![]() |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? deel 18
|
The Wolf Man - 7/10.
|
Donnie Darko. Again. Nog steeds (y)
|
Halloween 4
Natuurlijk niet origineel, maar wel vermakelijk. 'evil' has returned! Best een aantal spannende scenes, genoeg voor wat simpel vermaak. |
Citaat:
|
A history of violence.
Wel leuk. De actie was lekker expliciet in beeld gebracht en de gesprekken waren ook af en toe best grappig. Bij de muziek (van Howard Shore) had ik soms wel het gevoel alsof het deuntjes waren die LOTR niet gered hadden.... Maarkan aan mij liggen. Minpuntjes waren de sex- en naaktscenes die niks toevoegden en het plotselinge eind. |
Robots (y)
http://img.mysan.de/mymovies/robots/...3_1400x790.jpg Lekker makkelijk kijken (zoals alle animatiefilms), grappig, er zit verhaal in en het moraal is niet irritant overdreven naar de voorgrond geschoven, zoals bij sommige animatiefilms. Oog voor detail, goede stemmen... Ok, ik ben blij. ;) |
Citaat:
http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg http://www.spawn.com/news/images/akira.jpg Ja hoor, lekker makkelijk kijken. |
The descent
Leuk horrorfilmpje, groep van 7 vrouwen gaan een grot in, en moet er proberen uit te komen. Beter dan The cave (y) Alleen het einde was zwaar kut. |
equilibrium
Vond 'm erg leuk, vermakelijke shoot outs en mooie set. Goed verhaal, over oorlogen die veroorzaakt zijn door emotie en om daarom alle emotie uit de mens te halen. |
Citaat:
Spoiler
|
Xmen voor de verandering eens.
|
troje, gaat wel alleen klopt er niks van die film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In her shoes,
Gister in de Sneak. Erg leuke film. Voor de vrouwen genoeg drama, voor de mannen genoeg cameron-kont-shots. Leuke comedy/drama verhouding ook. |
Una Giornata Particolare - Prachtig > 8.5/10
|
Robocop, vorige week ofzo. Klassieker, ik kende hem nog niet en had toch niks beters te doen, dus....goeie film :)
|
Shaun of the dead
niet bjizonder wel aardig. |
Mystic River
Een film geregiseerd door Clint Eastwood, mijn verwachtingen waren daarom niet echt hoog. Toch (tot mijn verbazing:P) was het een goede film, mooi verhaal, vrij goed geacteerd. Mimic 2 Slappe, goedkope horrorfilm die eigenlijk helemaal niet eng is. :o |
Flightplan
Prima film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Casshern - Nee, dit was niet echt veel, maar ook niet volkomen kut. 5.5/10
|
Serenity, op zich wel oke
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond casshern wel een zeventje waard (y)
|
Citaat:
|
Psycho (1960)
Fantastische film. Hoewel ik er natuurlijk veel van gehoord had, ging het eigenlijk heel ergens anders over dan ik verwacht had. Er was veel meer 'spanning' en veel minder 'horror'. (Daarentegen heb ik nog nooit eerder een Hitchcock gezien.) Het einde zie je op zich wel vanaf halverwege aankomen, maar desondanks blijft de aandacht volstrekt bij het scherm. Absolute aanrader. |
Citaat:
Zal wel even zoeken :o |
Citaat:
|
Million Dollar baby
Had totaal geen verwachtingen toen ik 'm ging kijken, waardoor ik erg verrast was. Goed uitgewerkt, mooi, indrukwekkend en meeslepend tegelijk. (y) |
Meet Prince Charming , gratis dvd van de free record shop :D
Ik had hem niet op dvd hoeven hebben. Echt zo'n zaterdagmiddagfilm. :o |
Citaat:
|
Citizen Kane
Erg goede film, maar wel een tikkeltje overrated. |
La Plage des Enfants Perdus
Redelijk tot goede film (y) |
Jarhead
IJzersterke weergave van de nutteloosheid van de troepen in Irak ten tijde van Desert Storm. |
High Noon
Goeie film waarbij de spanning echt wordt opgebouwd. Jammer van de laatste minuut, dat had duidelijk beter gekund. |
Silence of the Lambs
9/10 |
Kaïro (aka Pulse), (y) :cool:
|
Alien (Y)(Y)
|
Massaï - Les Guerriers de la Pluie
Mooie film (y) |
Citaat:
ok dan ... iig : Danny the dog : Ruig! , het overtrof al mn verwachtingen ik ben geen jet li fan maar vond deze toch erg goed te doen |
Citaat:
|
L.A. Confidential - Eindelijk. Hij was echt heel erg goed, leuk hoe ze telkens maar een aantal elementen uit de jaren 50 hadden gepakt en die op de achtergrond geschoven hadden, zodat het ook niet echt een eerbetoon werd. Alhoewel ik het op een andere manier leuk vond dan de regisseur bedoelde zag ik later in de extras. Linkjes naar de waargebeurde dingen waren ook erg leuk. De rol van Crowe was erg gaaf, deed me veel denken aan Marv van Sin City (of andersom, ik weet niet wat er eerder was, het boek van L.A. of de comic van Sin City), Kevin Spacey was echt hilarisch. Muziek was ook lekker. Ik heb me prima vermaakt!
8.5/10 |
Mean Girls<3333
|
Changing lanes
Beetje standaard maar opzich wel aardig :o Pirates of the caribean Heb ik geloof ik al zo'n 8 keer gezien maar blijf hem gewoon leuk vinden (en Johnny Depp is echt geweldig in deze film (y) ) |
bad santa - viel tegen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |