![]() |
smsen
smsen jullie vaak en hoeveel moeten jullie betalen per smsje?
Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? was het handig? duur? |
Nee, geen idee (prepaid) Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? Nee. was het handing? NVT duur? NVT |
zo min mogelijk
Hooguit 10 per maand. |
ik sms heel vaak en betaal 9 cent per sms.
|
Citaat:
|
Toen sms'en nog heel gaaf was had ik me een keer aangemeld bij zo'n site en daar kon je gratis berichtjes versturen die meestal niet aankwamen, dat was leuk want dan kon je de volgende dag op school of in het park of waar je vadsige sms-vrienden ook heengerold waren vragen of ze het ontvangen hadden en dat was dus heel jolig, maar op een gegeven moment moest je PEANUTS gaan verzamelen en toen werd het me een beetje te ingewikkeld :(
|
Smsen jullie vaak en hoeveel moeten jullie betalen per smsje?
Ja en 23 fucking eurocent. Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? Ja, ik sms altijd via internet op smscity waarbij je via je vaste telefoon credits kunt opwaarderen en dat kost me dus lekker geen drol. Was het handing? Ja dus. Duur? Ehm, 7.5 cent voor 150 credits en dat zijn 18 smsjes. Geloof ik. |
ik sms vaak en ik heb een vermoede dat het niet zo goedkoop is
|
ik ben meestal te lui om terug te smsen.
ze bellen maar. alleen als ik in de trein zit bij gebrek aan leukere dingen, of ik het zonde vind mijn beltegoed op te maken sms ik (want dat is maar 8ct). |
smsen jullie vaak en hoeveel moeten jullie betalen per smsje? Ja, best veel. Geen idee, abbonement.
Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? Ja, www.hi.nl. Maar dat kan alleen als hi je provider is. was het handig? Ja duur? Gratis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en ik sms voor 8 cent.
Via internet nog nooit gedaan. |
eh ja ik heb een abonnement, geen idee hoeveel mijn smsjes kosten. maar ik heb er zat iig. (y)
en ik sms sommige periodes heel veel, dan weer een tijdje heel weinig. ligt er een beetje aan. :) |
Ik sms vaak maar weet niet precies hoe vaak, betaal acht cent per smsje.
Ik verstuur wel eens smsjes via hotsms.com. Dat is handig ja, als mijn beltegoed op is. Ik vind het niet duur, €1,30 voor vijftien smsjes, en anders als ze genoeg sponsoren hebben een gratis smsje met heel veel reclametekst er achteraan per dag. |
Sms soms een week niet, soms 10 op een avond... betaal 23 cent :( Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? ikke niet |
Ik sms alleen om afspraken te maken met mensen.Dingen zoals "tien uur,mijn huis".Slap ouwehoeren doe ik wel op msn.Hoeveel ik betaal weet ik niet.
|
Ik heb sinds een maand een telefoon. Ik heb ongeveer tien sms'jes verstuurd. Ik heb er zelf meer gekregen. Ik denk dat dit veel zegt over mijn populariteit. Ik heb geen flauw idee hoeveel het kost. Ik heb tot nu toe niets betaald. Ik kijk uit naar de dag dat ik beltegoed kan kopen. Ik denk echter dat dit nog wel een tijdje duurt. Ik heb iets fijns om me op te verheugen.
|
handing? Hangding? haddig?
|
ik sms vaak voor 10 cent :)
ongeveer 30 a 40 in de maand |
ik sms teveel, voor 10 cent. orange prepaid.
vanaf internet smsen doe ik altijd via hi.nl en dat gaat relaxed (y). (en dat kost eh niks?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
sms'en zuigt dikke pikken in de hel.
|
Citaat:
|
vrij veel.
9 cent geloof ik. of 10. Ik bel daarentegen amper. |
Ik sms vrij veel. Voor 7 cent geloof ik. Mijn telefoon doet alleen raar en stuurt vaak lege smsjes. (n)
Mobiel bellen doe ik veel minder, meer met vaste telefoon. Smsen via internet kan wel, maar volgens mij is het niet erg snel en krijg je vaak reclame onder je smsberichten. |
smsen jullie vaak
Ja redelijk wat.. Meer dan bellen iig.. hoeveel moeten jullie betalen per smsje? ik betaal 8 cent per smsje. (telfort prepaid) Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? Nja vroeger deed ik dat wel es, toen t nog gratis was was het handig? Nouja, in die zin dat je dan natuurlijk wel bij een computer in de buurt moet zijn, en dat ben je niet altijd. duur? Nee, gratis dat zei ik toch. |
ik sms veel en heb geen flauw idee wat het me kost.
eerst deed ik het weleens via internet,sms.ac,dat is wel gratis,maar nu ben ik simpelweg te lui om in te loggen enzo:) |
wat heeft dit in godsnaam met ls te maken en ik weet niet wat t kost mn papa betaald mn abo
|
Citaat:
|
10 ct en kom geloof ik aardig door m'n 60 sms/maand bundel heen.
|
Ik sms heel vaak, minstens 4 op een dag denk ik zo, ik betaal 9 ct per smsje geloof ik en ik doe gratis sms'n via de hi-site dus dat ik geweldig enzo
|
Af en toe heb ik wel eens geld op mijn gsm staan en dan kan ik er wel versturen, maar meestal verplicht de belkredietarmoede me tot een eenzaam sms-loos kluizenaarsbestaan :)
|
ik sms zelden en als ik sms is het naar EPD of Miles of een vriendin van me :( meestal flauwe moppen.
|
Citaat:
|
ik heb afgelopen 2 weken iets van 70 of 80 smsjes gestuurd
en ik weet niet hoeveel ik betaal |
Citaat:
|
(l)
|
redelijk vaak tot heel vaak, 10 cent Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? Jagh was het handig? Niet zo echt, de tekst kwam verbrokkeld op het scherm (de woorden waren soms kapotgetrokken op een nieuwe regel...) duur? Veel minder dan op mn gsm, maar alleen bruikbaar achter een pc :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ik heb zo'n bundel 50 smsjes voor 4,50 euro ofzo.. dus reken maar uit ;) (ik ga er trouwens altijd wel overheen :( ) Zijn er mensen die ervaring hebben met sms versturen via internet? Ja, alleen die reclame troep is bagger dus ik doe het niet meer :) was het handing? nee duur? nope |
Tja wat is veel. Ik vind dat ik veel sms en ik betaal 8 cent geloof ik. Dus.
|
Citaat:
|
ik geef per maand 10 euro uit aan beltegoed, bel nooit maar sms wel en die kosten 9 cent.
|
Ik dacht dat sms in mijn bundel zat maar blijkbaar dus niet, dus nu betaal ik voor elke smsje 20 cent ofzo
dus ik sms amper |
gemiddeld 320 per maand.
en ik heb een bundel van 300 smsjes voor 18 euro bij orange. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |