![]() |
welke groenten gebruik je bij courmetten?
Zaterdag heerlijk gezellig een avond courmetten met vrienden..
maaaaaaar nu moet Hanna voor de groenten zorgen :eek: en toen dacht ik SHIT ! mag dan wel bij een groenteboer werken maar ik weet me god niet welke groente je gebruikt bij het courmette :( HELP ME OUT :D |
Courmetten? :o (Je schrijft gourmetten. :p)
Welke groenten vind je gebakken lekker? Ik denk dat je je dat beter af kunt vragen. Zelf gebruik ik iig champignons, paprika en ui bij het gourmetten. :) |
- ui
- paprika - courgette - diverse paddestoelen - prei - tauge - knol - bleekselderij - worteltjes en haricots verts, peultjes maar wel natuurlijk geblanceerd |
Citaat:
maar je weet wat ik bedoel, en daar gaat het om :D nouja ik eet echt van alless, ik gourmet :cool: met 11 andere mensen dus al het groente is welcome. champignons das een goeie, die had k nog niee (y) :D |
WAUWWWW
dat lijstje is top ! DANKE :D :cool: |
Ik eet eigenlijk nooit echt groente bij gourmetten :o
We eten er vaak iets van salade bij (huzarensalade bijvoorbeeld). Verder natuurlijk wat champignons(kastanje champignons vind ik het lekkerst:o), paprika en ui :) |
Ow maar nu is het wild seizoen...dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker veel paddestoelen en natuurlijk gepofte tamme kastanjes!!!! |
- champignons
- paprika - tomaat - ui - prei - mais (soms) |
- paddestoelen
- paprika -aardappelen (gekookt) zorg ook dat er iemand room en geraspte kaas meeheeft, dan kun je zo een kaas aardappelgratinee maken ... |
blokjes rode biet zijn ook lekker :)
|
- aardappels
- komkommers - salade - perziken |
Je kan idd ook salades maken voor ernaast, en sommige dingen zijn lekker om te bakken, die zijn allemaal wel genoemd :)
|
-champignons
-ui -komkommer -paprika -salade |
Wij hebben altijd alleen vlees. :p
|
Citaat:
hahaha egt waar, helemaal NIKS van groente..? ook saaai :P |
Wij eten altijd een salade erbij . i.p.v gebakken groente
|
Citaat:
Als afwisseling maken we ook wel eens pannekoekbeslag, of kloppen een eitje op om te bakken, krijg je mini ommeletjes en mini pannekoekjes :o |
Een italiaanse salade erbij ofzo, lekker fris erbij.
1 bakje italiaanse saladekruiden 1 zak veldsla 75 gram parmaham 1/2 zakje parmazaanse kaas en als dressing olijfolie en citroensap echt heel erg lekker :) en als je zo'n bakje amerikaanse coleslaw omdraait in een leuk bakje heb je er al een 2e salade bij. Citaat:
|
- paprika
- uien - champignons - tomaten |
Vooral wat de rest hierboven zegt en worteltjes!
|
ik moet eerlijk bekkennen dat ik geen heel groot gopurmet fan ben, maar om me er tog maar even tegenaan te bemoeien; :P
een frisse salade lijkt mij t lekkerst, t lijkt mij erg zwaar om alleen maar alles gebakken/gegrild te hebben een gemengde salade met mss wat tomaatjes erdoor en n beetje basilicum ofzo je zou wel wat champignons en uien en bij kunnen doen, omdat die wel lekker zijn op/bij t vlees |
Weet je wat ook wel lekker is: ananas (bakken met kaas) en bananen. Dat is dan wel geen groente, maar wel lekker.
Verder is volgens mij alles wel genoemd (qua groenten :)). Eet smakelijk! |
Het draait sowieso om het vlees, groente eten wij er niet zoveel bij, alleen uien. Fruit wel, perzik en ananas enzo doet het altijd goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plakjes banaan vind ik ook wel een goed experiment, alleen wel erg koud opsnijden anders wordt het zo bruinig en vies.
|
Ik ben altijd dol op prei en champignons bij het gourmetten. Lekker kaas erop doen en genieten maar!!!!
|
Ik gourmet niet omdat ik d'r een keer heel ziek van geworden ben en nog steeds ga kokhalsen bij de gedachte.
|
Citaat:
Paprika, champigons en uien. Maar die champignons krimpen altijd zo en dat lijkt het zo weinig. Spinazie of paksoi met een beetje sojasaus is ook wel lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
Of als je een electrisch gourmetstel hebt kun je op die plaat ook grillen, zonder boter/olie dus :) |
bedankt voor alle lijstjes met groente,
me baas was super blij dat ik zn halve kraam leeg kocht :D het was een TOP avond ! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |