![]() |
what kind of pill?
Beste drugsliefhebbers/gebruikers,
Ik wil "gewoon" een keer een pilletje slikken, gewoon om te kijken hoe het voelt.. *of is dit raar?* :s maar wat raden jullie aan te gebruiken? ik wil niet in een bad trip terecht komen of out gaan!? dus..? aanraders? afraders? :confused: |
Als ik hier een paarse pil slik met een mercedes logo, en daar ga ik helemaal goed op, dan kan jij in je omgeving op zoek gaan naar zon zelfde soort pil, maar dan krijg je 9 van de 10 keer een pil van een andere drukker, en dus een pil met verschillende inhoud.
De kleur/logo van een snoepje zegt niks, als je wilt weten wat er in je pil zit kan je hem laten testen. http://www.drugs-test.nl/default10949.html |
Inderdaad. Wat er inzit variëert. Sowieso zijn er ook verschillende pillen met verschillende werkingen op de markt.
Van XTC krijg je geen trips, ook geen bad trips. Alleen een gevoel dat vrij moeilijk te omschrijven is en erg relaxed is als je er van houdt. Maar van dxm-pillen krijg je in de juiste hoeveelheden wel heftige trips. |
Waarom wil je het proberen?
Dan weet je ook welke je moet hebben. En het uiterlijk zegt niks. Zoek via google testadressen. |
uh wat voor drugs wil je proberen? uit je verhaal af te leiden weet je helemaal niet wat voor drugs er allemaal op de markt zijn en wat voor pil je wil (xtc?). waar heb je al ervaring mee?
ga je eens inlezen! en nee het is niet raar dat je wat wil proberen omdat je nieuwschierig bent |
Citaat:
|
Mgoed, voor gerichte adviezen, verkooppunten en testpanels is de PM uitgevonden.
|
jagged lill pill
|
Al Ann is more is set
"gewoon een keer een pilletje slikken, gewoon om te kijken hoe het voelt.. of is dit raar?" Erg cliché en daarom niet raar maar wel vreemd ;) Een bad trip, nah, alleen o pandere pillen dan die die op mdma gebaseerd zijn. Bad trips op goeie mdma zijn als in slaap vallen van sterke koffie, daar is t niet voor gemaakt. "Out" gaan zal je niet van 1 pilletje, maar als je de pech (of het geluk) treft dat je eerste pilletje een 140er is en em in 1x wegspoelt met n flinke slok vodka kan je wel goed van de wereld geraken. Maar dan weet je wel hoe t voelt, dus ook in dat geval mission accomplished lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik raad de pil van drion aan (y)
|
Citaat:
|
Je gaat gewoon naar de dokter en vraagt daar een receptje. Gewoon naar 'de pil' vragen (y)
|
amph of mdma
|
ik zou voor pos-51 gaan (Y)
|
moet je voor dxm pillen een recept krijgen bij de dokter, of kun je het gewoon kopen bij de drogist?
|
kijk maar bij de drogist naar hoest drankjes en dingen, staat het ergens tussen :p
|
DXM (n)
Dat spul wil ik zelfs niet dood in m'n keel hebben! bah! |
mwah, als je dood bent merk je er toch niet veel meer van
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |