![]() |
Maturing
Hey, wat is er het meest aan jullie veranderd sinds je 16e tot je 18e/20ste?
Ik ben zelf 16, en zou wel willen weten wat ik nog kan verwachten, zal niet heel veel zijn denk ik, heb mn zaakjes gewoon op orde, niks te klagen als het om geld gaat (behalve dan dat er gewerkt moet worden, duh), in de liefde ook niks te klagen, en qua vrienden kan ik rustig mn gangetje gaan. School goede cijfers etc, leraren happy. Ik vraag me dan ook af of dit wel blijft. :( |
Citaat:
|
meer sociale contacten, minder geld.
|
Dat je breintje logischer wordt. Bepaalde dingen gaan makkelijker zoals de omgang met volwassenen.
|
Citaat:
|
De meesten van zulken gaan aan de drugs of alcohol en verloederen hun leven.
|
En sommige mensen leren nieuwe woorden, zoals bijvoorbeeld deze hele originele: "zulken"
|
Citaat:
|
vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo rond je 18e krijg je er een nieuwe laag bij.
|
Omg, je weet het nog niet :eek:
Je achttiende verjaardag is een het begin van een bijzondere tijd. Een nare tijd, maar vooral een bijzondere. Gel alleen in je haar zal niet genoeg zijn, nu wordt verwacht dat je ook een persoonlijkheid hebt. Een capuchon kan ook, afhankelijk van je subcultuur. Met 'Bush sucks' alleen red je het evenmin. Tijd om je eerste schoolboek echt eens in te kijken. Of je kunt aan de drugs gaan, maar in feite is die keuze al gemaakt aan de hand van het cadeau dat je van je toenmalige vrienden kreeg op je zestiende verjaardag. Verder word je voor het eerst opgepakt wegens openbaar dronkenschap, heb je je eerste auto-ongeluk, je eerste opname in een ontwenningskliniek, je eerste psychiatrische stoornis, het gewone repertoir. Je zult je eerste geslachtsziekte krijgen waar je niet mee naar de dokter durft. Dit geef je door aan je partner in de kortstondige relatie die je omstreeks twee à drie weken later zult krijgen. Uit wraak vertelt ze dit alles door aan de hele vriendkring, kortom, je sociale leven is verleden tijd. Je verhuist naar een zolderkamer, begint aan de verkeerde opleiding en koopt een cactus die enkele dagen later van het balkon van je huisgenoot valt. Je gebit blijkt rot, enkele kiezen worden getrokken. Vervelend, maar niet zo tragisch als de tumor die in je hoofd wordt ontdekt. Twee jaar heb je nog te leven, tweeënhalf misschien, zegt de arts. Het worden er uiteindelijk drie. Op een dag komt je moeder binnen met het nieuwste Auto&Motor-tijdschrift en in haar armen sterf je een vredige dood :) |
Sommige mensen kopen overigens ook een goudvis, maar let op; DIT HOEFT NIET.
|
"Maturing", dat klinkt best gay.
Jij krijgt waarschijnlijk je coming out. |
Leef gewoon, dan zie je vanzelf wel wat er verandert. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Tussen je 16e en je 20e ben je al weer dichter bij de dood gekomen
|
alcohol en drugs!!!!!! dat is essentieeeeeheeeeeeeel!!!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Na ja 18e verander je van preuts rukkertje in een cassanova duracel konijn en shag je alles wat los en vast zit. |
haha broeder (y)
|
Citaat:
|
+ 6 kilo
|
Citaat:
ik las masturbating |
Citaat:
hahahahaha (y) |
Citaat:
|
mocht je te lelijk zijn en geen aandacht krijgen van vrouwen
|
maar het neemt hoe dan ook toe :)
|
wat klinkt het wijs job :)
|
Citaat:
|
Ik heb me ge-out met als reactie ==>
Ik ben grof geworden Ik ben heel open geworden ik trek me niets aan van wat anderen zeggen Ik heb een hoop vrienden bij Ik ben ijdel geworden ik ben een slachtoffer van de consumptie geworden :) |
je gaat een baard laten staan. je kleed je in een lang gewaad. je gaat je afzetten tegen de westerse wereld. en je pik groeit niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meer sociale contacten :) minder geld :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ook krijg je haar op plekkken waarvan je voorheen niet wist dat deze bestonden :)
|
mijn borstkas?
|
je knieholte
|
Citaat:
|
Het wordt er niet beter op, jochie. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je ouder wordt, vooral tussen 17 en 20 gaan de meeste toch maar eens nadenken voordat ze iets doen.. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |