![]() |
yo la tengo appreciation
http://www.atiza.com/imggrupo/yolatengo_cabe.jpg
een band die naar mijn mening bij veel te weinig mensen bekend is en/of ondergewaardeerd wordt. wat een geweldige platen hebben zij gemaakt. mijn favoriet blijf toch wel het intieme fakebook uit 1990, maar het mooie is dat deze band zichzelf per album toch steeds weer verder lijkt te ontwikkelen. in dit decennium zijn er nog maar weinig bands die de muziek verkiezen boven geld. waardeer ! |
idd absoluut geweldig (Y)(Y)
|
wel aardig. Ik zag ze een keer toevallig live in Paradiso.
Athlete was net afgelopen in de kleine zaal en we gingen maar in de grote zaal zitten. Yo la tengo speelde daar al kende ik ze totaal niet. Was een best leuk concertje |
Yes. I Can Hear The Heart Beating As One luister ik regelmatig. Verder ken ik alleen Summer Sun.
|
Citaat:
downloadtips voor mensen die te lui zijn om hele albums te checken: griselda here comes my baby autumn sweater little eyes green arrow |
Ik biecht op, ik vind My Little Corner Of The World schattig.
|
up
|
Ik wist wel dat ik de naam herkende. Ik heb mijn mp3s ff door een zoekfunctie gegooid en idd. Ik heb het nummer Moby Octopad. Goed dat je het ter sprake brengt, want ik heb er nooit zo bij stilgestaan. Zal er eens wat meer van binnenhalen.
|
Het ziet er gay uit en ik ga het niet luisteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |