![]() |
De wereld krimpt
De wereld krimpt.
De wereld krimpt, en niets spant als een warme sjaal om mijn schouders en mijn nek een beetje minder adem maar een beetje meer mijzelf, dan durf ik te kijken omdat ik toch niets zie en durf te zijn omdat ik toch niet ben omdat de wereld krimpt en niets bestaat zolang de onaangebroken morgen mij tezamen met het niets vergeet |
Citaat:
Citaat:
|
Ja, ik snap dat je dat stukje iets minder goed vind lopen. Ik hou de optie open om er wat aan te veranderen, maar ik zit daarin vrij klem. Ik heb al geprobeerd het anders te laten lopen door het toevoegen van komma's, woorden enzo, maar dat helpt allemaal niet veel...
|
Citaat:
Ik vind die 'maar' helemaal niet storend, vind 'm zelfs mooi en passend! Het gedicht spreekt mij inhoudelijk aan!Dat komt mede door je mooie filosofische verwoording en de doorloop van de zinnen, vind ik. |
Ps: ik vind het zelfs Perfect lopen!
|
Ja, deze loopt zo fijn, ik vind hem ook erg leuk :)
|
Dankjulliewel :) . Ik kan zelf die zinnen wel goed volgen, maar ik kan me ook voorstellen dat anderen dat niet kunnen. Maar als de meerheid wél de goede intonatie/ritme/manier van lezen vindt, laat ik het zo het is.
Had ik niet verwacht :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |