![]() |
Wat vergeet je elke keer weer?
De titel zegt het alweer. Wat vergeet je constant, om mee te nemen bijvoorbeeld, of dat je nog iets moet doen wat er al 3 maanden ligt.
TS: Ik vergeet constant de rechtbank te bellen voor een afspraak om een verslag te maken. Verder vergeet ik altijd mn kamer schoon te maken (maar of dat nou expres is) |
Veel.
Vooral tijden en afspraken. En ook waar ik iets (gedachtenloos) heb neergelegd. En vast nog wel meer, maar dat ben ik nu even vergeten. :o |
"Euripides schreef (...) vaak (...) vrouwonvriendelijk, de vrouwen in zijn stukken waren dikwijls slecht. Daar staat tegenover dat die vrouwen wel werden beschreven als erg mooi en imposant"
Ik vergeet dat steeds wanneer ik bedwemeld wordt onder de zogenaamde liefde van wezens van het vrouwelijke geslacht. |
Owja, Ik ben altijd alles kwijt. :o
|
Bibliotheek boeken inleveren.
|
Citaat:
kamer schoonmaken, boeken mee te nemen naar school, mn rooster.. |
Ik vergeet nauwelijks iets en kan het me dan ook moeilijk inbeelden dat mensen dingen kunnen vergeten.
|
Citaat:
|
Als ik weg ga, vergeten de deur op slot te doen. :o
|
Citaat:
|
Me in te schrijven bij studentenwoning-ding, mn schoolboeken van vorig jaar opruimen/verkopen/wegdoen, de dokter te bellen, een plectrum te kopen. Maar misschien vergeet ik het ook wel bewust :o
|
Ik heb op dinsdag altijd drie uur voor de pauze begint en ik weer boeken uit mijn kluisje haal. Maar omdat ik gewend ben om boeken voor 2 vakken mee te nemen vergeet ik altijd mijn boeken voor het 3de uur in mijn tas te stoppen ik na het 2de nog snel naar mijn kluisje moet gana om mijn boeken Nederlands eruit te halen.
|
Mijn profielwerkstuk wat ik al een jaar af heb naar iemand op te sturen.
|
Citaat:
|
Op tijd een trein-abonnement halen. :|
|
Me mobiel.
Me bril. (Ben ik helemaal uit de straat...merk ik dat ik niet goed zie in de verte. Dan weer snel naar huis rennen. (Want ik vertrek altijd laat. Me chemisch rekenen hw.....maar is dit express? Ramen openen... Als ik kook. De rauwkost klaar te maken en snijden etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeet telkens om een inschrijfformulier van internet te downloaden.
|
Bijna alles :o
|
Ik vergeet telkens de verwarming lager te zetten voor ik de deur dicht trek.
|
mn lenzenspullen meenemen als ik ergens ga logeren...
|
Dat m'n dynamo nog tegen m'n wiel zit, de dag nadat ik mijn licht 's avonds heb aangehad. Telefoon lader als ik ergens anders dan thuis slaap, Duitse examenbundel, ramen in m'n kamer openzetten.
|
Niet zo bijzonder veel. Soms eens een boekje van school of vandaag om wat pennen mee naar school te nemen, maar geen noemeswaardige dingen.
|
dan jij/ jou
als ik/mij hun/zij nee, ik ben geen grammatical licht. |
Ik ben echt supervergeetachtig met kleine dingetjes. Zoals dingen uitprinten voor een college of iets laten liggen op mijn kamer.
Ook nog een mooie: gisteravond voor het stappen heb ik nog het alarm van de wekkerradio vergeten in te stellen (moest half 8 op, had kwart voor 9 college). Met als gevolg dat ik 9 uur opstond en ik het college dus kon schieten. Wat me echt nooit gebeurt. :D |
Antwoord sletten!
|
Citaat:
|
Ik vergeet constant belastings- en administratieve zaken. Heel fout!
|
Citaat:
|
Mijn to-do-maar-geen-zin-lijstje:
-hepatitis B vaccinatie bewijs naar mijn oude werkgever sturen - ARBO bellen voor vaccinatie bewijs nieuwe werkgever - extra uniformen voor op mijn werk regelen (extreem saaie klusjes dus ja (n)) Wat ik verder altijd vergeet: - mijn telefoon opladen zodat hij op de meest cruciale momenten uitvalt :D - en op mijn werk vergeet ik de (Belangrijke) neurocontroles echt té vaak te doen :o - verjaardagen van goede vrienden |
een back-up te maken van mijn harde schijf
wc-papier te kopen voor het huis |
Me ID, als ik de deur uitga :rolleyes:
|
vooral welke dag het is vergeet ik vaak :bloos:
|
ik vergeet telkens mijn kamer op te ruimen :D
|
Citaat:
|
Stofzuigen.
|
Citaat:
|
- Planten water te geven
- Bibliotheekboeken terug te brengen - Belangrijke toetsdata in mijn agenda te zetten - Batterijen op te laden/mee te nemen |
Citaat:
|
Handdoeken van mijn ratjes schoon te maken. Die liggen dan twee weken in de week :o
|
De sleutels van het huis van mijn ouders als ik daar naar toe ga.
|
Opruimen/stoffen
ow en op het werk waar ik mijn mesje altijd laat |
De zin van alles
|
ta, sa, ke en te in hiragana (n)
|
DVD's terugbrengen
5 euro meenemen voor iemand die dat waarschijnlijk toch allang vergeten is, maar toch Werk zoeken :o |
Ach, ik vergeet bijna niks, ik stel dingen gewoon uit.
|
Mijn sleutels, portemonee, hoelaat ik moet beginnen.
|
Ik vergeet echt veel :| Vaak is het een opdracht voor school. Dan moet ik weer eens feedback geven en vergeet ik het weer. Het is toch een stomme opdracht waar je geen cijfer voor krijgt, dus dat gaat dan echt langs me heen. Zeker in combinatie met die tig andere opdrachten.
|
de naam van mn exvriendje :| :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |