![]() |
trio?!!?
Ik wilde eigelijk wel is weten hoeveel mensen wel is van een trio fantaseren en of ze t ook in werkelijkheid zouden willen doen!? En of je liever met twee jongens of twee meisjes doet?! En ik weet niet of hier al een topic over is/was, dus niet zeuren alstublieft..x :D
|
Trio = Koel, maar dan wel met 2 vrouwen :D:D:D
|
Citaat:
|
ehm zou het wel doen....niet echt dat ik erover fantaseer
maar tja je meot alles een keer hebben gedaan :D |
dat zou ik dus nooit doen...helemaal niet met een behaarde kerel erbij ofzo
|
Citaat:
hmmz zelf ben ik bi en zou ik best met nog een meisje en een jongen willen vrijen.. of met 2 meisjes... mmm :p |
Citaat:
|
hmm er zou om mij best nog wel een jongen bij mogen. een meisje dat weet ik nog niet, lijkt me maar nix eigenlijk
|
Citaat:
|
Ik doe alleen maar trio's:
Me, Myself & I ! ;) -Desecrator |
Mh nee, ik hou niet van publiek, zelfs niet als het meedoet.
*been there, not quite done that* |
Citaat:
Puur voor de sex. dan is er achteraf ook niemand met jaloezie ofzo. Mail me maar! |
Het lijkt me niks...als ik met een meisje naar bed zou gaan dan wil ik haar ook helemaal voor mezelf hebben, one on one, en niet nog een derde persoon ernaast die me op m'n vingers of pik kijkt.
|
mjah ik weet nie... misschien dat als ik in een lange relatie zit waar je helemaal zeker van elkaars gevoelens bent en oowk die 3de persoon weet dat ie nie moet proberen dr tussen te komen.... jah dan zou ik het wel overwegen.. en het maakt mij nie zo veel uit of het met meisje+ jongen is of met jongen+jongen... belangrijkste punt in mijn ogen is dat de twee van hetzelfde sekse oowk interesse in elkaar moeten hebben dus nie dat die alleen is twee mensen achter zich aan krijgt... daarom is het eerste idee waarschijnlijk voor de hand liggender..
|
Een trio..
ikzelf, m'n linkerhand en m'n rechterhand :D:D |
Nou...
Ik ben bi en me vriend is hetero & heel stiekem fantaseren we allebei wel over een trio'tje...nog 1 vrouwke erbij...^_^ xxx me |
Citaat:
|
kzou t wel met mn vriend en nog een meisje willen doen maar k ben daar t jaloers voor..hij is te lekker in bed en kzou er ech tniet tegen kunnen als ie een ander aanraakt en k m moet delen :( dus houd t snel op voor mij!
|
ik zou bes wel een triooyje willen doen maak mij nie uit of met 2 meiden of met een meid en een jongen :D
|
ik heb een keer een meisje gedeelt en dat was alleen tongen en dat vond ik al niets dus een trio spreekt mij echt totaal niet aan. gewoon lekker simpel ik en mijn vriendin dan hoef je ook niet na te denken wie zijn arm je nou vast hetb of zo
|
zowiezo zou ik het nooit met nog een meisje erbij doen.. ik zou stik jarlours worden..
en met een jongen erbij zou hij never willen dus houd het op |
Citaat:
|
Citaat:
toch eens achter vragen... ;) nee hoor, geintje :p 'k zou 'm nie willen delen... *blue* |
Citaat:
|
Citaat:
|
met 2 vrouwen zou wel ultiem zijn.
|
Citaat:
|
M+M, M+V, V+V als ik maar seks heb :)
|
Citaat:
|
Trio = geweldig om een keer gedaan te hebben (2 dames danwel te verstaan)
|
Ik wil ook een vriendin die bi is!!!! :D ........ ik ben nog vrij, dus allen vrij gezelle bi-meiden kunnen in de rij gaan staan (met foto :D )
Lekker met je vriendin naar mooie meiden kijken, wat wil je nog meer!! Lijkt me echt super cool :p . |
ach, doe mij allemaal maar :D :D
|
Mja trio zit er bij mij wel aan te komen :)
Een vriendin die bi is heeft zo zn voordelen.... |
We hebben het er wel es over gehad, maar dat was uit fun, maar volgens mij zat er wel een kern van waarheid in, van beide kanten... Het lijkt mij opzich best heel fijn om het eens met een 2e vrouw erbij te doen, maarja, dan wil zij een keer met een 2e man, en daar ben ik niet zo voor...
Naja, het is alles of niets... Niets dus, jammer dan... En ach, alleen met haar is ook fijn. |
Tja, met een jongen en da nog een meisje erbij.
Of 2 meisjes misschien ook wel... Maar dat laatste is meer om gewoon een keer gedaan te hebben dan. |
het is wel leuk(met 2 vrouwen) maar ik raad het af als je een relatie hebt>want de kans is groot dat je verliefd word op het andere meisje>niet alleen ik want mijn vrindin was bi
|
ben ik te jaloers voor dus doen we maar niet denk ik....
|
met 2 vrouwen is leuk
|
No way, dat ik mijn vriendje deel, met een andere vrouw of man. Walgelijk idee, dat heeft niks met liefde te maken, dat is gewoon sex en dat vind ik niks. Geef mij maar sex met degene waar ik van hou.
|
een keer proberen is toch niks mis mee
sex en liefde is nogal verschil |
ja, lijkt me echt gewelidg, met 2 vrouwen, of misschien met een man en vrouw, maar dus niet met 2 mannen
|
Citaat:
|
Citaat:
sssstttt :D |
Ik zou het voor een keer willen met een meid en een goede maat of twee meiden
|
Een trio zou niets voor mij zijn! Hoe opgewonden het er ook uitziet! Ik zou gewoon stikjaloers zijn dat een ander met mijn meissie bezig is! Ohnee, deze huistuinenkeukenneuker houdt het dan wel bij een fantasie!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |