![]() |
grafische kaart??
een tijdje geleden heb ik de sims 2 gekocht, gwoon voor de pc. nou zeurt dat ding dattie geen grafische kaart kan vinden waar direct X 9.0 op kan ofzo..
weten jullie wat ik hieraan kan doen??? alvast bedankt ;) |
Is denk ik beter op software.
|
Een grafische kaart kopen waar directX 9.0 op kan. :rolleyes:
|
op kan of op zit? als t er niet op kan is je kaart gwn te langzaam denk ik, en anders direct x 9.0 installeren :p
|
Wat voor grafische kaart heb je?
|
Kleine gok: onboard :p
|
of een TNT 2 of een Rage 3d Max of zo :P
|
[OFFTOPIC]
Sims 2 zuigt :p [ONTOPIC] Misschien eens vragen bij computertotaal forum, computer totaal is een blad voor diegene die dat niet weten. Kun je hulp vragen over alles en nog wat als het maar met computers heeft te maken :). hier is url Klik |
Citaat:
|
'wijsheid komt met de jaren....'
|
Ja dit is hier ook voor maar ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die 'echt' experts zijn :) vandaar
en tja wijsheid komt met de jaren :rolleyes: |
Citaat:
|
boei-uh
|
Citaat:
|
kom, laten we alles gezellig naar andere fora gaan doorlinken..... :rolleyes: (n)
Offtopic: Ben het wel met je eens over Sims2 hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is nog jong hij weet niet waar hij het over heeft, omdat hij op het computer totaal forum rond huppelt.
Hij weet niet eens het verschil tussen GPU en CPU. Man man man, die jeugd van tegenwoordig, luistert teveel naar watskeburt, ga toch eens wat doen met je leven! |
Mensen dit gaat offtopic. En zelf werk in nu 6 jaar in de IT en vind dat ik en zeker menig ander op dit forum wel de kennis in huis hebben, maar ontopic nu.
Kun je de precieze omschrijving geven van het probleem ipv ofzo, aangezien jij denkt dat het om de grafische kaart gaat maar dat is helemaal niet zeker. Persoonlijk denk ik wat eerder in dit topic is gezegd dat het om directx gaat, die kun je gratis van microsoft.com downloaden. |
Als je kaart geen DX 9 goed ondersteundt heb je er niet veel aan :)
|
We zullen toch echt moeten weten wat voor grafische kaart de ts heeft voordat we haar verder kunnen helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Anders zorgen we ervoor dat we elkaar massaal gaan zitten afzeiken hierzo (y) :rolleyes:
|
Citaat:
directX 9.0 kun je ook via de cd=rom installeren, en dat heb ik gedaan,, maar ik weet niet hoe ik dan aan die grafische kaart kom.. sorry,, ben nou eenmaal geen computerfreak :bloos: :D |
Vraag eens aan iemand die er verstand van heeft of hij of zij eens naar je pc wilt kijken, je moet waarschijnlijk een nieuwe videokaart of een hele nieuwe pc ligt aan je specificaties van je pc
|
Citaat:
Ik zou eens informeren bij een vader, broer of weet ik het wie, iemand met verstand van computers in ieder geval. Ook kan je eventueel eens rond kijken op het subforum Hardware . Daar is alvast een heleboel informatie te vinden. Daarna zou je een zoekpoging kunnen wagen met Google . Ik denk dat je dan al een stuk meer van je probleem af weet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |