![]() |
Ben jij lid van goede doelen?
Ik wel.
Lid van Natuurmonumenten, NOvib, CliniClowns, WNF. |
Nee, ik geef alleen als ze langs de deur komen.
|
Nee.
|
Citaat:
Zelf zit ik niet ergens aan vast, dat is veel te lastig als je in een financiele dip zit. En ik geef nooit aan doelen voor de natuur, alleen maar voor mensen. |
Nope, alleen geven aan collectebussen
|
Citaat:
|
Mijn ouders zijn geloof ik wel van een paar dingen lid maar dat weet ik niet precies.
Ik had vroeger de Tamtam (wnf) maar nu niet meer. En ik doe vrijwilligerswerk voor een weeshuis in Eritrea. :o |
AIDS-fonds, Kankerbestrijding, Wereld Natuur Fonds, Stichting Red de Otter (jaja), stichting MSI (voor multiple sclerose-onderzoek) en Greenpeace.
Maar ik ga binnenkort maar eens een paar opzeggen, omdat ik het met de doelen van Greenpeace niet meer eens ben (ik ben tegenwoordig vóór kernenergie en zij tegen, dus...) en ook het AIDS-fonds omdat ik vind dat dat geld op een andere manier besteed moet worden. |
We hadden een hele lange tijd een paar PLAN (vroegere Foster Parents) kinderen.
Verder: nee, maar zo af&toe gooi ik wat in de collectebus. [Edit: nee, ik ben wél lid van iets: het IFAW] |
Citaat:
|
- Nederlandse stichting van het gehandicapte kind
- Novib Greenpeace heeft laatst met hun boot een hele berg koraal naar de tyfus gebracht door er doorheen te varen (n) prutsers (n) Ze wilden overigens aandacht trekken voor het koraalrif, dat is dus wel gelukt :rolleyes: |
WNF, WNF en WNF
|
Citaat:
|
Hippie :mad:
|
:o
|
daarnaast gaan de eerste 2 jaar of zo van je lidmaatschap direct naar de reclames, flyers en van die fijne personen die je aanspreken op straat of je lid wil worden van een of andere organisatie.
|
Citaat:
|
Ga weg met je goede doelen. Ik ben een goed doel
|
ik geef niet aan goede doelen, mijn moeder geeft aan amnesty geloof ik + deurdingesnatuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, eigenlijk niet... Mijn ouders wel.
Later als ik groot ben, word ik lid van de Vogelbescherming en het wnf denk ik ook:) in tegenstelling tot kwibus, geef ik eerder aan de natuur dan aan mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt geen hart! |
WNF, Greenpeace en nog wat geloof ik ?
|
De dierenbescherming.
|
Ik heb samen met de collega's van de friettent een foster parents kind.
En ik geef idd ook liever aan mensen dan aan dieren |
Ik ben lid van mijn eigen goede doel! Red mezelf!
|
Nu ben ik een zak hé?
|
Nee ik ben nergens lid van en mijn ouders ook niet. Wel geven we aan geld aan collecte bussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Wel lid geweest van de Novib, door zo'n meisje wat me op straat aansprak, ik bleef te lang luisteren en toen kon ik niet meer terug :o Maargoed dat heb ik alweer opgezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nergens van zover ik weet. Mijn ouders wel, maar dat telt niet, neem ik aan ;) Ik geef wel altijd aan iedereen die aan mn deur komt geld. Het maakt niet uit wat of wie of waarom.. van mij krijgen ze geld. Als ik het heb, natuurlijk. Oh, behalve als het van de VBOK is :nono:
|
Unicef en Viervoeters.
en zo af en toe koop ik de straatkrant. Maar ik ga Unicef weer inruilen binnenkort voor een ander goed doel (heb al een tijdje AidsFonds gesteund, nu misschien Amnesty International ofzo). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dierenbescherming, Brooke hospital, Unicef en Greenpeace geloof ik. :)
|
Neh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wnf.
|
Nee, ik geef niet automatisch. Ze moeten erom bedelen, smeken en huilen willen ze dat ik mijn buidel opentrek.
Mijn ouders zijn wel lid van een heleboel van die organisaties. |
Novib. Ben overgehaald op Lowlands toen ik toch op alles ja zei.
|
Citaat:
|
Nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |