
Job! ik kom rond kwart over 5, zullen we dan een bakkie doen? ik moet eerst nog wat pleuro pinnen. zonder euri kan ik niet drinken natuurlijk. en owja, zal ik een lekkere yoghurtsnack meenemen voor in de auto?
|
ik moest lachen op de vroege ochtend :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker in de four wheel drive.
|
Ik heb geen leven :(
|
SWINGEN vind ik zo'n achterlijk woord. Dat is nooit leuk geweest (n)
|
het is swingah roos :nono: .
|
Citaat:
|
te laat komen.
geweldige woorden :) . |
trek-sluitzak.
ook zo'n jolige :) |
daarnet las ik in de media een interview met the apers. en die gozer met zijn lelijke kop zei golddigger.
en nu luister ik kanye west - golddigger. en of dat woord nou fout of goed is laat ik in het midden. |
OHJA, 'girl' in je e-mailadres hebben of anderen aanspreken met peopletjes :'(
Ik kom helemaal los. |
'boy', 'beach', 'party' of 'smirnoff' in je e-mailadres trouwens ook.
|
beachboyssmirnoffparty@...
|
Citaat:
|
Yea achter een zin of in een zin is niet mooi, maar yea als een op zichzelf staande zin is prachtig. Hetzelfde geldt voor hot, maar niet voor heet! That's hot kan ook echt niet, want dat zegt Paris Hilton.
Woorden die uit zijn, zijn: swingen, chick (vooral als het om een jongen gaat), dope, hottie, TUFFEN, vet etc. Mooie worden zijn: oculair grotesk secuur toorn birdies :mad: akkefietje pittoresk mijmeren emmeren joe bel angst ellende sof desniettegenstaande bolleboos plotsklaps plompverloren echter delequent poespas potvolkoffie ellendeling infructueus jeremieeren pips. |
Citaat:
swingen gaat op de zwarte lijst hoor je me freakjuh en <3 OOK |
Citaat:
|
<3 is vervangen door <# of <.
Daarnaast is <3. een stuk krachtiger dan <3 <3 is voor amateurs. Tuffen is een verschrikkelijk woord uit bepaalde regio's, een woord dat niemand hier kent en toch gebruiken ze het hier gewoon en ik ben het zat. :mad: Er is nog een ander, algemeen woord voor tuffen hoor. |
ik heb een hekel aan kééndjes, kindjes op zn plat.
Bah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
KWATTEN. :)
|
kitsen en kwatten?
rot toch op! |
roggel :)
|
omgwtfbbq
zekers swingen moppie zeau, kadeau, heaumeau alles met eau in plaats van o droomauto kriebeltjes in mijn buikje ajuus partypics gezelligheid kent geen tijd ff :( |
Wat moet ik me bij delequent voorstellen?
|
snoesje, snoepje.
verder houd ik er van als mensen 'gedesorienteerd' gebruiken wanneer ze verdwaald zijn :) |
Citaat:
|
Ik schiet bij deze elke vorm van straattaal af.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |