![]() |
Asopos 2005
Wie o wie heeft vandaag de ASOPOS NAJAARSWEDSTRIJDEN geroeid?? Jij??? Mijn vraag: wat vond jij ervan?
Ik heb me vandaag prima vermaakt op de bosbaan, stond al om 5uur naast men bed! Helaas troffen enkele snoeken (voor roeiers bekende term) onze boot, en was de kans op minstens de derde plek verkeken :( . De rest van de dag geholpen met de boten en veel geschreeuwd om men verenigingsgenoten aan te moedigen!!! Hoe heb jij het allemaal beleefd! Groetjes Marleen |
Wij moesten wel, maar ik ben niet gegaan omdat ik moest werken. Mijn team knalde er in de eerste ronde al uit door een verrot bankje.
|
Bij welke verenigingen roeien jullie?
|
Ik zelf roei bij de jongste roei vereniging van het land, namelijk bij de Zwolsche Studenten Roeivereniging BOREAS.
Ik denk dat Gimme More Beer roeit bij Aegir of Gyas uit Groningen. Joosn roei jij in Delft of......... |
Ik roei in Delft, bij Laga.
|
Laga? Gezellig.. :p
Knorrenclubs de gekste, ik roei bij Orca. :) Orca was nogal oververtegenwoordigd zaterdag (alleen bij de C4 al 19 ploegen), alleen ik behoorde tot een van de 5 ploegen die de kwartfinales niet haalde door veel snoeken. Al die weken niet gesnoekt, ging allemaal goed, hard getrapt, goede tijden neergezet.. En dat heb je maar één heat die je dan helemaal verkloot.. Maar mijn coach heeft in de gelegenheids Dames 8+ blik getrokken. :cool: |
Laga is pas heel kort een knorrenvereniging :) 3 Jaar geleden was het nog een gesloten ondervereniging van het DSC.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kon niet in Delft zijn met de inaugratie, nu hoef ik hem waarschijnlijk niet te doen, dát is nog eens überknor :D
Maar goed, wat ik wilde zeggen, van een roeivereniging mag je ook niet verwachten dat ze een zware KMT/ontgroening/inaugratie hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |