![]() |
Draag jij een horloge?
En als je er een draagt, draag je die dan altijd (dus ook 's nachts of alleen overdag?). Het valt me steeds vaker op dat mensen geen horloge meer dragen maar ik nog wel altijd, ook 's nachts.
|
Ja, altijd overdag, maar niet 's nachts en niet tijdens het sporten (dat mag dan ook niet :p). Ik vind het irritant als ik niet op elk willekeurig moment de tijd kan bekijken (als ik geen horloge om heb, kijk ik om de 10 min. op m'n telefoon..).
|
Ik draag hem altijd overdag, en als ik hem niet aan heb, dan ga ik (als dat kan) soms speciaal terug naar huis om dat ding te pakken. Als ik hem niet aan heb, dan mis ik iets, behalve 's nachts. Heeél soms heb ik hem om, maar van de 20x heb ik hem 19x niet om
|
Ik draag overdag altijd een horloge, behalve bij het sporten. 's Avonds voor het slapen gaan doe ik 'm af, omdat slapen met een horloge irritant vind.
|
Ja. Overdag, maar lang niet altijd.
|
Nee.
|
Ja, eigenlijk altijd. 's Nachts niet.
|
altijd, behalve 's nachts en als ik achter de piano zit. ('s nachts lijkt me eerlijk gezegd ongezond, en achter de piano irriteert zo'n ding aan mn pols me mateloos).
|
Nee, maar ik ga binnenkort wel een kopen.
|
Nee, de tijd heeft geen grip op mij
|
Ja, doordeweeks altijd. In het weekend draag ik meestal geen horloge, behalve als ik ergens naar toe ga.
|
Nee, nooit echt gedaan ook. Ik vind het niet nodig en ook niet handig omdat je 'm dan steeds overal voor af moet doen.
|
Ja, om mijn linkerpols (ik ben zelf rechtshandig). Ik doe het altijd af als ik ga slapen en meestal doe ik het ook af als ik achter de computer zit te werken (tikt tegen de bureaurand). Verder heb ik het wel altijd om.
Ik vraag me af of het waar is wat sommigen zeggen, dat de afname van de horlogeverkoop echt komt doordat steeds meer mensen hun GSM gebruiken als horloge. :) |
Ik heb er wel altijd eentje gedragen, maar het sluitinkje gaat als ik hem draag steeds los, niet zo handig dus. Ik droeg hem wel altijd, ook het 's nachts.
Op dit moment gebruik ik meestal mijn mobiele telefoon als ik wil weten hoe laat het is. |
Citaat:
|
Ja, overdag, soms niet als ik sport.
Op de rechterpols. |
Citaat:
|
Ja om m'n linker pols, ben ook linkshandig. Ik draag hem eigenlijk altijd, behalve met sporten, dan moet ie af. Met douchen doe ik hem soms wel af en soms niet. Hij kan als het goed is tegen water, alleen vertrouw ik dat niet altijd... Vind het irritant om op m'n telefoon te kijken, want die moet ik eerst uit m'n te strakke broekzat halen.
|
Overdag, zeker als ik weg moet. Thuis heb ik hem nog wel eens af als ik achter de computer zit. S'nachts nooit om, zit niet lekker.
|
Overdag heb ik mijn horloge vrijwel altijd om. Zeker buitenshuis.
Zonder horloge kan ik niet. :| |
altijd; behalve als ik douche en ik moet 'm af doen tijdens het werken
ik kan égt niet zonder horloge |
Ja, overdag altijd.
|
ja, altijd.
|
Citaat:
|
Nee.
|
Jawel. En als ik het niet aan heb, voel ik me naakt... Ik doe het enkel uit om te slapen, zwemmen en douchen...
|
Ik vind deze topic wel een erg hoog ja/nee gehalte hebben.
|
Had er altijd één om, maar het batterijtje is leeg en er is een stukje uit het glasplaatje...heb hem nu al tijden niet meer om. Wil wel een nieuwe, want vind het irritant om geen horloge te dragen (al went het wel). Als ik een horloge draag dan draag ik hem alleen overdag en niet als ik sport en meestal ook niet achter de computer.
|
Ik heb 2 heeeele mooie horloges maar eigenlijk heb ik ze nooit om :bloos:
Ik ben wel goed in tijd inschatten, ik kijk 's ochtends ook nooit/nauwelijks op een klok en ik kom altijd precies op tijd aan :cool: |
Ja, om mijn linkerpols, en eigenlijk altijd, zelfs 's nachts. Natuurlijk niet als ik douche of zwem of sport ofzo, maar voor de rest altijd. Ik vind het zooo lastig als ik mijn horloge niet om heb :s kijk ik om de tien minuten naar mijn pols 'gvd geen horloge om'.
|
Nee, meestal niet. Soms ook wel, want ik heb best een mooi horloge, maar ik vind het gewoon niet zo prettig zitten. :(
|
nee. eerst wel, maar ik ging op m'n werk veel te vaak kijken waardoor de tijd steeds langzamer ging (maar dat is alleen in het weekend). verder kijk ik wel op m'n telefoon als ik de tijd wil weten :)
|
Nee, want bij mij gaan die dingen altijd stuk en vind het niet lekker zitten!
|
Ja, en als ik hem niet om heb mis ik hem.... 's nacht doe ik hem wel af en mis ik hem niet...
|
ja, overdag
|
Nee.
|
Ja, ook 's nachts. De wijzers geven licht in het donker dus zelfs dan weet ik nog hoe laat het is.
|
altijd
|
Nee, nooit. Als de stereo aanspringt moet ik naar school, als de zoemer gaat mag ik naar huis. Voor mij genoeg.
|
Nee, ik draag nooit een horloge.
|
Ik niet, ik heb wel een telefoon.
|
uiteraard, zonder horloge hoor je er niet bij
je horloge maakt je wie je bent, altans dat zegt seiko |
ik eigelijk altijd, hij zit wel wat strak dus als het warm is ofzo wil ik hem ook wel eens aan mijn broek maken. Maar 's nachts of 's avonds doe ik hem wel gewoon af.
|
Natuurlijk! Niet 's nachts verder maar idd veel mensen dragen geen horloge meer (telefoon)
|
yeps van gucci (cadeau gekegen) :bloos:
|
nee.
|
Ja. Altijd. Onmisbaar voor mij.
|
nee
|
Horloges zijn kut.
|
Ja, ik kijk gewoon vaak hoelaat het is en m'n telefoon zit vaak ergens in een tas ofzo dus ik vind het wel handig. En m'n horloge is mooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |