![]() |
smoesje gevraagd
ik heb op vrijdag altijd 2 tussenuren en dan ga ik naar huis
maar op onze school ben je verplicht om dan eigenlijk p school te blijven. aangezien wij een poortwachter hebben en ik vandaag weer naar huis wilde gaan wroeg hij mij of ik al klaar was ( dus geen les meer) ik zei daarop ja zodoende ben iknu thuis :D maar ik moet straks nog terug en als hij dan vraagt aan mij waarom ik gelogen heb..... weten jullie een leuk smoesje (aub voor één uur) |
Zeg dat je een boek was vergeten voor een vak!!! En dat je die had opgehaald zodat je geen gezeik krijgt met je leraar :)
|
Je hebt huiswerk voor maandag en die boeken liggen nog in je kluisje?
|
boek gehaald lijkt mij zeker de beste oplossing. Of je moest nog wat inleveren, had een afspraak met een leraar, wilde een boek lenen in de mediatheek.
vind het trouwens debiel dat je niet naar huis mag in een tussenuur.. waar slaatdat op :confused:. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het ook onzin maarja.. |
Je moest iets ophalen:
-boek -werkstuk -medicijnen Er was thuis iets aan de hand: -je moest persé op je zusje passen -je moeder moest het huis in maar had geen sleutel -je zusje belde dat ze gevallen was, en kon verder niemand bereiken -oma ernstig ziek |
Citaat:
|
Ik dacht dat ik al vrij was.
|
Je was jezelf niet.
|
of glip met iemand anders mee naar binnen:)
|
Citaat:
|
Of je gaat gewoon terug naar school en je ziet wel?
Hij zal je heus niet terug naar huis sturen. |
Of een fake briefje.
|
Citaat:
Te kansloos dit :nono: (n) |
Citaat:
|
hij zei niks..hij keek me wel als een botsauto aan maar ik scheurde gewoon langs hem op me scoot :D
|
Citaat:
|
Wij mochten ook niet tijdens een tussenuur naar huis, maar zo streng werd daar gelukkig niet op gecontroleerd:|
|
Citaat:
Je kunt 'm alleen niet te vaak gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het forum loopt toch ook een 'oma' rond? |
Citaat:
|
:lol: _O-
|
wat dacht je van ik heb verdomme geen leerplicht meer, jullie mogen blij zijn als ik uberhaupt nog op kom dagen?
|
Een poortwachter omg. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |