![]() |
Wat vind je van de dropkick murphys
ik vond ze wel :cool: op pinkpop, en wil ook nog wel es naar een concertje van ze :)
moet alleen nog steeds een cd aanschaffen, iemand een suggestie welke? |
niet zoveel aan..
|
lollig bandje :) echte Ieren he
|
Ken ze al een behoorlijke tijd,ik vind ze koel...heb ze nu 3 keer live gezien.
|
Citaat:
(sorry dit was echt mn laatste reply :P ) |
super
|
geweldige band, in melkweg vorig jaar was echt zo gezellig en zo vet, echt super!!!
misschien zijn ze niet origineel met hun mix van punk en folk (ik denk aan the pogues), maar ze worden steeds beter, dat 1e nummer van hun op die face to face/dm split cd is ook nog eens geweldig |
Citaat:
|
jah die zijn koewl :) maar als ik een folkpunkband moet kiezen dan gak toch voor flogging molly die zijn nog veel koewler
|
Citaat:
|
saai. maar op pinkpop zag het er wel goed uit
|
coeltjes :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja echte ieren uit boston :rolleyes: enne jessie welke cd? [b]Do Or Die/b] Natuurlijk (y) |
Ik vind ze echt superkoel :)
|
Citaat:
|
koel dohtje
|
Geweldige band! En ik wil ze zooooooooooooow graag nog een keertje live zien..
|
de paar nummers die ik ken zijn wel grappig
|
Citaat:
RANCID*jeuj* :p |
:cool: om op te dansen :) (met je kiltje uiteraard)
|
dropkick murphy's rule! ik heb ze al 4x live gezien! vaker dan welke andere band dan ook. dropkick is altijd feest! (Y)
|
Citaat:
Dat is tenminste nog met die oude zanger, echt mooi mannetje is dat;) Ik vind ze trouwens wel leuk, heb ze toen in de melkweg gezien een jaar geleden geloof ik.. Was wel echt super:) |
zin in dynamo.......BEUK'N
|
Dropkicks zijn goed, ken ze nou ook een behoorlijke tijd en heb ze 3 keer live gezien... :p
eerste keer op de european hardcore party 4 woohoo was bruut |
Ik ken ze al best lang 1998, voor het eerst live gezien op lowlands '99. Maar in kleine zalen zijn ze 10000000x zo goed (letterlijk).
Het enigste dat ik jammer vind is dat het publiek steeds meer op heideroosjes publiek gaat lijken. Niet meer zuipen en schreeuwen, maar stage diven :( Wie kent nu nog alle nummer van Do Or Die mee zingen? Wie weet de naam nog van de vorige zanger??? Ze waren vet!!! En de muziek is nogsteeds goed. En ik heb nogsteeds lol tijdens hun concerten :) Maar deze Ieren wonen al een flinke tijd in Boston (even tussen door...) |
ohw mrPain is zoooo stoer...
maar euh kheb ze 2 keer gezien nogmaar...maar kheb er 2 keer dikke blauwe plekken aan overgehouden en spierpijn..dus en ken de teksten ook wel maar ik ken ze nog maar 2.5 jaar ofzo en euh sjah heb ik dan die oude zanger meej gekregen? |
ze zijn live koel
thuis zet ik et zelden op |
Citaat:
|
DO OR DIE! dat is de cd van dropkick murphy's .
pleur de rest maar weg! |
Ik vond ze op lowlands een beetje saai. Maar houd ook niet zoveel van zo'n soort punk/folk.
Flogging Molly is wel erg cool |
Citaat:
|
Ik vind ze persoonlijk wel heel goed..
|
Citaat:
Wat ik alleen maar wil zeggen is, bands veranderen altijd, alle bands, dat heet ontwikkelen, maar ik heb een status van hun die ik het vetste vind. http://www.dropkickmurphys.com/disco...s/dodiecvr.jpg Do Or Die vind ik ook de beste. En ik heb die oude zanger ook nooit live gezien. Maar je hoort gewoon dat zijn stem vetter is... En nee dan heb je de vorige zanger niet mee gekregen ;) |
wel grappig..
beetje de boeren onder de hardcore :D ik vind vooral for boston vet.. lekkere meezinger :D |
Citaat:
|
ik vind ze wel kewl, en vet schattig haha
ik zit altijd bij de skatebaan magnifiosi, en daar komen ze waarschijnlijk optrede, eg bruuuuuut |
Citaat:
jij ook weer hier????/ :eek: :eek: greetz |
DKM is egt vet!!! Wiej gaan er nog meer naar Het concert in Paradiso 26 februari???
|
Vind ze erg ok, live zijn ze ook heel gaaf. Meebrullen op een vrijdagavond op Werchter, het begin van een immense zuippartij. En het maakte een beetje goed dat ik door het lange wachten en een stomme programmawijziging die ze weer es niet op tijd konden melden .calibre heb gemist.
|
erg leuke (live) band.
|
Ik vind ze best cool. Hoewel het geen muziek is die ik uren achter elkaar kan aanhoren zijn ze toch best vet.
Live (op groezrock) waren ze ook erg cool. Gewoon een feestje. |
Ik kan ze ook geen uren horen hoor
Eerder weken:p |
ik vind ze kut
|
Citaat:
Stoere praat |
Citaat:
speciaaal voor jou nog een keer: ik vind ze niet zo heel erg fijntjes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |