![]() |
Lieve Patty..
Het nieuwe programma van Patty Brard..
Hierin helpt ze mensen met liefdesproblemen.. Echt té vermakelijk! Wie doet hier nou aan mee? |
Misschien kan ze beter zichzelf eerst helpen :o
|
Het doet 'Lieve Martine' in ieder geval geen eer aan!
:( |
Nee..haha! Echt errug..
Mn buurmeisje deed er gister aan mee! hóe fout!!? :nono: |
Citaat:
|
Moet dat wandelende veenlijk aan anderen relatieadvies geven? Off all people? En zijn er serieus mensen die haar vertrouwen? Wat een paupers! Hoe vaak is die Brard nou al van partner gewisseld? Iedere week staat ze in een roddelblad met een vervroken relatie. Nice going, Pat!
|
Kvind het wel een leuke BNer om naar te kijken op tv....alleen die over de top schaterlach en dat kalimero stemmetje dat ze soms opzet is zo verschrikkelijk (n)
"Whahahahaaaaaaaaaaaaaa" |
hahaha.
|
Citaat:
You're Freaking Kidding Me :eek: Verschrikkelijk mens, verschrikkelijk programma (N) |
Alsjeblieft zeg, wat een kloteprogramma...
|
Vindt het wel leuk (y)
vindt patty nu eenmaal gewoon een topwijf |
Citaat:
(alhoewel... vind met dt...) |
Leeft dat mens nog? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, dat zij net uitgerekend relaties moet oplossen. Kan het nog hilarischer? :D Maar het is wel leuk om naar te kijken!
En wat een debiel die zijn vriendin bijna gewurgt had. En dan wil ie haar nog proberen terug te krijgen. Wat een debiel.. :o |
Ik heb het nog niet gezien, maar ik denk dat het zo vreselijk is dat het weer leuk wordt.
|
Dat er überhaupt nog iemand is die Patty Brard nog serieus neemt moge al een wonder genoemd worden. Laat staan dat er dan ook nog eens mensen zijn die haar liefdesadvies als nuttig beschouwen. Hoe kansloos ben je dan wel niet. :eek:
|
Citaat:
|
Doe nou niet zo geschokt om de ontdekking dat er mensen zijn die Patty Brard leuk vinden. Als niemand haar leuk zou vinden, zou ze al lang niet meer op tv zijn, en idioten hou je toch.
|
Citaat:
|
Ik vind Patty normaal echt vreselijk, maar in dat programma toch ietsje minder vreselijk dan normaal..
maar dat programma was verder ook niet echt wat. |
Citaat:
|
Oh jeej, dat word weer wat. Ik heb eergister al naar Slapen bij Frans gekeken, en gisteren naar de Pfaffs (?)..Ik heb me werkelijk doodgelachen, wat een stel kleine kinderen zeg, en dat lompe gelach van Frans en die gasten. :D
|
Citaat:
Verder heb ik ook een teringhekel aan al die "kijk mij leuk zijn want ik heb een real life soap". Van mij mogen ze al dit soort bull-shit programma's afschaffen en weer eens een keer fatsoenlijke televisie gaan maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag pas een stukje. Vond het wel leuk :o Alleen van die camp-mensen doen er aan mee en das wel hilarisch om te zien (y)
Was zo'n meisje dat onzeker was of haar vriend wel echt van haar hield. En toen wilde zij tegen hem zeggen hoeveel zij van hem hield, zodat hij iig niet hoefde te twijfelen ofzo. Maar toen had Patty ervoor gezorgd dat hij juist haar zou verrassen en dat hij zou zeggen hoeveel híj van haar hield. Dus Patty lokte haar mee naar een kerk, stond ie daar met een bos rozen en in een net pak. Zij reageert er al nauwelijks op, alsof dat heel normaal was. Hij hield heel betoog: en ik hou zoveel van je. we hebben zoveel meegemaakt samen. ik wil je niet meer kwijt etc etc. Zegt zij heel droog: O. Dat is lief. En toen was t weer goed! Ja :confused: De passie vloog er weer van af. Maar je had t moeten zien, want ik kan niet goed uitleggen hoe stom t was :D |
Citaat:
ik haat dat mens uit de grond van mijn hart. ik heb een iig een bloedhekel aan haar, laten we het daarop houden:) |
Ze krijgt in elk geval de emoties terug die ze uitstraalt :D
|
tenenkrommend
|
haha ik lag echt in een deuk om dat programma :D geniaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afschuwelijk, ik heb een hekel aan patty.
En je kunt meteen zien hoe diep mensen kunnen zinken, liefdes problemen laten oplossen door haar :rolleyes: |
Citaat:
|
Heerlijk programma, leedvermaak is het beste vermaak wat er is. Wat zijn die mensen dom zeg... je zou ze in de dierentuin moeten zetten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: tenminste de mensen die er serieus naar kijken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |