![]() |
Wat is de meest erge (voor)naam die je hebt gehoord?
Af en toe hoor je namen waarvan je denkt *tja*. Vermeldt ook maar of het om een M of een V gaat, indien dat raadselachtig is.
Ik begin Befke (V) Fliereliere (V, ze is onder de vlierbesstruik door haar ouders verwekt en die hebben haar hierna vernoemd :|) |
Treur (ik weet niet of het een koosnaampje is of haar echte naam)
en Kar of Qar of Quar?? of wat t ook mag zijn :| |
Chevy, een jongen die zo heet omdat zijn vader vroeger een chevrolet had. :|
|
Tijdje terug in de apotheek: 'Damian, laat Delano met rust!'. En recentelijk meende ik te horen dat een moeder haar zoontje Delorean noemde, maar daar kan ik naast zitten (zijn zusje heette wel echt Angel, dat kon ik wel verstaan).
Dat soort namen zou geweigerd moeten worden door de ambtenaar van de burgerlijke stand bij aangifte. |
Marina, Johny, Ronny, Brooklyn, Tiger Lilly.
|
Ricardo
|
Jan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
storm
stout --> dat is echt zijn naam! |
Geurtje
Stel je voor dat ze dan op hockey gaat, en op hockeytoernooi; > Hai, hoe heet je? < Geurrrrtje > Hoi Geurrrtje, wil je een Beurrrtje? :( |
Twee kinderen van Bart Chabot heten Splinter en Storm, :(.
|
dat zijn 2 hele leuke namen... voor een huisdier
ik kan verder niet zo goed tegen dubbele namen (willem-jan, piet-hein) en fleur voor een vrouw |
Pieter-Arnoud :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders wilden mij trouwens Hendrik-Joost noemen. (y) (y) (y) (y)
|
Margrietus...(m)
Naja Angel...getver. |
Citaat:
|
Een leraar van me heet Mr. Pijpers, en hij heeft het steeds over het idee zijn dochter ook Befke te noemen. :|
|
Uuh, veel erger dan Fee heb ik niet gehoord. :)
Ohja, gastje bij ons op school heet ook Damian. En nog een Yves, maar dat vind ik wel meevallen. |
Lap.
|
Citaat:
|
Moeps, zo heet de vriendin van een kennis van me.
|
Was er ooit ook niet zo'n hemeltergende klootmongool die zijn zoon Miracle-Of-Love noemde?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En echt erg; Delano Davey Samantha en meer van die mode namen |
Dimphey :s
|
Anders (m)
Beer (v) Swaentje (v) Diamanda (v) Tijl (m) Broer (m) Fifi (v) |
Boy... heel erg
|
Citaat:
|
Citaat:
henfrik-jan jan-willem jan-peter etc etc verder detlev(m) splynter/plinter(m) storm (m) angel(v) zus(v) |
Dat zijn er een paar :o
Wietse Wieteke en Koosje oja.. En Anne-Jan! |
Citaat:
|
Leef :P
|
Gilbertje
|
Rita
Bikkel |
Martijn Krabbé heeft zijn zoon de naam Bikkel gegeven, dan ben je ook wel blij als kind.
|
EF en EL
Genoemd naar de letter F en L. Toen ik in groep 8 zat hadden we een directerise (op curacao) En haar zoontje heete El en haar dochter Ef. Hoe verzin je het :nono: :confused: |
Ik ken een jongen die Schilleman heet, voornaam dus :|
En ik vind Remy een vreselijke naam... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ik dit weet :o |
Cain
ook vrij fout |
ik ken iemand die boyke heet,
maar schijn bedriegt want let maar eens op de spelling: boykuh :nono: mensen die msntaal gebruiken op formulieren verdienen de doodstraf. |
Jan-Diederik
brrrr:| |
Fieke, Lieke en Dieke. Ik krijg spontaan groep2 herinneringen bij die namen. geen idee waarom.
Diederik. Roderick. Frederik. Echt van die bekakte hockey-eikeltjes-namen. Met zo'n bekakte moeder die dan roep: Kom op diederik! Druk een punt! Laat het net vibreren! Koosje. Machteld. Mildred. Albana, zo noemden haar ouders haar omdat ze daar vandaan komen. Zo fantasieloos als de pest. Hare koningklijke majesteit koningin Regina Basileia de Koninck. Zou een erg koningklijke naam zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |