![]() |
scooter x-race 2003
speedfight 2 x-race te koop!
loopt helemaal standaard wel kapschade (krassen maar geen loshangende kappen ofzo) bouwjaar 2003 - originele 50cc in nieuwstaat - net nieuwe schokbreker - autoradio met speaker in buddyseat - datatag - tnt sportstuur, originele heb ik ook nog is niet krom - alle electra werkt (start electrisch prima) heeft altijd binnen overnacht dus geen roest goed onderhouden! 1000 is ie zeker waard foto's staan @ fotoboek doe m weg omdat ik auto wil gaan rijden groeten |
Is hij opgevoerd geweest? Heb je hem al weleens gereviseerd of laten reviseren? En wat is de kmstand?
|
hij heeft wel even wat harder gelopen maar motorisch is hij 100%, nooit gereviseerd geweest want nooit problemen gehad.. km stand is 20000 maar zoals ik al zei loopt perfect! de cilinder zag er bij controle nog zgan uit. Hij koelt als de ziekte, in de winter moest ik de radiator gedeeltelijk aftapen omdat hij anders niet warm werd.
trouwens die foto's zijn met wat sneller spul erop, die powerfilter en uitlaat zijn er af en zit origineel spul erop |
En wat is je minimale prijs, 20.000 km is wel heeel erg veel als hij ook nog opgevoerd is geweest en ook nog eens niet gereviseerd...
|
jonge geloof mij dit is een focking degelijke scooter, ik zou al 3 earoxen hebben versleten maar deze blijft het prima doen!
ik schrok gewoon toen ik die cilinder zag hoe goed hij eruit zag! ik heb er 2 vsnaren mee versleten dat is niks 10000 km per snaar! het krukas is pen 12 (origineel) dus al steviger dan in de meeste scooters is allemaal goed gesmeerd geweest de beste olie erin hij koelt als een idioot misschien is dat het geheim wel van peugeot ik weet het niet! ik heb m voornamelijk laagtoerig laten rijden dus misschien heeft dat ook gescheeld. met een paar begrenzers eruit reed ik al de meeste truglopertjes eruit. Remblokjes heb ik ook maar 2x moeten vervangen heb dus nooit overdreven geremd. |
Prijs is te hoog, voor 1000 euro kan je ze ook kopen met véél minder km's :o
|
true... maar die zijn in dezelfde staat of teruggedraaid
ik kan de mijne met 10000 km op de teller nog makkelijk verkopen zonder dat iemand het ooit zou merken |
Dan nog is €1000,- veel als hij nooit gereviseerd is (nieuwe lagertjes, keerringen, zuiger, zuigerveren, pakkingen, eventueel grotere onderdelen)
|
ja jonge ik heb verstand genoeg van die dingen en die zijn allemaal nog in orde en gaan echt niet zomaar naar de klote
nieuwe pakkingen zitten er wel in, zuigerveren zijn nog perfect, lagers hoor je niet fluiten, keerringen lekken niet en ik weet niet wat voor grotere onderdelen jij allemaal verder nog verwacht |
Citaat:
|
als hij nou eerst even komt kijken dan kun je pas meer zeggen
aan de prijs kan gewerkt worden maar ik ga m niet voor een schrale 750 de deur uit doen als hij daar vanuit gaat want als je hem laat spuiten is hij zgan |
op een topic van verkeer en vervoer schreef je dat er toch een behoorlijke setup onder had gezeten :o
Citaat:
|
weet ik maar ding heeft niks geleden heb die cilinder net in mogen rijden en toen kwamen de wouten al hebben alles afgepakt
ik heb altijd met overmaat sproeier gereden, en extra olie in de tank ik heb niet die zooi eronder gepleurd onder dat ik wist waarmee ik bezig was |
Citaat:
Check marktplaats maar |
aan hoeveel zat die kerel te denken dan
zijn maximale bod wil ik wel weten en dan mag hij bepalen of hij dat laat staan als hij er een stukkie op heeft gereden 1000 is geen onredelijke prijs voor wat er allemaal nog bij zit iemand van mn werk heeft er op gereden en wil hem graag kopen voor 1000 niet dat jou dat zoveel kan schelen maar mij wel ;) |
Je zegt er verstand van te hebben maar met die setup die jij hebt gehad mag er wel een andere as in als die al 20.000 heeft gelopen.
Maat van mij had voor 1200 zijn wrc wegdaan 100% standaard... met 6000 op de teller.. |
Fok dit, in plaats van met zun alles die gast zijn scooter te lopen fokken, terwijl
jullie hem niet eens bekeken hebben, kan je ook gewoon een ander bod doen. Meestal als je iets wil verkopen dat je hoge prijs vraagt zodat iemand er iets af kan dingen. DOE dat dan, ipv commentaar te leveren. |
maakt in principe geen fuck uit want hij is al zo goed als verkocht voor 900
en trouwens een peugeot krukas is pen 12 en kan makkelijk een mhr 70 aan van die minarelli muik draai je zo naar de klote ja |
Citaat:
Een orginele krukas is gemaakt voor een orginele 50cc, 9000rpm max.(meestal) Als je daar een mhr cilinder op gaat zetten die (mits goed afgesteld en een setup die er bij past) met gemak 14000rpm kan maken, dat trekt zo'n dingetje gewoon niet :o De lagers zijn er ook niet op gemaakt (voor hoogtoerige cilinder heb je C4 lagers nodig) die slijten dan dus ook als de tering en gezien hij niet gereviseerd is... |
ja hallo de originele ontsteking haalt 14000 echt niet he hoogstes 12
|
Citaat:
|
is allemaal niet van rubber gemaakt k heb genoeg gare krukassen in blokken gestampt met een hamer en die dingen zijn nooit gaar gelopen
|
Citaat:
Dit is overigens meer iets voor Verkeer en Vervoer :) Maar toch neemt het niet weg dat een orgineel krukasje geen mhr 70 aan kan, om over de lagers nog maar niet te spreken :o |
speedfight ken je ook met 100cc kope met t zelfde krukas en lagers is gewoon kwaliteit
|
Leren ze je op de brommenmonteursleutelopvoerkleuterschool niet normaal Nederlands schrijven?
Serieus, sommige van jou zinnen zijn niet meer te volgen. Ontopic: Heb je je barrel nou al verkocht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je dr gratis lachgas onderlegt dan koop ik hem
|
hahah een nos cilinder set kost maar 650 euro is niks toch
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.