![]() |
stoned? high? dronken?
hallo..
ej ik heb ff een vraagje, ik blow best regelmatig, maar ik heb eigen lijk nooit het gevoel gehad dat ik écht stoned was, of btje high ofzo..hoe kan dat eigenlijk? iedereen is dan meestal stoned en dan zit er maar een beetje niet- stoned te zijn..:/ en ik ben ook nooi echt dronekn ofzo, meetsal beetje aangeschoten... als iemand weet hoe het komt, graag antwoord..=) daawggg..=] een mens |
Had je gedronken terwijl je dit typte? Dan had het tenminste enig effect ^^.
Nu ja, ik merk dat ik soms echt compleet ziek van alchol kan worden als ik die anders normaal verdraag. Ik heb een tijdje heel gezond 2 liter water per dag gedronken en minder door de week en een fles canei werd me teveel. Intussen zit ik weer op mijn 'normale' tolerantie, zodat ik naar mijn gevoel veel te veel moet drinken voor ik iets merk. Maar echt dronken... hmm. Dan moet ik ook wel stevig doordrinken, ik weet niet hoeveel jij drinkt of blowt, en of je het samen gebruikt en hoeveel je eet enz enz. Ik zou zeggen, als je het wil ervaren, probeer dan net iets meer te blowen of te drinken? |
Als ik echt dronken wil worden heb ik redelijk wat nodig :o
|
Aan de whiskey gaan of ice gaan roken. :)
|
Het kan ook van de soort wiet afhangen. Van sommige soorten wiet word ik veel waziger dan van anderen, ook verschilt de werking van verschillende soorten wiet nog wel eens; soms word ik heel melig terwijl ik van andere wiet alleen maar ontzettend relaxed word.
|
Of je inhaleert gewoon niet goed.
Probeer anders ook eens hardere manieren van blowen; neem een shotje, of steek de joint tussen je vingers, maak een soort kommetje van je handen en zuig in de opening. |
of neem een grote bong
http://www.drbongs.com/product_descr..._fc_11_big.jpg |
gewoon lekker doordrinken, dan wordt je vanzelf zat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doordrinken
meer roken/andere wiet/andere manieren |
Citaat:
of een puurpijp. Simpel te maken met een lege petfles, 2 gaatjes erin branden (desnoods met een sigaret), je flikkert die joint in een gaatje, houdt je hand op de opening (waar normaal de dop zit) en zuig door het andere gaatje. Wel zorgen dat alles goed afsluit. Op de helft van je ademhaling je hand van de opening halen en de fles leegzuigen. |
Citaat:
|
of je draait eens een flinke joint
|
Het ligt er maar net aan hoeveel je in een jointje stopt.
Je moet maar eens proberen een hele gram super polm in een jointje te roken en die alleen oproken. Gegarandeerd succes. |
lekker paar weken niet blowen,
5 gram super skunk halen waterpijp smoken. MOET je kijken hoe stoned jij wordt... serieus. Ik vind die stonedheid eigenlijk helemaal niet chill, ik blow liever 5 hasj jointjes (tandenstoker jointjes) op 1 avond en ben dan de hele avond/nacht high. |
je smoked/drinkt gewoon te weinig (of slechte shit) reken maar dat iedereen dronken of stoned kan worden :p :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst paar biertjes weg tikken en dan joint roken, succes gegarandeerd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je goed dronken wilt worden koop dan eens een fles absinth....
|
Daar word je volgens mij alles behalve dronken van..:P
|
Citaat:
"Ik ging naar school vanmiddag, en mijn konijn is vandaag tussen de bankschroef gekomen." 't Kan dus allebei, methinks, daar het toch een beetje een ander 'zinsdeel' is. |
Citaat:
'ik ben vandaag naar school gegaan, en mijn konijn is vandaag etc' heeft in principe geen direct verband, of in ieder geval komt dat verband niet in de zin voor, dus daar zou de komma mogen. (maar hoeft niet) en nu weer ONTOPIC! |
Citaat:
|
Drank en drugs heb je nergens voor nodig. Probeer eens wat asperges.
|
Citaat:
Maar on-topic: als je zeker wil weten of je wel of niet stoned bent, zou ik a. Een avond alleen blowen niet drinken b. Zorgen dat je goed inhaleert (beetje oefenen met peuken helpt) c. Een paar joints goed volgooien (≥ .25 gram) en in je eentje oproken :cool:. Als je je nu voelt zoals meestal als je geblowd hebt weet je zeker dat je stoned bent ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |