![]() |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1/4e finales..
Uitslag 1/8e finales:
Cha0s 28 Avelon 30 Tom Violence 27 Teun 31 Vixen 30 Terror koe 28 Heroïn Chique 19 Metal 39 Cut_off 35 Rockaholic 23 Lepra de clown 32 Monolo 26 Paranoide 32 Hermione 26 Back Door Man 25 Grandmommy 33 De laatste acht! We gaan er een strijd der sexen van maken. Dit heeft echter wel als nadeel dat de meisjes sowieso al op de stem van Escapism kunnen rekenen, maar dat mag de pret niet drukken. :D Hier zijn de kwartfinales: Avelon – Cut_off Vixen – Lepra de clown Teun – Paranoide Metal - Grandmommy Je stem is pas geldig als je uit elke 1/4e finale 1 forumer kiest. Denk erom dat er niet geflamed mag worden. Link vorige topic.. |
hoe cliché dat je me were tegenover geertje zet, was vorig jaar ook zo
|
Cut_off
Vixen Teun Metal moeilijk :| |
Citaat:
[edit] Heb ik overigens niet om die reden gedaan. |
haha sukkel =)
Avelon Vixen Paranoide Metal ik wilde eigenlijk op jou stemmen teun maar dat kan je nu wel vergeten he :):):):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cut_off
Vixen Teun Metal |
Citaat:
|
Avelon
Vixen Paranoide Grandmommy ik ga voor dames deze ronde! |
Cut_off.
Lepra de Clown. Paranoide. Metal. |
Avelon
Vixen Paranoide Grandmommy |
Tralala
Ik heb nog nooit zo fanatiek ergens op gestemd. Avelon - chick Lepra de clown - chick Paranoide - chick Grandmommy - chick wordt steeds moeilijker :( |
Avelon – Omdat ik haar vorig jaar ben vergeten op te nemen in de verkiezingen. :| Sorry Rutger, maar je zal toch wel winnen. ;)
Lepra de clown - Vind ik iets leuker dan Vixen Paranoide - Who the fuck is Teun? Metal - Omfg, wat moeilijk. Metal spreek ik meer. |
Avelon
Lepra de clown Teun Metal denk ik |
Cut_off - brabant de gekste :bloos:
Lepra de clown - door lepra was ik door Teun - heeft dit alles tot stand gebracht Metal - sprak ik op dour en praat limburgs moeilijk |
Ik zal ook eens stemmen, he. Avelon (heet), Leep (haha), Paranoide (metal), Gmum (ik hoop op sappige rieno-roddels)
|
Cut_off
Lepra de clown Paranoide Grandmommy Gary X |
Avelon
Lepra de clown Paranoide Grandmommy (y) (y) |
Citaat:
http://www.gombergkites.com/LM-DUCK.JPG |
Cut_off
Lepra de clown Paranoide Metal omdat. |
Avelon - nog steeds een chick
Lepra de clown - EBOLLAAAAIIII! Paranoide - oorlogshamer Grandmommy - dan heb ik tenminste alleen vrouwen in mn lijstje |
Citaat:
|
Citaat:
|
door de lepra ben ik mijn geslachtorgaan kwijt ja, maar dat zou den aep voor zich houden:(
|
Cut_off
Lepra de Clown Teun Grandmommy Ik edit nog even door :) |
Citaat:
|
Avelon
Avelon – Cut_off
Vixen – Lepra de clown Teun – Paranoide Metal - Grandmommy |
cut_off
vixen Paranoide grandmommy |
Avelon – Cut_off Ik vind Avelon lief
Vixen – Lepra de clown Ik vind Geertje lief Teun – Paranoide Ik vind Paranoide uh.. Metal. Metal - Grandmommie Ik vind Metal paranoide |
Cut_off - leuke studie, aardig & muziek (y)
Vixen – geen idee waarom Teun – allebei grappig maar ik ga toch voor teun Metal - neuk ik dus moet ik goed gezind houden |
Avelon
Vixen -> cola is ook goed Paranoide Grandmommy allemaal jongedames... |
Cut_off
Vixen Teun Metal |
Avelon
Lepra de clown Paranoide Metal |
Cut_off - want hij de heerser der pixels
Lepra de clown - want ik houd van melaatsen en heb grappige mental pictures over cliniclowns met lepra ("Aiii, jong toch, heb je een nare ziekte.. Hier heb je een schouder om op uit te huilen en een arm om mee te spelen.") Teun - want hij is een meer dan waardig tegenstander en heeft daarbij mijn avatar getuned Metal - /m/ \m/ \m\ |
Cut_off
Lepra de clown Teun Metal |
Cut_off - omdat.
Vixen - leuk mokkel. Teun - het voetbalfilmpje gaf de doorslag. Grandmommy - nou mijn opa zat lekker bij de luftwaffe (L) |
Cut_off
Avelon
Avelon
Cut_off
Cut_off
Lepra de clown Teun Grandmommy |
Cut_off
Vixen Teun Metal |
Cut_Off
Lepra de Clown Paranoide Grandmommy zo. |
Avelon
Cut_off
Vixen Teun Grandmommy pff lastig :mad: |
Cut_off - schattig
Lepra de clown - punk Teun - schattig Grandmommy - pennymeisje |
Cut_off
Vixen Teun Metal |
Avelon
Lepra de clown Paranoide Metal mensen die ik irl gezien heb en toen nog steeds tof vond krijgen toch mn stem hè. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |