![]() |
Verstoren gratis online games schoolwerk ?
Ik zag al in een paar topics dat er werd geprobeerd reclame te maken voor online games. Ik zie bij mij op school dat veel mensen dit soort gratis online games spelen en zelfs lessen skippen om het te spelen. Zorgen deze gratis games voor slechtere school prestaties ?
wat vinden jullie |
Dat ligt aan de persoon zelf he
|
Hoeft niet maar als je nerd genoeg bent om er lessen voor te skippen wel natuurlijk.
|
Bij mij niet iig.
|
Je skipt niet om te gamen, je skipt omdat je geen zin hebt in les en betere dingen te doen hebt. Kortom: Skippen doe je toch wel, games of niet..
|
Citaat:
|
Nee, al waren er geen online games gingen ze wel buiten hangen of naar de snackbar of de stad in.
|
Ik ga er geen lessen voor skippen....Beïnvloedt m'n schoolwerk ook niet echt, games of niet, dat doe ik toch niet =)
|
Ik neem aan dat ze op scholen heus wel zo slim zijn om bepaalde websites ontoegankelijk te maken. Ik kon via school bijvoorbeeld nooit op Utopia komen. Op universiteiten is het groter probleem, tenminste de meeste online gamers die ik tegen kom zijn studenten en die spelen vaak terwijl ze college hebben. Maar ja, dat is hun verantwoordelijkheid.
|
Citaat:
|
:D de computers op het fontys in tilburg zijn perfect voor counterstrike (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk zelf dat de game dan eigenlijk meer een verslaving symboliseerd, dus in feite is het verslavend gedrag. En het typische van verslavend gedrag is dat mensen er vaak alles aan doen to satisfy there needs.
|
Citaat:
That's where it all goes down :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het probleem niet bij de games ligt maar bij degene die van school spijbelt om de games te spelen. Diegene heeft blijkbaar niet door dat het spijbelen van school kan lijden tot slechte schoolprestaties en daaropvolgend een veel uitzichtlozere toekomst.
Of iemand nou spijbelt om games te spelen of om naar de kroeg te gaan of naar de snackbar maakt natuurlijk geen fuck uit. Ik vind je alleen een behoorlijke loser als je spijbelt omdat je zonodig beter moet worden in een computerspelletje waar je uiteindelijk geen fuck aan hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|