![]() |
favoriete dingen
wat zijn je favoriete bezittingen?
STEL je hebt brand in je huis, wat neem je mee? Beperk je keuzes :):):) honden en mensen mag je achterwege laten want die zijn dan al gered het gaat dus om spullen foto's zijn leuk (y) |
ipod
|
foto's
pinpas/portemonnee :o telefoon eh, tja. eigenlijk zoveel maar ik geloof niet dat ik tijd heb om alles te gaan zoeken dan. :( |
1e: mn telefoon :o
2e: map met financiele zooi 3e: portemonnee 4e: ondergoed en schone sokken ofzo :p |
schoolboeken?!@?!?!?!?!?!?
waarom?!?! |
Citaat:
ik zou meteen gaan voor mn laptop, dozen vol gaan schuiven met oude en bijzondere boeken die ik niet makkelijk opnieuw zou kunnen vinden, fotoboeken, m'n lievelingsschoenen enzo |
ik zal mn laptop meenemen en eh mn doos met foto's en mn schoenen en mn collectie sjaals en mn fatboy
|
Citaat:
|
Foto's, ja
Dagboeken Brieven Telefoon (want die is toch altijd in de buurt) Beer :o Lievelingskledingstukken misschien Geld/paspoort/sleutels (zit allemaal in dezelfde tas dus telt voor één :mad: ) |
vinyl.
|
M'n zen mp3 speler.
M'n knuffelkonijn + bob de beer De brieven van m'n dude M'n 80+ Britcom videobanden. (Van TV geteept en nooit herhaald, dus eh...bijzonder.) |
In ieder geval dingen met emotionele waarde, de rest van de bende wordt toch wel vergoed door de verzekering. De financiele zooi e.d. zit in een brandveilige kist :o
|
Ik neem mijn goede humeur mee :):):)
|
Citaat:
|
Oh, ik rol mijn onderbedwielenbak naar buiten waar PAPIER in zit, briefjes en flyers en concertkaartjes en treinkaartjes en volle strippenkaarten want ik ben niet zo goed in dingen weggooien :):):):) Wellicht zwiep ik er nog een paar CD's en hitsige shirts bij.
Eigenlijk zijn die bakken best handig, ik rol ook mijn panty's zo naar buiten zzjjoef :) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mobiel, doos met personal stuff, PSP, HD uit m'n pc. En snel een kinky oufit aantrekken.
|
doos met allemaal foto's en andere dingen, mijn favoriete cd's en mijn favoriete sjaaltjes. en portemonnee.
|
Citaat:
|
telefoon
portemonnee foto-album schrijfzooi (mijn gedichten en verhalen) + laptop CD's en discman |
oja: en mijn negatieven van mijn foto's :o
|
mn dummies
en mn negatievenmap idd |
-laptop.
-mobiel. -basgitaar. - versterler. en mijnd hond :o . |
Citaat:
|
oke,
- een houten doosje die van mij opa is geweest - vinyl - mobiel - fototoestel |
Camera
Foto's, negatieven, CD-R's met foto's LP's Ipod En daarna pas dingen zoals telefoon, portemonnee etc. |
Citaat:
|
euh.. mijn verzekeringspapieren? :+
|
Ik denk wel mn knuffel. En verder heb ik hier op mn kamer niet zoveel boeiende dingen. Ja, nou, mn favoriete t-shirts dan. En mn schrijfdingen ook, ja.
|
M'n pc en m'n pik.
|
posters
cd's keyboard kleren oud dagboek boeken |
1. foto's (albums/pc waar ze opstaan)
2. portomonee 3. oude liefdesbrieven e.d. |
foto's
|
foto's, schrift met allerlei hersenspinsels.
|
mn laptop, al is ie verzekerd, dus die valt af...
telefoon ipod agenda hmm ik ben verzekerd dus wat er op het moment op mn kamer staat is allemaal vervangbaar :o |
- Zoveel mogelijk schoenen en kleren.
- Fohn. - Mobiel. - Geld. |
Foto's
Camera Wat spulletjes met emotionele waarde Verder heb ik eig niet echt spullen die echt onvervangbaar zijn :confused: |
cd's
foto's wat boeken (o.a. het grote boek van madelief) m'n ratjes m'n viool(!!!) omg... ik heb veel te veel :D |
pen, papier en een positieve houding. :) :)
|
Nou uhm, als het maar een klein brandje is dan blus ik het wel.
Ik laat mijn huis niet afbranden. :confused: |
mijn pc en m'n schetsboeken en dan een peuk aansteken aan je eigen brandende huis
|
PC
Basgitaar (incl. versterker en toebehoren) Laptop |
M'n laptop en foto's.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: laptop film collectie mobiel foto's ov (want verder heb ik mijn portemonee niet nodig ik ben toch blut ) |
Foto's (dus albums en pc eigenlijk)
Wat souveniers en frutsels van vakanties Misschien wat belangrijke papieren als paspoort of stamboekpapieren van mn paard ofzo :D Een paar belangrijke grote rapporten die ik heb geschreven op stage of school. Eigenlijk wil ik ook mn muziekinstallatie mee, maar dat wordt misschien wat zwaar.. |
harde schijf, doos met spullen en fotos van toen ik een kindje was, paspoort, geld, mobiel
|
ik hou van regen op rozen
snorharen op kittens licht koperen ketels warme wollen wanten bruine papieren pakjes met touwtjes creme kleurige ponies krokante appelstrudel deurbellen sleebellen schnizels noodles wilde ganzen met de maan op hun vleugels meisjes in witte jurken en blauw satijnen riemen sneeuwvlokken die op mijn neus en wimpers blijven liggen zilverwitte winter dat smelt naar de lente :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |