![]() |
7/1/06[HARDCORE/PUNK]Career Suicide (can) e.a.
07 01 2006 21.00 5 euro IN DE OCCII AMSTERDAM
CAREER SUICIDE (CAN) www.careersuicide.net one of north america´s premier hc/punk bands,and heartbreakers have a wide range of influences ranging from fu´s/zero boys,koro,angry samoans,circle jerks etc. listen to their mp3´s they have a ton of stuff out,and will be on the upcoming maximumrocknroll comp. ANTIDOTE (nl) www.antidote.nl you know ém by know beton punk voor de patat generatie neerlands beste in wat ze doen RUPSBAND(nl) all star band with the man with the plan from ups magazine/upsmort recs himself on vocal duties late 80´s uk hc meets mid 80´s US crossover HELLSTRÖM (dl) www.flowerviolence.de/hellstrom takkeherrie uit der reich (ex stack/my own lies) gejat van punx.nl CAREER SUICIDE!!!!!!!!! |
career suicide ken ik niet maar en antidote showtje is altijd leuk dus ik zal er vast wel zijn.
|
WAAR IS DIT?
of ben ik gewoon blind? |
Lepra: Je digged Career Suicide vast wel. Snotty snelle hardcore zoals het in 1980-85 gespeeld werd.
Van de Jed Whitey split: on the run Van de SARS 7" quarantined |
Ik zal meteen soulseek ff aanzwengelen
Nog tips kwa albums? |
ik heb griep dus ik vergeet gewoon te zeggen dat het in de occii is in amsterdam dus lekker dichtbij :D
|
selftitled LP van career suicide
|
Citaat:
helaas sta ik wel in de wachtrij |
ja maar ik heb ook alles van ze als je wilt
|
juh maar jij en ik zitten allebei achter een router en dan heeft soulseek die kanker bug dat je niet van elkaar kan downloaden zover ik weet
|
ja ik krijg meteen een foutmelding als ik je files wil browsen
|
Stel je router goed in en je hebt er geen last meer van.
Poortje 15787 moet open/doorgestuurd worden. |
Citaat:
bedankt voor de tip iig |
Of download gewoon de mp3's die ik gepost heb :P
alle releases zijn goed. s/t 7", LP, SARS, Invisible Eyes, Jed Whitey split.....en meer. Teringveel platen uitgebracht, |
Citaat:
ik heb nu ook in de download rij een anthology staan al ben ik wel van mening ddat zó'n verzamelwerk over het algemeen nogal tegenvalt |
30 December in de ACU!
|
Dat zijn gewoon een hele zooi 7"s 12"ep's, lp enz die ze tot nu toe uitgebracht hebben dus da's 2 vliegen in 1 klap.
|
David Kankerherrie zet je MSN eens aan ofzo! Ik heb je mening nodig over een mp3!
|
Ik zit op m'n werk dude. kan ik ook geen bestanden ontvangen. Mail m anders naar justcantstandit@gmail.com ofzo...
|
Citaat:
ben nu die nummers die je gepost had aan het luisteren. de muziek klinkt erg lekker alleen de zang vind ik een beetje jengelend hier en daar |
Kut ik kom die zaterdag terug uit las vegas, talk about jet lag!
|
Ze klinken hetzelfde door de jaren hahahaha.
Die zang is snotty, dat moet jij als punkor wel waarderen lijkt me. Eff wennen :P |
Check je gmail!
|
Citaat:
|
"influences ranging from fu´s/zero boys,koro,angry samoans,circle jerks etc. "
is al genoeg reden om te komen lijkt me |
Attn: Jasper Joseph
Check je G-G-G-Gmail. |
Citaat:
|
Jammer jongens, de tour gaat niet door. Hopelijk in Maart/April wel.
|
klote.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |