![]() |
strippen
ik heb een vraagje wat voor muziek moet je now gebruiken voor een strip akt zou hetw el leuk vinden dat een x te geven voor me vriendje :)
|
De Dikke Fan Dales - Ik kan niej spelluwn
|
Frans Bauer - Heb je even voor mij.
|
Bzb - Slettebak
|
doe's normaal :nono:
OT: ik heb geen idee, gebruik hetgeen wat dan al opstaat. |
In elk geval níet iets snels. Tegenwoordig lijkt iedereen op harde snelle muziek te willen strippen, ja leuk, maar dan ben je zó uit je kleren en het moet juist lekker lang duren, en als je een beetje beweegt op de maat van de muziek kun je dan wel met je borsten schudden, maar niet echt sensueel dansen.
Verder is het wel handig om een nummer te nemen dat je vriendje mooi vindt. |
Etta James - (I want to) Make love to you :) (sowieso etta james eigenlijk)
|
Air. (y) ♥
|
The stripper, uit Full Monty
Dat is geen grapje dat is echt stripmuziek :D |
Citaat:
|
You can leave your hat on! :D
Offuh, oudje: Another Level - Freak me. Ik kwam er laatst achter dat de tekst (die ik op dertienjarige leeftijd inderdaad nog niet verstond) echt best kinky is. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Joe cocker is de artiest ervan :P *kwou dat nummer zelf eigleijk ook noemen* ;) |
Citaat:
|
Private Dancer, You can leave your hat on, Hand in Hand Kameraden
|
stan getz - people time
maar dat is een erg langzame erotische dans met kaarsen waaruit een nachtlange bezwete langzame sex moet voortkomen. :bloos: |
jetz geht loss (Y)
|
Rammstein - Buck dich
|
Stoma - Drastic Clit Castration.
|
Citaat:
|
Another Level - Freak me
Joe Cocker - You can leave your hat on Tina Turner - Private Dancer Britney Spears - Slave for you Madonna - Justify my love Lil' Kim - How many licks Christina en aanhang - Lady Marmelade |
Ehm, hebben jullie wel door dat private dancer gaat over een stripper die haar werk niet leuk vindt, het alleen voor het geld doet, liever ergens rustig zou leven met een gezinnetje, en de mannen die naar haar kijken maar niks vindt? Lijkt me niet echt een sympathieke tekst tegenover de jongen/man voor wie je stript.
|
Citaat:
|
Natuurlijk kies je dan voor: TLC - Red Light Special (y) daar kan niets aan tippen!
|
Stealers Wheel - Stuck in the middle with you
en dan wel het dansje dat die knakker in Reservoir dogs doet als hij met zn scheermes dat gezicht verminkt. |
Lady Marmelade! :)
|
britney spears - breathe on me
chris isaak: baby did a bad bad thing |
Goldfrapp - Crystalline Green
Die is er uitermate geschikt voor. |
|
Red light special van TLC, lekker langzaam met de goede tekst ;)
|
I'm a dancer - Herman
|
Onee onee onee ik weet een betere!
Dying Fetus - Pissing in the Mainstream :D |
Citaat:
|
Mindless Self Indulgence - Fuck You
|
Citaat:
de tekst is ook wel toepasselijk "here i am, stuck in the middle with you". Uiterst romantisch! |
hoe heet dat nummer dan wie altijd bij flodder word gebruikt..
ook een bekend strip nummer weet alleen niet hoe die heet... |
the pink panter song
:D |
The star wars theme :D
|
Titanic gedoe?
Of theme van armageddon |
Katastroof - Dikke Tetten:D
|
Candy Dulfer- Lily was here
Kylie Minogue- Red blooded woman/ chocolat Ginuwine- Pony R Kelly- Sex me En zo kan ik nog wel doorgaan :D |
'koop' Carmen Elektra's Earobic Striptease
|
Slipknot - wait and bleed
:D :D :D :D :D :D :D |
Aphex Twin - Ventolin
|
Ben het helemaal met Kruimel eens : You can leave your hat on! volgens mij is ie van Joe Cocker???
|
Citaat:
(y) (y) (y) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |