![]() |
[photoshop] Engeltje...
hoihoi,
ik probeer photoshop de laatste paar maanden wat te ontdekken en ben van maning dat de tijd nu wel rijp is om eens iets te posten. Dus bij deze een frutsel dat ik gemaakt heb met als basis een foto van een vriendin. Graag alleen positive reacties, liever geen (onderbouwde) kritiek... eindresultaat http://www.skriim.nl/lot1.jpg het origineel http://www.skriim.nl/lot2.jpg |
Wow wat mooi :)
Echt mooi :) Echt heel heel mooi :) Wat heb je dat mooi gedaan :) Super (y) Helemaal te gek :) Wou da iK dah kn :) :D :cool: :bloos: |
Citaat:
|
lol captain :D
Mja ik vind het nogal nutteloos dat je alleen positieve reacties vraagt. Moet iedereen jou nu ophemelen ofzo? Daar heb je toch niets aan? |
moet ik er nou echt een smiley achter zetten voordat jullie doorhebben dat het sarcastisch bedoeld is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar nu weer even on-topic mensen!
|
Hou eens op met kutten en vertel die jongen gewoon even dat ie iets moois gemaakt heeft... Sjongejonge. Je moet het ook twee keer uitleggen hier he.
|
drie keer bedoel je?
|
Ach zit niet zo te bitchen, ik heb toch gezegt dat ik het mooi vind....tot 7 keer toe.
|
weet niet of je mij bedoelde captain maar ik had het iig tegen degene boven me. te lui om te quoten mm.
|
Ik had het niet tegen jou.
|
Citaat:
|
Iehl... :s
|
wat een stelletje zeikwijven hier!
gadverdamme zeg... |
Als boven het plaatje 'eindresultaat' juist 'origineel' had gestaan en vice versa, had ik het een stuk knapper gevonden. (y)
|
Het lijkt alsof de vleugels niet uit haar rug groeien (wat toch wel een kenmerk van een engeltje is), maar er gewoon achter gezet zijn... (wat je waarsch ook gedaan hebt)... Dus daar even aan werken
Veder vind ik de achtergrond heel erg simpel, net als het witte lijntje om haar heen... Ik vind hem dus niet zo, maar als dit je eerste werkje is, dan zul je vast nog wel een stijl ontwikkelen |
engeltje en vleugels vormen geen geheel.
Verder is het prachtatastisch hoor, nou nou, chapeau...... |
Mensen, zoals ik al zei begin ik net, kennelijk is het voor de meeste mensen verschrikkelijk moeilijk om daar rekening mee te houden en wordt er van iedereen die post verwacht dat ze stuk voor stuk meesterwerken afleveren. Voldoe je niet aan deze eis? Dan kun je evengoed een slotje voor je topic aanvragen want normale reacties kun je dan wel vergeten...
Vriendelijk bedankt allemaal! stelletje kleuters... |
Kinderen :rolleyes:
Ik vind het iig mooi gedaan (y) |
Op eigen verzoek dicht.
Mensen, sommige reacties zijn echt te flauw en kinderachtig, zo hoeft het echt niet. Maar ts, zoals ik ook al zei, alleen positieve reacties verwachten is onzin. Dan moet je hier niet willen posten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |