![]() |
Waar denken jullie aan voordat je gaat slapen?
Nou, waar denk je aan als je lekker onder de wol ligt en bijna slapen gaat?
Ik denk meestal nog even aan de mensen die ik die dag gesproken heb. Oja, er spookt meestal ook een liedje door mijn hoofd. En jij? |
Mensen en muziek en dromen.
|
Voornamelijk aan haar :bloos:
En aan hem :( |
Als ik aan dingen ga denken die die dag gebeurd zijn, val ik niet in slaap. Ik denk dus aan fijne dingen en dan droom ik zo weg :)
Sex dus :p |
pff vanalles, maar meestal heb ik dar geen tijd voor, slaap nogal snel in
maar anders alles wat er op mn padje komt |
Aan wat voor wanstaltige posts ik de volgende dag weer zal gaan plaatsen op het forum.
|
Dat verschilt per keer joh.
|
of ik aub niet meer wakker mag worden morgen!
|
Citaat:
Het is dan ook de bedoeling dat je een onderwerp of voorbeeld noemt, of iets van die orde. |
Ik ga altijd gesprekken in mijn hoofd verzinnen. Dan denk ik: morgen ga ik dit écht zeggen, maar als ik dat dan doe, dan antwoord diegene niet wat ik in mijn hoofd had en dan is het niet meer leuk. :o
|
Wat ik de volgende dag moet doen, ik ga m'n beslissingen va ndie dag nog na en ik denk aan wat mensen.
|
Citaat:
|
Als ik aan "leuke dingen" ga denken, goede muziek in mijn hoofd heb, na ga denken over wat ik die dag gedaan heb/de volgende dag zal gaan doen en dat soort zaken, val ik pas na vele uren in slaap.
Daarom denk ik maar aan de meest abnormale dingen, zoals bijvoorbeeld konijnen die uit broodroosters komen, zich daarna binnenstebuiten keren, veranderen in potloden die vervolgens wegschieten en een grassprietje doormiddenhakken enz. Dat is één van mijn beste trucs om in slaap te vallen. :) (y) |
Citaat:
|
Over het algemeen nergens aan, ik kijk tv en neem dat dus in me op.
Als ik niet kan slapen voornamelijk aan hoeveel uur ik nog te gaan heb tot de wekker en hoe gebroken ik me de volgende dag zal voelen. |
Ligt eraan hoe moe ik ben. Maar normaliter gewoon aan mensen en dingen die ik heb gedaan/ga doen. Met toetsweken ook veel aan de komende toetsen.
|
Elke avond anders. Vaak over iets wat ik die dag heb gedaan, of iets wat ik de dag erna ga doen.
Ook spelen er in mijn hoofd hele films over situaties die misschien wel eens zouden kunnen gebeuren. |
Citaat:
:) |
Citaat:
En over iemand of of die een vriendin heeft en waarom ik dat steeds denk. Verder over wat ik gedaan en heb gezegt heb wara ik eigenlijk wel spijt heb of dat ik het anders moet aanpakken. |
Citaat:
|
Ik denk dan meestal van waarom ik in bed lig.... :|
|
forum :|
|
spacen als een gek :P
|
Vanalles. Van vrienden tot de jongen die ik leuk vind, tot wat ik nog moet doen (dat helpt overgens niet om snel te slapen :o ) en heerlijk op een warm strand zitten etc.
|
Ik voer altijd denkbeeldige gesprekken met iedereen voor ik ga slapen. :confused:
|
*denkbeeldige gesprekken
*wat ik morgen ga doen (inclusief aan wie ik pb´s ga sturen en met wat erin en wat ik in mijn lj ga schrijven enz.) *mijn toekomst *mijn verleden *wat ik die dag allemaal heb gedaan *over hoe dat ene liedje nu ook alweer ging *of ik vandaag snel in slaap zal gaan vallen of juist niet en of er brand zal komen of een inbreker Zulk soort dingen:) |
inderdaad :D
denkbeeldige gesprekken over mijn verleden, over mijn toekomst over dat ik eigenlijk te weinig gerookt heb (denk ik iedere dag) over wat ik allemaal had moeten doen maar het niet gedaan had omdat ik te lui was. over een manier waarop ik mijn ouders kan laten scheiden over een nieuw bijbaantje |
Citaat:
Verder aan personen, aan de dag en de volgende dag. |
Citaat:
|
Aan Bob. Soms ook nog even aan Wawl of Ertur. :)
|
Aan mijn vriendje, wat ik die dag gedaan heb en wat ik de volgende dag moet gaan doen.
|
Aan wat ik de afgelopen dag(en) gedaan heb, over andere personen, wat ik nog moet doen.
|
Wat ik die dag heb beleefd en aan mijn vriend.
|
Vrouwen.
Maar dat is niet specifiek alleen voor het slapen gaan. |
Ik houd het niet bij.
|
Het begint met een D.
|
Citaat:
|
Japan. Maar dat zal wel komen doordat ik voor het slapen gaan altijd nog even de volledige hiragana- en katakana-syllabaria uitschrijf, om het er goed in te krijgen en te laten.
|
Ik zou het echt niet weten dat ben ik als ik wakker word al lang vergeten.
|
Citaat:
En soms is het zalig om gewoon even heerlijk te fantaseren, dan zou je bijna wensen dat je nog niet in slaap viel :) (en ja dat kan ook over alles zijn ;)) |
ik denk nooit ergens aan, d.w.z. niet iets wat zo interesant is om het te onthouden en vervolgens te posten.
|
Citaat:
|
ben ik ook :p
|
Citaat:
|
Dat gaat niemand wat aan. :o
|
aan jouw moeder
|
Aan alles wat ik heb beleefd in mijn leven...
|
over het algemeen wat ik allemaal gezegd en geschreven heb op een dag, en vervolgens wat ik had moeten zeggen of schrijven of waar ik me had moeten inhouden en hoe ik alles dan weer recht ga trekken enzo :)
|
Mn vriend: hoe het zou zijn moest hij nu bij mij zijn.., ik begin soms gesprekken in mijn hoofd en denk er dan bij van 'oh nee, dat kan ik toch niet zeggen' en verander dan weer alles..liedjes die in mijn hoofd blijven zitten,..
|
Wat ik de dag erna allemaal moet en ga en wil doen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |