![]() |
Dit is zooooooooo oneerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit wou ik ff kwijt: het is zoooooo oneerlijk!
Ik ben 2 jaar (!!!) verliefd geweest op een meisje, was ik eindelijk een b'tje over haar heen, werd ik verliefd op mijn ex-vriendin. Tijdens de bijna 5 maanden dat mijn ex-vriendin bij elkaar waren (een mooie tijd waar ik overigens totaal geen spijt van heb ofzo) liet dat ene meisje merken dat ze mij leuk vond... Heel erg duidelijk... Maar ik ging er natuurlijk niet op in, want ik had een vriendin. Nu is het dus uit tussen mij en m'n toenmalige vriendin, en nu begin ik weer helemaal verliefd op dat meisje te worden... maar zij heeft inmiddels een vriendje....... :mad: :mad: :mad: HET LEVEN IS ONEERLIJK!!! |
nee hoor voor mij niet :D :)
|
Is dat ff kut :D
Maar hier kunnen we niks mee, mededeling dus SLOTJE! :D |
Citaat:
|
pff, wat zijn jullie een stelletje hartelozen iets :) :D
ja, het leven is oneerlijk, I agree!! |
life is unfair, so sue it!!
(of leer er gewon mee leven :)) |
tja je moet maar weten wat je wilt knuppel
|
Man, ik ben praktisch drie jaar verliefd geweest op een jongen en hij heeft mij nooit leuk gevonden. En toen ik verkering had met een ander, was hij ontzettend verliefd maar ik dus niet. Toen was er een ander verliefd maar die kon ik ook niet meer dan leuk vinden. En nu vind ik iemand heel leuk, maar ik zie hem nog maar een week en dan kan er dus vrijwel niks gebeuren, daarna is het vakantie en zie ik hem helemaal niet meer.
Wat heb je nou te zeuren dan? |
Net zo oneerlijk als verliefd worden op een ober in Spanje die jou ook leuk vindt en dan weg moeten gaan :(
|
Citaat:
Ik ben gek op bloem! |
Citaat:
|
Citaat:
marcootje_bakker@hotmail.com Ik zie het wel, ik ga nu ff pauze vieren en ben om 11 uur weer terug. Laterzzzzzzz |
Citaat:
|
LOL :D :rolleyes:
|
Citaat:
|
Hee, het leven IS oneerlijk...het kost wel wat moeite om dat te accepteren, maar dan heb je ook wat (namelijk: Infinite Wisdom, te weten: het leven is gigantisch kut en je hebt er geen flikker aan)
|
Ik voel met kut, heb nergens zin in en verveel me de pleuris..
MAAR IK LEEF!!! Geniet van de mooie dingen die het leven te bieden heeft en leer leven met de mindere kanten van het leven. |
jah da is behoorlijk balen..
been there, done that :) Maar goed, jij moet gewoon een beetje laten merken dat je haar nu leuk vindt, zodat mócht het over een paar weken met haar en der vriend uitgaan, ze weet dat jij haar leuk vindt! Ik bedoel, zij liet ook weten dat ze jou leuk vond, dus laat jij dat ook gewoon weten! Wish you luck! |
Citaat:
Ik snap niet hoe de topicstarter aan de illusie komt dat het leven eerlijk zou moeten zijn? Wie heeft jou dat verteld? |
t leven isz zo oneerlijk inderdaad jah :mad:
maar maybe komt dat ook doordat niemand echt logica heeft(ikkuh heb gewoon toc-logica=geen logische logica om t makelijk te houwe :D ) en iedereen steeds anders gaat denken (about love...) :rolleyes: soms heb ik wel ff t ideej van:waarom?!? :rolleyes: |
Citaat:
|
Jah, das kut voor je!
|
Citaat:
Spanjaarden vinden elke toerist leuk hahaha naief kind |
Citaat:
Meer woorden ga ik aan jou maar niet vuilmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja da is wel nie echt fair, maar het is nu eenmaal gebeurd é!!!
troost je je kans is nog nie verkeken...we zin allemaal nog zzzzzzzooooooo jong!laat merken dat je haar zit zitten ma ga nie te ver en word eerst vrienden...want begrijp dat ze nu een vriendeke eeft é!!! life is just a life... *beu* -xxx- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
D r u p p e l |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |