![]() |
Laat
Zit jij wel eens te lang s'avonds/s'nachts achter de computer?
Zoja, - Waarom? - Had je er spijt van toen je die volgende ochtend wakker werd? - Ga je je leven beteren? |
Ja, gisteravond nog
geen zin om naar bed te gaan ja, want ik moest er vroeg uit dat neem ik me nu al 3 jaar voor, maar het lukt nog steeds niet :o |
Haha.
Ja, te vaak. - Omdat ik meestal toch nog niet kan slapen en me wel vermaak met films, games, chatten of internetten. - Soms, als ik weer eens in de middag wakker word en mn dag gelijk verspild heb. - Waarschijnlijk niet. |
Ik zit soms om 6.30 nóg achter m'n computer :o
|
Ja
Meestal wel, maar ik ben sowieso een nachtmens en geen ochtendpersoon. Nou ach, zolang het nog kan doe ik het lekker nog. Als ik een degelijke 9-6 baan heb waarschijnlijk niet meer. |
Ja zoals nu, ik ben te zwak om me los te weken :o
|
En morgen heb ik om 08.00 spijt ja
|
Als ik mijn leven wil beteren moet mijn computer maar weg
|
Ja, 9 van de 10 keer.
Waarom? Nooit zin om naar bed te gaan. Ben lekker bezig, muziekje erbij etc., dan wil je niet naar bed. Lig sowieso vaak lang wakker, dus dan heb je er al geen zin in. Spijt the next day? Altijd als ik niet uit kan slapen (als ik naar college moet bijv.) Leven beteren? Ik heb wel voornemens in die richting, maar ja... 'De weg naar de Hel is geplaveid met goede voornemens'. |
Citaat:
|
Nouja, ik ga sowieso eigenlijk nooit voor 02:00 op bed en ik begin om 22:30 met anime kijken. Meestal vier of vijf afleveringen van twintig minuten, dus dat duurt wel even. Nee, daar heb ik geen spijt van, want ik hou niet van vroeg op bed gaan.
|
Tja, ik heb net weer een uur lang zitten typen terwijl ik al naar bed had moeten gaan om mijn slaapritme constant te houden, maar ik heb straks toch het eerste uur vrij. :)
|
Ah, dan maakt het niet uit :)
Ik had mezelf beloofd dat ik er om 09:00 uit zou zijn om een flink eind te fietsen, maar ik ben nu wel weer hard op weg om heel erg dronken te worden van de sake. Gaat goed dus :) |
Citaat:
Ja, soms zit ik laat achter de computer. Zoals nu. Op dit moment heb ik er spijt van, want ik had andere dingen moeten doen. Bovendien moet ik morgen om 6.00 opstaan. :( |
Op het moment is het wat laat ja. Maar dat komt alleen omdat ik morgen vrij ben. Desondanks heb ik wel de neiging langer dan strikt noodzakelijk achter de pc te zitten.
|
Welnee.
|
ik ga elke avond voor 10en naar bed, dus ik zit nooit laat achter de computer
(ik zit op 6 uur tijdsverschil met jullie) |
Nee, vrijwel nooit. Wel vaak te vroeg, zoals nu. Eigenlijk mag ik pas na het eten internetten van mezelf, want ik weet dat ik, als ik eenmaal begonnen ben, soms alleen kan stoppen om te gaan slapen (en af en toe even om naar de wc te gaan of eten te pakken). Dus ik kan maar beter zo laat mogelijk beginnen.
Gelukkig ben ik nu nog minder dan een kwartier bezig, dus de remmen zijn nog niet los. Ik kan nog stoppen. Als ik snel ben. |
Zit jij wel eens te lang s'avonds/s'nachts achter de computer?
Zoja, Nee niet vaak. - Waarom? Meestal is het om de hw af te maken op me pc en omdat ik dan ook MSN tegelijk gaat dat traag. - Had je er spijt van toen je die volgende ochtend wakker werd? Nope, want dan heb ik dat hw toch af :confused: - Ga je je leven beteren? Heb ik al gedaan :o |
Te lang merk je volgens mij de dag erna pas... Als dan blijkt dat de nachtrust te kort was. :d
Anyway... Ik zit wel eens laat achter mijn pc (zoek bv mij post van afgelopen nacht maar FF), maar zoals ik nu pas uit mijn bed ben, valt dat best goed mee! Vroeger gebeurde het vaker, bijna dagelijks, dat ik laat achter mijn pc zat, vooral op dit forum. Maar toen had ik daar ook de tijd voor. |
Citaat:
|
Nee, nooit. De zinsconstructie met "te lang" impliceert namelijk dat er een voor mij onaanvaardbare limiet is overschreden. Echter, omdat een dergelijke limiet helemaal niet bestaat is het niet mogelijk voor mij om te lang achter de computer te zitten.
Spijt heb ik overigens nooit. Spijt is voor mietjes. |
Nee, eigenlijk nooit. Ik slaap te graag.
|
Nee, haast nooit. Heel af en toe in het weekend als ik me écht heel erg verveel, maar doordeweeks nooit. Ik haat te weinig slaap. :)
|
Jaa, best wel. En dan krijg ik de volgende dag amper mijn ogen open. :o
|
de laatste tijd veel meer ^^
eigenlijk gewoon omdat ik tegenwoordig veel te laat thuiskom, en mijn laptop toch in 4 seconden opstart. vanochtend bij mechanica heb ik me heilig voorgenomen om mijn leven te beteren ^^ |
Ik heb nooit, maar dan ook nooit spijt!
|
Nee, ik computer meestal ´s middags:) Maar soms computer ik wel iets te veel op een dag. Maar dat vind ik eigenlijk meestal alleen maar leuk, dus spijt heb ik meestal niet.
Mijn leven beteren? Ach, waarom zou ik:o |
Nee. Ik zit wel es lang op de pc 's nachts, maar nooit te.
De rest van de vragen vervalt. :) |
Citaat:
|
Vaak genoeg gedaan, en jaa dan heb ik me toch een spijt. Na een goede bak koffie vaak nog moe.
|
Nee, de laatste tijd valt dat wel mee. Komt omdat ik door de week op mijn kamer geen internet heb (ik internet alleen op school), en zaterdag- en zondagavond laat heb ik in 9 van de 10 gevallen wel wat beters te doen dan forummen.
|
Citaat:
|
Ja, vaak blijf ik gewoon te lang zitten achter de computer. Of als ik niet slapen kan, ga ik ook wel es achter de pc.
|
Omdat er soms mensen zijn/spelletjes die mijn aandacht gewoon moeten hebben. Wie ben ik om ze dat te weigeren?
Geen spijt, eigen schuld dikke bult. Ik ga nu iedere avond braaf om 10 uur slapen (behalve vandaag, want ik heb net huiswerk gedaan en kijk nu half desperate housewives want dat had ik opgenomen). |
1) meestal omdak geen goesting heb te gaan slapen...
2) als het zondagmorgen is en training is of als het school is, WEL! 3) oh jah edele heer vergeef mij mijn zonden! ;) |
ja zeker wel:D
-Waarom? omdat het dan gezellig is met chatten. - Had je er spijt van toen je die volgende ochtend wakker werd? ja dat weer wel,was erg moe:o - Ga je je leven beteren? neuh denk het niet en zovaak ga ik niet om 4 uur slapen |
Nee, of je moet 12 uur 's avonds al laat vinden.
|
Nee, nooit. Wij hebben namelijk de computer in de huiskamer. Tegen 10 uur/half 11 besluiten mijn ouders en broer me naar bed te sturen. :)
|
Ik kom na 8'en nooit op het forum :(
|
Citaat:
Nee, want toen wist ik wat ik wilde weten Neen :) |
Nope.
|
Helaas wel. Waarom? Tis verslavend. Had ik er spijt van? Ja. Ga ik m'n leven beteren? Nope :p
|
- Ja
- Omdat ik dan met forummer's praat.. - Ik ga het wel proberen maar weet nu al dat er niet echt verandering in zal komen :o |
ow ja vergeten, heb er meestal niet echt spijt van (is dan meestal wel gezellig geweest ;) ) maar ben soms wel moe..
|
alleen in de vakantie
|
Ja omdat achter de computer zitten leuk is (mijn definitie van laat is overigens na 3 uur s'nachts).
Nee ik heb er s'ochtends nooit spijt van. Neu ik ga m'n leven niet beteren ik vind het wel best zo ik ben absoluut geen ochtendmens en heb aan 5 uurtjes slaap per nacht genoeg. |
Slaap altijd pas laat......dus heb een paar uur niets te doen.
Geen spijt van. Ga m'n leven dus ook niet beteren. (Kan niet ;) ) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik zit altijd wel achter de pc savonds/snachts, maar ook voor school en tegelijkertijd een beetje forummen of msnen als ik daar zin in heb. msn staat overigens vaak gewoon uit.
Eh, ja ik zit er wel vaak te lang achter maar ik heb er geeen spijt van, het kan me niet zoveel schelen, heb dan waarschijnlijk toch niets beters te doen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |