![]() |
Probleempje
Hallo allemaal, ik zit een beetje in een dilemma. .
Er is dus een meisje, dat ik leuk vind, maar ik zelf weet niet of zij mij ook ziet zitten. We gaan wel leuk met elkaar om, maar zelf zou ik niet weten of ik er iets achter moet zoeken. Het zijn van die kleine dingetjes van: - Leuke gesprekjes - Oogcontact met glimlachje erbij - Kleine kneepjes in elkaars zij, als ze me langs ziet lopen Volgens een vriend van me, zit er iets achter, in positieve zin voor mij uiteraard. Wat mijn probleem is, dat ze net met haar vriend uit elkaar is gegaan (2 maanden ofzo), en zij tegen mij zei, dat ze niet iemand anders wil, als het net met haar vriend uit is. Dit zei ze een maandje terug. Maar nu. . Zou ik niet weten hoe het zit. Heeft iemand met zoiets ervaringen, of niet? |
Gewoon rustig aandoen en subtiele hints geven. Iets anders kan ik ook niet verzinnen. Ze is natuurlijk net vrijgezel, en ik weet niet hoe lang zij en haar ex bij elkaar waren, maar ik kan me voorstellen dat je nog niet meteen aan iets nieuws wil beginnen. De dingen die je opnoemt zijn wel positief, denk ik, ze mag je in elk geval wel, en dat is altijd handig. Geef haar wat meer aandacht, zoek haar wat vaker op... :)
|
Citaat:
En voor de rest: Daar kan ik wel wat mee... Alleen dat subtiele hints ben ik niet echt geweldig in, heb je daar een voorbeeldje van? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat iets leuks doen, en dan haar inpakken op romantische manier, daar ben ik wel goed in :P |
Msn.
|
Citaat:
2) Te onpersoonlijk vind ik, je kan de "emoties" van de andere kant niet zien, zo begrijp je elkaar minder goed |
Citaat:
|
Speel hard-to-get :cool: , kijken wat er gebeurt..
|
gewoon subtiele hints geven, en als ze er op in gaat, dan kun je uit eindelijk toch gewoon vragen? Je kunt er wel omheen blijven draaien, maar uiteindelijk ben je voor jezelf beter af als je het maar gewoon voor dr neergooit..
|
Citaat:
Ik zal even kijken, ik zie haar zaterdag weer in het uitgaans leven, dus wie weet? :bloos: |
Citaat:
Dat staat in dit geval vrijwel gelijk aan een afwijzing van haar (positieve, flirterige en misschien zelfs geinteresseerde) houding naar hem toe. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |