![]() |
Lifestyle Love
Zijn relaties lifestyle gebonden?
Zou jij als gothic zijnde ooit een gabber daten? Of is liefde onmogelijk tussen een breezah en een extreme punker? Date jij alleen binnen je eigen lifestyle of is in de liefde lifestyle hoppen wel toegestaan? vertel! |
<font size="666">ZZ.
|
Oh, mislukt.
|
Tot op zekere hoogte is het hoppen toegestaan.
|
Citaat:
|
tuuurlijk is het een big nono om als punker een gabber te neuken
|
[clichemode] echte liefde overwint elke hokje[/clichemode]
|
Mwa, "hoppen" mag wat mij betreft maar ik val gewoon echt niet op gabbers en scooterlui.
|
Citaat:
Kijk, sommige punten vind ik belangrijker dan andere. Zo is muziek voor mij vrij belangrijk, dus moet ze in elk geval deels een vergelijkbare muzieksmaak hebben. Maar ze mag gerust andere hobby's hebben of een andere kledingstijl, als het maar niet teveel contrasteert. Weet ik veel. :confused: |
Ik kan alleen verliefd worden op mensen met de zelfde interesses als mij. Daarom heb ik lang moeten zoeken, maar ik heb 'm gevonden. Een muziek geobsedeerde, 70's (punk)rock luisterende, fastshow kijkende, uberfilmnerd.
<3 |
en zouden jullie van lifestyle switchen omdat je ZOOOOOOOOO onwijs verliefd bent op iemand die heel erg anders is dan jij?
|
Ik date binnen m'n eigen ras.
|
lijkt me sterk, maar als het een kleine switch is dan kan ik het me wel voorstellen. Maar dan zou het niet bewust switchen zijn, eerder onbewust beinvloed worden door .
|
ik heb er één die houdt van 60's pop, garage, rock'n'roll en punkrock, net als ik. Maar ze houdt ook van electro, ik niet, alhoewel in zekere maten.
|
Citaat:
|
Nu ben ik nog steeds erg multilifestyle :) :)
|
Oh nee ik zou echt nóóit verliefd op iemand kunnen worden die toevallig niet van Incubus houdt maar van de Sugababes en die geen kleding zoals ik draagt maar zijn shirts uitzoekt op de paardjes en/of krokodilletjes.
:s Wat is liefde dan nog helemaal, als je niet van iemand mag houden die niet is zoals jij? |
bah wat een vervelend topic.
|
Citaat:
|
het zusje van een vriendin van me heeft iets met een lonsdale gabber terwijl zij indo is :confused:
verder wekt mijn liefdesleven frustraties op dus ik houd wijselijk mijn mond :mad: |
Citaat:
Ik zou zelf denk ik niet zo snel vallen op iemand die van Frans Bauer houdt of iemand die naar de skihut gaat. maar natuurlijk ZOU het wel kunnen gebeuren, alleen niet zo snel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha
|
Citaat:
|
ik wil alleen maar arty mensen neuken is goed voor mijn imago
|
Ik val niet zo snel op mensen met een compleet andere Lifestyle en vooral: andere interesses. Maar het kan wel natuurlijk.
|
Als het maar lijdt aan een alcoholverslaving :).
|
Citaat:
|
Lekker tegen elkaar opbieden :)
|
Hoppers zijn sell-outs.
|
nja ik val best op het preppy type, met een open mind dan
|
Boeiend. Zou op zich leuk zijn, maar niet noodzakelijk.
|
enig raakvlak of iig appreciatie van muziek en films is toch wel gewenst, idem voor gedrag.
|
ik val op alle soorten gasten, als ze maar heet zijn (Y)
|
ik doe een carsboy :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig is er ook muziek die we beiden ok vinden. mij maakt het niet zoveel uit, als het maar geen wereldverschillen zijn ofzo |
#care
zolang iemand me boeit maakt t me geen fuck uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er eindelijk achter gekomen dat je niet op zoek moet gaan naar liefde.
|
Ik houd niet van mensen die alleen maar op mensen vallen binnen hun eigen straatje :) :)
|
hop in m'n eigen hokkie zodat we samen naar muziek kunnen luisteren en Burnout 3 kunnen spelen in bed.
|
Citaat:
en verder is het volgensmij niet echt lifestyle gebonden :) zolang algemene intresses maar het zelfde zijn (ongeveer) en het denkvermogen van de ander niet echt te veel met het jouwe verschilt is het wel te doen.. |
ik val natuurlijk alleen op mannen in driedelig zwart met een holster en kisten heh. en dat komt overeen met mijn lifestyle want ik ben ook redelijk sober gekleed met veel zwart en hier en daar wat leer. en oja ik val op pikkies, van die gastjes met een grote bek en een vreselijke jeugd van tegenwoordig-kledingstijl. walgelijk maar helaas. oh en laatst viel ik op een geile cowboy maar omg die was ook echt geil ook, en pas 16 jaar.
|
Ja, dat verklaart ook waarom ik nog steeds vrijgezel ben. :)
|
als de chick in kwestie chill is en niet teveel zeikt vind ik het allang prima, oh en ze moet een beetje open-minded zijn (qua muziek in ieder geval)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |