![]() |
Century Child
http://home.kabelfoon.nl/~verspeek/cc.jpg tracklist: 1. Bless The Child 2. End Of All Hope 3. Dead To The World 4. Ever Dream 5. Slaying The Dreamer 6. Forever Yours 7. Ocean Soul 8. Feel For You 9. The Phantom Of The Opera 10. Beauty Of The Beast Iemand al iets van gehoord...? Voor zover heb ik alleen nr 1 en 4 gedownload en dat klinkt aardig; niet heel bijzonder. |
Die laatste twee nummers kende ik wel al een tijdje.. nooit echt in NW verdiept..
|
Phantom of the Opera is echt gaaafff
en Dead to the World en End of all Hope maar Phantom of the Opera overtreft die hele cd in 1 keer :D:D |
ja, ik wil ook weten wat iedereen er van vindt.. kan niet kiezen tussen nightwish en de testament die ik nog niet heb :/
*om reacties vraag* |
Ik ken alleen nog maar the Phantom en die is erg cool :)
Maareh beauty and the beast..toch nie dezelfde die ook al op Angels Fall First staat..zou toch beetje jammer zijn. |
Ow, kwamen al die nummers die ik heb al van een nieuwe cd :)
Had ik niet eens in de gaten. ik heb nummer 1 t/m 6. De rest heb ik nog niet gehoord. De leukste vind ik Slaying the Dreamer, daarna Ever Dream en de rest is verder ook wel goed, behalve 1, maar die heb ik nog niet zo vaak gehoord. |
Citaat:
Ja, zeker anders! :) |
ik ben zeker beniewd.. maar nu is Oceanborn mijn nightwish-favoriet: hoe zit et met dit nieuwe album?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb inmiddels ook de hele cd gedownload :o , maar ik vind het niets nieuws. Het blijft een vertrouwd Nightwish-geluid, maar nee, niet 1 nummer waarvan je zegt.. :eek: :eek:
|
ik moet ook nodig even wat gaan downen
|
Wie heeft er trouwens de dvd?
|
Citaat:
|
'k heb gisteren diej live cd van een optreden in Tampere gedownload die is ook :cool: (y)
|
Citaat:
|
Century Child van Nightwish is heel erg goed. Heb ze al een paar keer geluisterd en gaat niet vervelen.
|
Dit topic is van 17-06-2002 Intussen heeft Nightwish een nieuwe DVD en bijna een nieuw album.. Sluiten dus?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |