![]() |
Dozer@Batcave
Stonerrock uit Zweden. Oorverdovend, groovy, gepassioneerd en gespierd. Dat zijn zomaar een paar begrippen hoe je de sound van Dozer kunt beschrijven. Heavy en modern bovendien. Het kwartet tourt bijna continu. Samen met Mastodon, Rollins Band, Hellacopters, Spiritual Beggars, Clutch en nog vele andere. De zanger van eerstgenoemde bands, Troy Sanders, hoor je trouwens ook op het nieuwe album 'Through The Eyes Of Heathens'. "If you love bands like Kyuss, Nebula en Monster Magnet... you'll find a great friend in Dozer' (Kerrang!)
Ik ben het hier 666% mee eens,de band is al enige tijd een van de best in de huidige stoner zooi,en ik volg ze toch al een paar jaar. http://hem.bredband.net/rocjoh/images/index.jpg Aanvang 20.30 / zaal open 20.00 Bat Cave @013 / entree 6,00 euro DeadNation.. gij zult erbij zijn.. ,of verbranden bij des duivels ;) |
wanneer?
|
8 December, ik wil wel.
|
Citaat:
|
hmm, kan niet. Ooit gezien als voorprogramma van Entombed geloof ik; was tof (y)
|
dat was mastodon knaap
en dat was behoorlijk vet. veel beter dan een tijd daarvoor, toen ze met spiritual beggars speelden. |
volgens mij heb ik die ooit nog eens gezien op motel mozaique ofzo
|
Citaat:
|
Mocht je Dozer cool vinden
Zou je eens moeten zoeken naar Greenleaf Side project van de beste zanger (y) |
Ja wie weet. Ik moet zeggen.....ik meer into doom en drone de laatste tijd(het gaat van kwaad tot ergor :P)
|
Klinkt wel ok overigens. Komen wel coole shows aan.
April Roadburn met oa Ufomammut, Orange Goblin en Brant Bjork. Monster Magnet met Witchcraft als support. Cathedral met Electric Wizard en Grand Magus als support( OA in Nighttown). Verder hoop ik dat Om komt. En Earth. En goatsnake. |
Ik moet gaan sparen.
|
Citaat:
/ Karma to burn zou ook wel nice zijn.. als die eens weer samen komen. |
He godver, waarom nou weer in 013...
|
Sun 11 Dec 2005 Dozer - Baroeg (Rotterdam)
|
Citaat:
De meeste geschikte plaatsen voor stoner/d00m in heel het land ;) Trouwens.. iemand zaterdag naar Blackmoutain en Dead Meadow? W2 Den Bosch |
yeah Donderdag
Dikke Fuzz :cool: |
Gave band.
Maar dat zit ik bij Lamb Of God. |
gezien in 't voorprogramma van mastodon, nogal zaadbandje.
de zanger liep 3 keer van t podium omdat ie niets meer hoefde te zingen, en de gitarist brak 3 snaren, hij had wel genoeg gitaren maar blijkbaar niet genoeg riemen, dus ging ie maar een half uurtje op z'n knieën spelen. |
Dozer was vet in t voorprog van Mastodon in A'dam, nieuwe plaat maar eens checken, een nieuw nummer deed me nogal aan Motorpsycho's oude werk denken.
|
Zaterdag 10 december
DOZER (sw) + GREEN HORNET + ORANGE SUNSHINE + aftershow THE ANOMALYS (ex-Los Looches) (24:00) 20:00 / 7,- / cjp 6,- / CKV Te Parkhof alkmaar HA! |
Donderdag? Ik zit dan voor 99% zeker bij High On Fire en Powervice in Belgie. Sorry, Matt Pike heerst.
|
Citaat:
maarja what the fuck do you know... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ROSA! Het is in Hasselt. Ik rij met bandmakker Teun mee, ik kan wel vragen of je ook mee kunt, maar terug naar Rottordam is er dan niet meer bij denk ik. Jes gaat trouwens niet.
|
woah teun op zang?!?!
siked! |
Witchcraft in het voorprogramma van Monster Magnet? Hmmm, ik had ze liever afzonderlijk gezien, ik zag wel dat ze in januari ofzo op tour komen maar dat is dus met Monster Magnet?
Niet dat Monster Magnet kut is, maar het zal de prijs wel weer opdrijven. |
22.50.
Yep Teun op zang. De line up is compleet dus, demo en shows begin 2006 als alles goed gaat. Nu druk nummers aan t schrijven. Megasiked! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij vond ik het echt ruk toen ik het zag bij mastodon
alleen weet ik het niet helemaal zeker... |
Hahaha.
|
nieuwe Dozer-plaat is binnen, zo maar ff luisteren. ROCKUN!!
en die gozer moet dringend z'n Mastodon avatar ditchen als ie Dozer niet trekt. |
Luisterpaal toch.
|
dat laatste nummer Big Sky Theory :eek:
hoe vet is dat, dikke kippevel shit. |
Citaat:
Ik geef hem toch geen ongelijk Het zijn wel 2 "andere" van elkaar Ik snap ook eigenlijk nooit waarom Dozer in het voorprogramma stond van Mastodon :confused: Ik weet wel dat de mannen van Mastodon fan zijn van den stoner/doom helden van The Hidden Hand. Maar toch zie ik Dozer liever met een echte stoner band,El Caco! :cool: |
ben je tegenwoordig al verplicht om band x goed te vinden als je band y cool vind misschien? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er ff een zooi van gedownt en het klinkt erg goed :)
|
Ik vond het wel een lekkere ochtendband.
|
Helaas geen High On Fire. Uberheerser Pike heeft z'n pols gebroken en is 6 weken out.
|
Damn.. ik moet ze vanavond missen
ik ben redelijk "Zeke" vandaag (n) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |