![]() |
Liedjes van jullie samen
Hebben jij en je vriend(in) ook een speciaal liedje?
Welk liedje is dat? |
Héél veel. Naja ik ervaar ze stuk voor stuk als speciaal voor ons..
Lifehouse - Everything Incubus - I miss you Tsunami Bomb - Simple truth En zo kan ik nog wel even doorgaan.. |
Here Without You - 3 Doors Down
Holiday in Spain - Blof |
mylo-in my arms
|
The Eagles - The heart of matter
en Rosie Thomas - Since you've been around :) |
Er zijn wel liedjes die wij samen met veel weemoed luisteren, maar we zijn nog niet tot het 'liedjes van ons samen' niveau gedaald.
|
Neophyte - Not enough middle fingers
|
Nee geen liedje samen, al zijn er wel liedjes die me aan haar doen denken, maar dus alleen van mijn kant zeg maar. ;)
Sasha - Believe Paul Mccartney - My Brave Face |
ex vriendje, dat wel.
beck - everbody's gotta learn sometimes jimmy eat world - sweetness (we hadden elkaar 'ontmoet' tijdens concert <3 ) blink 182 - i miss you franz ferdinand - jaqueline |
Nee. Maar dat had ik ook niet met mijn ex eigenlijk. Behalve toen het uitging (Marco en Do - voorbij), omdat we toen hij met de trein vertrok we allebei aan dat nr moesten denken en ik heel veel heb gehuild bij dat nr :D :p
Maar met mijn vriend heb ik geen liedje, maarja, wat niet is kan nog komen he :D :p Al is het niet iets nodigs ofzo :D |
Ik vond dat we een liedje nodig hadden (in een niet-serieuze bui) en toen zette ik de tv aan op mtv en zei dat het nummer dat nu op zou staan ons liedje zou worden.
was het robbie williams - sexed up. maar dat werd dus wel echt ons liedje :D |
Bob Marley - One Love
|
colour of fire - jennifer
<3 |
Acda en de Munnik - Slaapliedje
Laat me zitten in het donker Laat me zitten in de nacht Ik zie je schaduw in het duister Ga maar slapen, 'k hou de wacht Laat me zachtjes voor je zingen Een lied wat net nog niet bestond Een lied wat morgen weer verandert En zo nooit wordt afgerond Laat me zitten Laat me zingen Van zo blij dat ik er ben Van je ogen, je lach Je tranen, die dingen Die ik zelfs hier in het donker nog herken Geef je over aan het donker Laat je vallen in de nacht Vergeet alles wat er was, weet Dat ik morgen op je wacht Gaan we morgen samen spelen Gaan we lachen in de zon Ik zal je zingen van het leven En hoe het dat pas bij jou begon Geef je over Ik zal je zingen Van een wereld zonder pijn Je hoeft niet te weten Van die dingen Alleen zo hier met mij samen te zijn En te horen van een leven Waarin de liefde weer regeert En te geloven, al is het maar even Dat de haat wordt aangeleerd Dat de mensen liever zoenen Dan dat ze vechten op het journaal Dat beer weer beter wordt De poes morgen wel weer opstaat Dat die ook slaapt en dat het goed komt allemaal Hoor me zingen van een afstand Hoor me zingen door de nacht Ik vraag de sterren om bescherming Ik zie de maan die ook naar jou lacht Morgenochtend ben ik bij je Kijk je op in mijn gezicht En een kusje voor je moeder Die daar in het grote bed naast je ligt |
you're beautiful van James Blunt! Die begon in te worden en dat liedje was constant op de radio. Toen moest ik steeds aan hem denken als ik hem alleen hoorde, en hij ook aan mij :D
|
Citaat:
|
we hebben niet echt een "ons" -liedje
moet wel bij Maroon5-Must get out aan hem denken hij had dat liedje op zn pc, draaide die vaak niemand anders die ik ken draaide dat nummer daarom is het speciaal "zijn" liedje, doet me aan hem denken nou hoorde ik m 2 weekjes terug ofzo op tmf, had um al lang niet meer gehoord dus was weer ff blij, vet onverwacht :D |
You're beautiful van James Blunt, omdat hij vind dat dit liedje over mij gaat :bloos:
Love you more van Racoon, omdat hij zegt dat er een zin in staat (everyday i love you more) wat voor ons geldt. Everything van Lifehousen, omdat ik dat zo'n ontzettend mooi en toepasselijk nummer vind. |
Toontje Lager - Ik heb stiekem met je gedanst
|
Euh... denk bij zoveel liedjes aan haar, maar als ik er eentje uit zou moeten kiezen: Anders, anders van Herman van Veen.
|
Ik denk Bliss van Muse.
|
Met mijn ex had ik Paradise City van Guns 'n Roses (hoe we daar bij komen....?) en This moment van Melissa Etheridge
|
gabriel rios, ghostboy- broad daylight
t leidje van de appelsientje mild reclame, daar hebben we m niet van btw;) |
Citaat:
|
Aerosmith - Don't wanna miss a thing
|
Citaat:
|
just like a dream van the cure. en lovecats.
|
Creed - Higher <33
|
Hm, niet in het bijzonder, maar er zijn wel nummers waar mijn gedachten toch weer even afdwalen naar mijn ex :D Maar ik denk dat we te kort samen waren om echt eigen liedjes te krijgen. Ik kan nu alleen even niet op die nummers komen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben geen liedje (volgens mij).
Citaat:
|
Whitney Houston- I will always love you :bloos: ....omdat we allebei dit gevoel voor elkaar hebben
|
Citaat:
|
Robbie williams - the one
niet speciaal om de tekst ofzo.. maar dat gaat over me ex. En dan nog een liedje dat hij zelf voor mij heeft geschreven, op piano |
hmmz, niet echt een nummer voor ons samen, maar we kunnen wel samen lekker op de bank liggen een dvd kijken/luisteren van de Golden Earring
en samen gezellig naar concert gaan van hen (Y) |
Ik houd niet van liedjes. :mad:
|
Nein.
|
Tjaa bij mijn ex wist ik dat Precies, maar nu zou ik het niet weten eigenlijk :confused: Vind ik wel jammer.
|
Metallica - Nothing Else Matters
Oeeeeeh zoo mooi nummer oowk ! me vriend speelt 4 jaar (electrische) gitaar, hij had toen we nog niks hadden een nummer voor me geschreven, elke alinea van het nummer eindigde met het zinnetje ' nothing else matters ' hij heeft het toen een keer voor me gezongen en gespeelt op de melodie van nothing else matters.. ZOOOOO LIEFFFFFFFF :D kwas meteen verkocht ! :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Muse - Bliss
Muse - Sunburn. Meneer is gedreven pianist en speelt altijd voor me. En dit speelt hij het liefste, voor mij. |
ik weet niet hoe het nummer heet en ook niet hoe je het schrijft ja lekker makkelijk he.
die van raise the day nomanomaje ofzo?? |
:(
|
Citaat:
|
IK VIND:
The scientist - Coldplay. Gewoon, omdat: mooi nummer. |
Brown eyed girl is ons liedje.
Verder moet ik bij Avond van Boudewijn de Groot altijd aan hem denken. Zo zijn er meer van Boudewijn trouwens. Het leukste is eigenlijk dat ik eindelijk iemand heb gevonden die dat ook goede en leuke muziek vindt! |
Citaat:
Mijn weemoed: Creed - Lullaby en Alanis Morissette - King of pain. En Jack off Jill - Strawberry gashes. En ik vind het niet eens zulke mooie liedjes.. |
Bare naked ladies - If I had a million dollars :cool:
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel...!!
Maar vooral: My boo - Alicia Keys & Usher |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |