![]() |
Max Payne 2
Die heb geinstallerd doek de pc uit voldedag start ik m weer op max doet het niet weer opneiuw installeren pc uit volgede dag max payne starten wil weer niet :confused:
het is toch niet de bedoeling dat ik max payne elke keer opnieuw moet installeren om te spelen ?? wie heeft hier ervaring mee en heeft dit opgelost en hoe...tell me pls Goed weekend maradinus |
Ik word een beetje duizelig van je eerste 2 zinnen.
Maar het is idd niet de bedoeling, verder geen ervaring mee. |
Is 'ie wel orgineel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leer aub fatsoenlijke openingsposts schrijven dit is hoogst iritant.
Voor wat ik ervan heb begrepen moet je elke keer je pc opnieuw opstarten voordat Max Payne 2 het doet. Eerst een aantal standaard vragen: Krijg je een error message of start het spel gewoon niet? Voldoet je pc wel aan de minimum specs? Heb je de laatste drivers voor je grafische kaart al geïnstaleerd? Heb je de laatste versie van directx al geïnstaleerd (9.0c)? |
Meestal de vraag van wat is er anders, heb je een instelling gewijzigd of software geinstalleerd?
|
Citaat:
Voldoet je pc wel aan de minimum specs? jah Heb je de laatste drivers voor je grafische kaart al geïnstaleerd?ja Heb je de laatste versie van directx al geïnstaleerd (9.0c)? 9.0b |
Citaat:
Dat lijkt me stug, maar dan is het ook vrij lastig om het probleem op te lossen. Meestal zou ik dan zeggen 'installeer het dan eens opnieuw', maar dat is in dit geval niet echt van toepassing... ;) |
Ik heb ook dit soort gezeik gehad met C&C Renegade op mijn oude computer. Ik wou m instaleren en op het moment dat hij bij de instalatieprocedure aankwam sloot het gewoon weer af (ook zonder error).
Ik heb het probleem toendertijd niet op kunnen lossen. Het spel deed het pas toen ik een nieuwe pc kocht... |
het zijn 2 cds
je moet de andere CD hebben... |
Citaat:
Ik heb MP 2 ook al uitgespeeld:D |
Mooi, nu kunnen we weer met een gerust hart slapen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |