![]() |
Wat vinden meisjes nou het mooiste aan een jongen?
vraag ik mij zo af...
|
----> dit soort topics staan altijd op l&r
|
Ik denk dat ogen vaak genoemd gaat worden.
|
Mh, ogen, lichaam, haar, *gaat bij een bepaalde jongen voor stem* *zwijmel*
Standaard verhaaltje... Het ligt ook aan de jongen. Er is een jongen die heel erg leuk is om de manier waarop hij je aanraakt ;):D |
Ogen... haar (lekker met handjes doorheen :p) en buik.. jummie :D
|
het geheel..
k kan wel gaan zeggen dat ik op 1 ding val Maar dan heeft ieman dnog zuuuuuuuulke mooie ogen.. als het een vieze ouwe dikke vent is met lelijke wratten overal.. |
1) uitstraling, de indruk die een jongen maakt, intelligent maar ondeugend en open minded, ik vind het verschrikkelijk als mensen agressieviteit uitstralen (zoals sommige skinheads bijvoorbeeld) of domheid. Ogen spelen hierbij een grote rol en in het geval van domhied de neus en mond ook (mond open hangen of gigantische neus staat dom/sloom)
2) totaal plaatje, hierin maken grote voeten ofzo niet uit, moet totaal een mooie jongen zijn. Mag bijvoorbeeld best lelijke handen hebben als hij een mooi koppie heeft. 3) dan pas gaan we voor detail. Ik vind eiegnlijk zo veel mooi aan mensen, nek, rug, pianohanden, ogen,mooi bekkie met rechte tanden, wenkbrauwen, haar(op zijn hoofd), armen. Het enige wat ik vaak lelijk vind zijn benen, voeten, knieen, en kan er niets aan doen maar de piemol vind ik ook niet bepaald een mooi onderdeel van de man. (wel blij dat ie m heeft hoor) |
mmmh, tja....zn ogen, en zn lach je weet wel zo'n schattg lachje, en uitstraling is heeel belangrijk......en ff niet te vergeten dat heeerlijke buikje... :p
|
Qua uiterlijk: ogen, lengte, kleding
Qua innerlijk: spontaniteit,eerlijkheid en humor. |
Citaat:
|
ogen *denkt aan vriendje en verdrinkt alweer* :p
innerlijk vind ik humor, eerlijkheid en trouw erg belangrijk |
uiterlijk:
kleding(!!), ogen, lach, gezichtsvorm (lengte alleen of ie nie te klein/groot is), haren (euhhh wat niet :D) innerlijk: kunnen praten, humor, spontaan, lief |
Oeh, emmm mooi,
nou ten eerste kijk ik naar het hoofd, (ogen, haar) en als ik iemand leuk vindt dan vindt ik de buik toch echt wel belangrijk!! dus jongens, trainen maaarrrrrr |
de blik in z'n ogen, z'n lichaamshouding en z'n handen :)
|
Zijn benen.. jummie.. en de rest natuurlijk ook maar benen zijn nr. 1 en daarna zijn ogen als het erg laat of erg vroeg is....
zwijmel... xxx Rosie |
Ligt helemaal aan de jongen.. hoe hij doet.. kweet niet er moet gewoon iets zijn wat je aandacht trekt, en dat kan vanalles zijn.
|
Qua uiterlijk: Ogen, glimlach, lengte.
Qua innerlijk: eerlijk, lief, zorgzaam. |
Qua uiterlijk: Ogen, lach
Qua innerlijk: eerlijk, lief, impulsief En hoe een jongen ruikt, is natuurlijk ERRUG belangrijk :) |
Z'n lach, z'n ogen, de lach in zijn ogen :D, z'n mond, z'n haar en zijn stijl. Euhm.. nouja, dit is meer waar ik op let..
Het mooiste vind ik bij bepaalde jongen de lach, de gehele look, de uitstraling die om ze heen hangt. Dat is dus qua uiterlijk.. Qua innerlijk: Mysterieus, impulsief, lief, spontaan en humoristisch. :) |
Qua uiterlijk val ik op donker haar, vooral lange jongens, kunnen niet lang genoeg zijn.. en mooie armen
Qua innerlijk val ik op mensen waarmee je een eind de ruimte in kan lullen, humor, maar wel met wat inhoud |
Ik ga altijd voor een leuke lach en dan hoeven zijn tanden niet eens recht te staan :p
verder val ik op zijn uitstraling en ga ik meestal voor net geklede jongens. maar die lach die doet t hem dus als het een arrogante bal is die chagrijnig kijkt dan komt ie niet in aanmerking (bl@@t verhaal) |
uitstraling is heel belangrijk, en haar is leuk om mee te spelen :)
verder tja, ogen, houding (geen slungel ofzo)... maar toch, een bepaalde uitstraling maakt het hem (en het innerlijk natuurlijk)... |
ik ben verliefd dus ik vind bijna alles leuk. z'n haar, z'n lach, z'n grappen, z'n lengte, z'n ogen.
wat ik minder leuk vind zijn die gifitge ruften van 'm. innerlijk: soms komt ie ontzettend scherp uit de hoek (=leuk) en soms is het een zombie. (=klote) |
Ogen (liefst blauw), leuke lach en een strakke buik mmjammie.... (y). Verder moet hij er ook verzorgd uitzien en niet stinken!
|
euhm zal ff een jongen opnoemen die ik mooi vind:
een hele mooie lach... waar je van wegsmelt.. helder blauwe ogen.. en een mooi lichaam.. en een heerlijk kontje..."zucht" :D dat is wat ik mooi aan de buitenkant vind,, maar het innerlijk telt voor een groot gedeelte ook mee.. zoals: gevoel voor humor..dus niet zo'n serieus iemand.. en dat diegene respect voor je heeft.. en natuurlijk dat ie lief is..maar dat is vanzelfsprekend..toch? XxX M!$$Y M3 |
handen en enkels!
|
ff vraagje aan al die mensen die ogen zeggen:
wanneer zijn ogen dan niet leuk/mooi/geweldig/*kwijl*???? |
uitstraling , de neus ( ja ik let daar als eerste op :rolleyes: )
de stem lach humor handen en mijn vriend is in al die dingen tiptop in orde !!! :D :D :p |
Ik kijk in eerste instantie altijd wat voor 'soort' jongen t is. Ik bedoel, hij kan er nog zo leuk uitzien, maar als hij arrogant uit zn ogen kijkt, of te hautain, dat is t voor mij wel duidelijk: (n).
|
INNERLIJK + UITERLIJK = UITSTRALING!!!!!!!!
dat is de formule die jongens moeten hebben!!!!!!! Innerlijk en uiterlijk zorgen beiden voor de UITSTRALING en die vind ik het belangrijkste!!! liefs, Rio |
Citaat:
|
Uiterlijk: Bovenarmen, schouders, borstkas, en natuurlijk gezicht en het belangrijkste: Uitstraling
Innerlijk: Humor, eerlijkheid/directheid, praten ofzo |
Gelul
Elk meisje wil een macho |
Citaat:
|
Citaat:
Wenkbrauwen :) enne.. armen, schouders, mond, haren (wat zijn we weer origineel :rolleyes: ) Wel in volgorde van belangrijkheid is dit trouwens. Behalve die wenkbrauwen, die moeten ehm... naja ergens anders :) Naja, als zn armen erg zeer prachtig zijn en je gaat van je stokkie van hoe ie eruit ziet (in de niet-goeie zin dus he :)), dan liever eentje zonder armen (naja... hmmm moeilijk) Whatever :cool: Oh! En hoe die ruikt! Absoluut niet zeer onbelangrijk. Oh ja en buik! Maar wel een beetje zacht dan, niet zo'n strijkplank Maar goed, alles is relatief Mooie armen en een buik als een strijkplank... naja moet dan maar he :) Oh ja! En het is een vriend van me opgevallen dat ik voornamelijk op blonde jongens val... en ik mn hele leven maar roepen dat kleur niks uitmaakt...... (ben zelf ook allochtoontje btw :)) En hij heeft gelijk, die vriend dus Vaag maar waar |
Citaat:
|
Citaat:
|
persoonlijk vind ik een sikje (a la enrique iglesias in zn laatste clip) het belangrijkste.
als ie maar netjes bijgehouden wordt! |
Qua uiterlijk naast uitstraling zijn lach, zijn stijl, zijn haar, en zijn houding.
|
z'n uitsraling, z'n lach, z'n rug en schouders (tja, hij is een beetje gespierd en ik vind die wel sexy)
dat ie eerlijk, trouw, oprecht, geduldig en zo lief is (y) |
Ogen, Wasbordje :p en verder brede schouders misschien :)
Kusjah xxx |
uiterlijk: ogen (mysterieus en ondeugend), donker haar, mooi figuur (geen bierbuikje, etc,
maar ook niet zo'n kleerkast), kleren (geen roze blousjes etc, of opstaande kraagjes) Maar het moet vooral 1 geheel zijn, hij moet zijn eigen zijn!!!! innerlijk: lief, maar niet te klef, betrouwbaar, gevoel voor humor en eerlijk |
Citaat:
Trouwen? ;) |
(Offtopic) Ellennnn, je hebt m'n avatar gejat!! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
*valt voornamelijk op jongens die niet op hun mondje gevallen zijn en voor hun mening durfen uit te komen, niet verlegen zijn maar ook niet schreeuwerig en patserig* Jupz, ze bestaan :D |
:cool: ff eerlijk, zun koppie toch wel, hij hoeft van mij echt nie zo'n vieze puistenkop te hebben, wel un lief koppie!!!
|
uitstraling vind ik het belangrijkst...
en dan bedoel ik iemand die uitstraalt dat ie vrolijk en blij is. iemand met een glinstering in z'n ogen. iemand die van het leven geniet... ogen vind ik heel belangrijk. ook vind ik het mooi aan een jongen als hij grote wenkbrauwen heeft (zoals josh harnett zeg maar) haar vind ik ook belangrijk. beetje omhooggezet vind ik wel leuk. of zeg maar, wat de meeste jongens een bloempotkapsel noemen. zoals die gast van the calling zeg maar... lichaam is niet heel belangrijk, maar wel een van de eerste dingen die je ziet... niet te dik, niet te dun, klein beetje gespierd. maar goed, het innerlijk vind ik altijd nog het belangrijkst... hij moet iig geen macho zijn, of zo'n arrogante zak... :rolleyes: |
Uiterlijk: Ogen, zijn uitstraling
Innerlijk: Eerlijkheid, Humor (!!!) en vertrouwen... (hoe cliché) :o :D |
Ogen, buik en een mooi strak kontje :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |